Als het nog te vers is dan idd even rustig aan doen, maarja, je weet maar nooit misschien kan ze juist wle wat afleiding gebruikenquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:54 schreef wc-eend het volgende:
Nee... volgens mij zit die ex van haar nog wel redelijk vers en ik ben gewoon een schijterdIk ben vandaag wel mini-pizza wezen eten bij haar op de afdeling die zij had gemaakt
![]()
HIER!!!quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Humpf, nou dan wacht ik wel op een leuke vrouw ofzo ..
Oh huppakee dan!quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:02 schreef wc-eend het volgende:
Misschien moet ik gewoon eens het ijs breken en gewoon eens voor wat drinken vragen... ze zit volgens mij iedergeval niet thuis te mokken en dergelijke.. ze onderneemt nog wel gewoon van alles...
Oh dat maakt niet uit, voor vrouwen heb ik een vrijbrief!quote:
Kan toch niet gewoon een berichtje sturen, gewoon face to face... of ben ik dan te ouderwets tegenwoordig...quote:
OH IN DAT GEVALquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh dat maakt niet uit, voor vrouwen heb ik een vrijbrief!
Kan allebeiquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:06 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Kan toch niet gewoon een berichtje sturen, gewoon face to face... of ben ik dan te ouderwets tegenwoordig...
Dan stuur je toch een bericht dat de mini-pizza's lekker waren en dat als ze weer keer gaat maken dat je gaat weer wat komt proeven ofzo! En als ze dan wat terug stuurt heb je een gesprekquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:11 schreef wc-eend het volgende:
Jah maarIk zit nu niet in een gesprek met d'r ofzo
Dus overval haar wel
Mijn god...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:47 schreef wc-eend het volgende:
Al verf je het pimpelpaars met een goud ranje en knal oranje stippen.. je blijft
Dat spierwitte haar vind ik zo lelijk... Ok bij haar is het mooi, maar over het algemeen is wit haar voor oma'tjesquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik hoor net dat ik om dit te krijgen mijn haar moet bleken, ik dacht kan gewoon ff vervengeen strak plan dus
Nopequote:
die file begon vanaf dat jij uit bed stapte? ;pquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:26 schreef Tain het volgende:
Meh wat een dag zeg... Moest om 8 uur beginnen, maar was er pas om half 12 dankzij een kleine file bij Nieuw Vennep
Uit bed stappen ging maar met 5 minuten vertragingquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die file begon vanaf dat jij uit bed stapte? ;p
als de ns 5 minuten vertraging heeft is het uiteindelijk ook altijd een uur, dus okay dat verklaart al een hoopquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Uit bed stappen ging maar met 5 minuten vertraging
quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als de ns 5 minuten vertraging heeft is het uiteindelijk ook altijd een uur, dus okay dat verklaart al een hoop
quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:46 schreef Sharana_LV het volgende:
Zal ik mijn haar zo verven?Nee, mag niet van mij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Was dan even een bakkie komen drinken hier in Nw Vennepquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:26 schreef Tain het volgende:
Meh wat een dag zeg... Moest om 8 uur beginnen, maar was er pas om half 12 dankzij een kleine file bij Nieuw Vennep
Ik heb geprobeerd het op de foto te zetten, maar dat lukt niet, want flits enzo. Maar je ziet het zaterdag vanzelf welquote:
Touche...quote:
Ik stond net na de afrit vastquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:44 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Was dan even een bakkie komen drinken hier in Nw Vennep
Zo doe ik dat ookquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:35 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Dat heb jij bijna 4 jaar geleden ook zo lekker gedaan.![]()
Gelukkig houden mannen ook van vrouwen die (tot twee keer aan toe) het initiatief nemen
Triootje doen met zijn drieėnquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh dat maakt niet uit, voor vrouwen heb ik een vrijbrief!
Nee dat zou ik ook zeker niet doen!quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik hoor net dat ik om dit te krijgen mijn haar moet bleken, ik dacht kan gewoon ff vervengeen strak plan dus
Mwa, deze was vrij matig.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
is toch prima te doen? erwtensoep?
waar woon je dan? je had best hier mogen eten hoor, ik heb altijd wel voer in huisquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:36 schreef Frankii het volgende:
Geen geld, verplicht om het laatste wat ik in huis heb te eten.
Erwtensoep uit pak en droog brood.
[ afbeelding ]
ik ga morgen lasagne makenquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Bah dat ziet er vies uit.
Ik had hier lekker lasagne gemaakt door fruit
Uit pak is meestal niet al te best, verse juistquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:36 schreef Frankii het volgende:
Geen geld, verplicht om het laatste wat ik in huis heb te eten.
Erwtensoep uit pak en droog brood.
[ afbeelding ]
ditquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:43 schreef SocialDisorder het volgende:
Erwtensoep uit pak
Verse erwtensoep
Den Boschquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waar woon je dan? je had best hier mogen eten hoor, ik heb altijd wel voer in huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |