quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Neuh, het is bij allebei niet zo heel veelHelaas, je moet ze nu delen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
EPIC BOOBAGEquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
true. Overigens vind ik Bernadette sexier dan Penny... komt misschien omdat Penny de stereotiep Barbie is
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:02 schreef Poit het volgende:
Mijn auto doet het!
Al heb ik m'n binnenspiegel al gesloopt bij het erin hangen van m'n shroom
Nopequote:Op woensdag 18 januari 2012 22:11 schreef Nebo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kunt er zelf het geluid wel bij inbeelden
lol, dat lukt je al weer snelquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:02 schreef Poit het volgende:
Mijn auto doet het!
Ach, spiegels zijn overrated. Zolang je niet ijdel bent dan...quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:02 schreef Poit het volgende:
Mijn auto doet het!
jazekurquote:
Vitamine Poit tekortquote:Op donderdag 19 januari 2012 08:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Goedemorgen, van 22.30 tot 08.15 geslapen en nog steeds moe. What's wrong with me???
Gouda - Rotterdam ging ook niet soepeltjes..quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:38 schreef GameBabe het volgende:
Uitgelopen werkzaamheden zijn stom... Leiden was echt een chaos net...
quote:
Backlog?quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:18 schreef Kn0x het volgende:
Gister dagje vrij gehad, dan is zo'n donderdag toch opeens weer heel erg vroeg
En ik heb al serieus 3 maanden geen nieuwe game gekocht. WHATS WRONG WITH ME?!
HONDERDTIEN!!!quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:17 schreef GameBabe het volgende:
*
[..]
Ik ben gelukkig wel een soort van op tijd op de VU, mijn nieuwe kamer was alleen 110 graden, dus nu lekker chillen met het raam open
Ja dat sowieso. Druk bezig met Saints Row en ik moet nog Batman en UC3 spelenquote:
Japan, Nieuw Zeeland? Nog meer op de planning?quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:37 schreef SpankmasterC het volgende:
En dat was inderdaad een niet-verkapte "kijk mij eens tof zijn omdat ik de wereld om ga reizen!!" post!
Cook Eilanden en Alaska/Canada!quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Japan, Nieuw Zeeland? Nog meer op de planning?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |