quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:30 schreef Asyniur het volgende:
oeks, waar zitten die reserves van jou dan
Naja, ik ben natuurlijk gewoon altijd een lekker wijf...quote:Op zondag 22 januari 2012 18:18 schreef oeke het volgende:
Haha, daar hangt het ook echt vanaf he? Of je een MILF dag hebt. Soms voel ik me alleen maar BOL ipv zwanger. Misschien dat de reserves dat doen, soms verdwijnen ze gewoon een beetje.
Oja, verschil moet er wezen natuurlijk!quote:Op zondag 22 januari 2012 18:27 schreef flugeltje het volgende:
Naja, ik ben natuurlijk gewoon altijd een lekker wijf...
Alleen niet elke dag even fotogeniek
Misschien was je toen wel een gratenpak en kon je de kilo's wel gebruikenquote:Op zondag 22 januari 2012 18:13 schreef oeke het volgende:
[..]
Nouja, het feit dat ik nu 25 kilo meer weeg dan voor ik stopte met roken (zo'n 5 jaar geleden) betekent toch echt dat er ergens reserves zitten.
![]()
Heel nieuwsgierig.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:42 schreef Kyara het volgende:
Hier hetzelfde Soempie. Hoe reageren jouw katten op Mattis?
Een kat vind het wel interessant maar blijft op gepaste afstand. De andere is compleet in de war en in afwachting tot "het" weer weg gaat.....quote:Op zondag 22 januari 2012 20:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heel nieuwsgierig.Maar ze blijven wel op afstand kijken, vaak als stokstaartjes.
Gaat het bij jou goed? Lagen ze ook op je buik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag 26wkn alweer
en bijna +9kg zag ik vanmorgen
[ Bericht 1% gewijzigd door Zoë23 op 23-01-2012 17:49:58 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |