I always choose Thief instead of Magequote:
je moet ook niet dit spel spelen:quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:21 schreef Poit het volgende:
[..]
I always choose Thief instead of Mage
Eigenlijk heb ik al een eerste move gezet met de kippensoep en de overheerlijke chocoladetoetjes...quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:53 schreef Sharana_LV het volgende:
omfg ik heb net toch iemand op brute wijze afgeslacht![]()
![]()
![]()
boyoboy waren die toetjes awesomequote:Op woensdag 18 januari 2012 17:11 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik al een eerste move gezet met de kippensoep en de overheerlijke chocoladetoetjes...
Dat geld absoluut niet voor mij! Daar ben ik echt veel te ongeduldig voor! Wie denk je dat bij ons wie versierd heeft? Fruit mij of ik fruit?quote:
Ik kom bij je langs en dat is het enige dat je onthoudquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
boyoboy waren die toetjes awesome
Jij mij!quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat geld absoluut niet voor mij! Daar ben ik echt veel te ongeduldig voor! Wie denk je dat bij ons wie versierd heeft? Fruit mij of ik fruit?
Nee hoor ook alle potjes dat ik je kont schopte met Guitar Hero!quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:19 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik kom bij je langs en dat is het enige dat je onthoud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Shar staat al op op je lijstje dus dat kan niet!quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Jij mij!
Ohnee.. dat was in m'n droom
Overdag droom ik openlijk over Shar maar als ik slaap droom ik stiekem over jou.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Maar Shar staat al op op je lijstje dus dat kan niet!
Das handig om te weten als je verloofde zijndequote:Op woensdag 18 januari 2012 17:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Overdag droom ik openlijk over Shar maar als ik slaap droom ik stiekem over jou.
I don't see a ring on my finger!quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Das handig om te weten als je verloofde zijnde
Pff, ik vraag je 1 ding en je gaat alweer verder zoeken?quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh nouja dan moet ik maar iemand anders zoeken ...
Ja jij droomt toch over mijn zusjequote:Op woensdag 18 januari 2012 17:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Pff, ik vraag je 1 ding en je gaat alweer verder zoeken?
* Poit is teleurgesteld.. en verdrietig..
Dat doet elke man?quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja jij droomt toch over mijn zusje
Ook daar droom ik overquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Humpf, nou dan wacht ik wel op een leuke vrouw ofzo ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |