Jippie! Een beetje helpen met rechtstaan kan geen kwaad. Geeft wat extra motivatie en haar beenspieren worden sterker...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:31 schreef Gerberaatje het volgende:
We oefenen in sneltreinvaart, mijn kind gaat het kunnen!!
Ze staat zowat constant op handen en voeten(die kont de hele tijd in de lucht
) en probeert zich steeds wat op te trekken (maar zet niet helemaal door).. ik begin natuurlijk te bléren van trots als ik het zie en dan stopt ze. Dus mijn trotse moederhart moet zich even inhouden en maar niks zeggen als ze oefent
![]()
/ego posting
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:44 schreef Gerberaatje het volgende:
Fijn Free!!
Mevrouw is net zelf gaan staan![]()
Bewijster uitzondering maar even een fotootje omdat ik zooooo trots ben!!
[ afbeelding ]
ligt eraan hoe volhardend het kind in kwestie isquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:15 schreef pessie het volgende:
Mijn kind demonstreerde net een salto vanaf de bank. 5 minuten huilen, een beetje bloed uit zn mond (dus er is ergens vast een stukje tand tegenaan gekomen) en hij stond alweer op de bank te springen
. Zucht, hoe lang duurt het voordat een kind begrijpt dat iets niet mag?
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:16 schreef Asyniur het volgende:
En het gebaar vliegtuig zit er nu echt ingebakken. Als hij een vliegtuig ziet of hoort dan wordt er met het armpje gezwaaid
hahah lief is dat he. Doet jonathan ook.. komt er een vliegtuig, gaat ie zwaaien en zegt ie 'daaag, hoie (mn kleine limboquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:16 schreef Asyniur het volgende:
En het gebaar vliegtuig zit er nu echt ingebakken. Als hij een vliegtuig ziet of hoort dan wordt er met het armpje gezwaaid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
ravi heeft ook van die echte GRRR$%#%$# driftbuien, waar hij zich met een klap op de grond laat vallen en/of op tafel gaat meppen enzo. eerste paar keer schrok ik ervan, maar ik had vlot in de gaten dat hij het toch echt zelf en expres doet. dus vanaf toen genegeerd. toen heeft hij 2 x zo hard gemept dat hij zn handjes zeer deed en nu doet hij het niet meerquote:Op zondag 22 januari 2012 22:41 schreef Solagratia het volgende:
Tirza en Elmo gefeliciteerd! 2 jaar alweer!tot ziens in het volgende topic
Hebben jullie een leuke dag gehad? de fotocollage is echt superleuk
![]()
Heeft iemand tips? Amy bonkt met haar hoofd (op de grond, tafel, rand van ledikant, mijn hoofd) als ze boos is. Op dit moment is ze erg veel boosVooral als we haar in bed leggen en dan gaat ze heel hard bonken met haar hoofd. Eerst dacht ik dat het wel mee viel, maar vandaag zag ik dat ze er blauwe plekken van had
Moeten we haar gewoon laten bonken? Negeren? Boos worden?
quote:Op maandag 23 januari 2012 11:31 schreef Reilain het volgende:
Er moet trouwens toch ook een topic over scholen kiezen zijn toch??
Buitenspelenquote:Op maandag 23 januari 2012 12:49 schreef freecell het volgende:
SchoolNu al! Wij hebben net deze week gekozen voor de oudste
Buiten spelen is hier met dit weer en mijn koukleumen totaal zinloosAls je de tuin met ze ingaat,willen ze binnen een minuut weer naar binnen
Ja, echt, heus!quote:Op maandag 23 januari 2012 13:32 schreef freecell het volgende:
Das al een stap die groot genoeg is, wat jij?
Je wil hiermee zeggen dat ik niet de enige aanstellerige moeder ben?quote:
Uhm, haar ontwikkeling is mega! Dat deed Nathan echt allemaal nog niet met 15 maanden! Ze zegt zelfs meer dan Nathan nu en die is 3 maanden ouder! Het verschil is: Nathan liep met 13 maanden dus is hij minder vooruitstrevend met de rest. Ik zie en hoor het echt wel vaker, kindjes die vroeg zijn met dergelijke dingen als jij beschrijft zijn la(a)t(er) met lopen en staan.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:36 schreef Silmarwen het volgende:
Ik post hier zelden nog, maar ik heb even een vraagje. Eigenlijk zit ik met mijn handen in mijn haar.
Jasmin is nu 15 maanden, en doet nog geen enkele poging tot staan. Ze "loopt" op haar knieen, zegt; pappa mamma, mauw, eten, kijkes, Yadeje, hallo, boe, hi, nee, ja, daar, die. Dus qua woorden zit het wel goed en pakt de allerkleinste priegel dingetjes op, kan krassen met krijtjes en eten met een vorkje, ondekt en onderzoekt van alles, stapelt blokjes, drinkt uit een bekertje, doet dingen in de blokkenstoof etc. Haar ontwikkeling is dus verder normaal, maar staan weigert ze pertinent. Het is zelfs zo dat als ik haar wil neerzetten ze gaat huilen. Bij Knut gaat het wat beter, maar als je haar handjes pakt ofzo, trekt ze zich niet op, ze strekt haar beentjes dan naar voren.
Ik heb het CB eens gebeld en ze vonden haar ontwikkeling verder prima en ze is een alert meisje, maar het nog niet staan was wel wat bijzonder. Ze adviseerde het nog een maandje aan te kijken, en dan eventueel kinderfysiotherapie te proberen.
Iemand ervaring met een staan/loop weigerkindje en de kinderfysio?
O.o Echt? Ik voel me zo'n onzekere miep over dat staan... Yade liep en rende al met die leeftijd, maar ik kan me niet goed herinneren of ze de rest deed.... Volgens mij zei ze drie woordjes, at ze nog niet met een vorkje... Ik vind het lastig omdat ik geen direct vergelijkingsmateriaal heb. Ze gaat niet naar een KDV namelijk. En ik werkte nog wel in de KDV.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:04 schreef pessie het volgende:
[..]
Uhm, haar ontwikkeling is mega! Dat deed Nathan echt allemaal nog niet met 15 maanden! Ze zegt zelfs meer dan Nathan nu en die is 3 maanden ouder! Het verschil is: Nathan liep met 13 maanden dus is hij minder vooruitstrevend met de rest. Ik zie en hoor het echt wel vaker, kindjes die vroeg zijn met dergelijke dingen als jij beschrijft zijn la(a)t(er) met lopen en staan.
Ja hoiquote:Op maandag 23 januari 2012 14:36 schreef Silmarwen het volgende:
Ik post hier zelden nog, maar ik heb even een vraagje. Eigenlijk zit ik met mijn handen in mijn haar.
Jasmin is nu 15 maanden, en doet nog geen enkele poging tot staan. Ze "loopt" op haar knieen, zegt; pappa mamma, mauw, eten, kijkes, Yadeje, hallo, boe, hi, nee, ja, daar, die. Dus qua woorden zit het wel goed en pakt de allerkleinste priegel dingetjes op, kan krassen met krijtjes en eten met een vorkje, ondekt en onderzoekt van alles, stapelt blokjes, drinkt uit een bekertje, doet dingen in de blokkenstoof etc. Haar ontwikkeling is dus verder normaal, maar staan weigert ze pertinent. Het is zelfs zo dat als ik haar wil neerzetten ze gaat huilen. Bij Knut gaat het wat beter, maar als je haar handjes pakt ofzo, trekt ze zich niet op, ze strekt haar beentjes dan naar voren.
Ik heb het CB eens gebeld en ze vonden haar ontwikkeling verder prima en ze is een alert meisje, maar het nog niet staan was wel wat bijzonder. Ze adviseerde het nog een maandje aan te kijken, en dan eventueel kinderfysiotherapie te proberen.
Iemand ervaring met een staan/loop weigerkindje en de kinderfysio?
Ze waren inderdaad erg leuk aan het spelen samen, vond ik zo leuk om te zienquote:Op maandag 23 januari 2012 14:53 schreef octopussy het volgende:
As1981, ik denk dat Yaro het zeker wel leuk zou vinden op het psz. Hij speelde toen op de Utrechtmeeting zo onwijs leuk met Hannah!
+1 ik was niet te snel weg, maar vind het wel weer erg leuk. Daarnaast heb ik jou en je mooie meid veel te kort gesprokenquote:Op maandag 23 januari 2012 19:49 schreef Reilain het volgende:
Ik hoop snel weer op een 'dichtbij Utrecht' meeting!!
Was veel te snel weer de deur uit naar mijn zin!
Die gebaar ik niet omdat Harry daarvan al de geluiden maakt en daarmee ook het dier bedoeltquote:Op maandag 23 januari 2012 19:45 schreef Reilain het volgende:
Nieuwe aanwinsten hier zijn vis en vogel... Vogels zijn hier helemaal in nu.. Hele dag naar het raam rennen en gebaren vogel vogel... We hebben vetbollen op het balkon hangen.. Prachtig vind ze het!!
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:21 schreef Reilain het volgende:
Enne een dreumesmeet
is daar nog animo voor??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |