SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
ravi heeft ook van die echte GRRR$%#%$# driftbuien, waar hij zich met een klap op de grond laat vallen en/of op tafel gaat meppen enzo. eerste paar keer schrok ik ervan, maar ik had vlot in de gaten dat hij het toch echt zelf en expres doet. dus vanaf toen genegeerd. toen heeft hij 2 x zo hard gemept dat hij zn handjes zeer deed en nu doet hij het niet meerquote:Op zondag 22 januari 2012 22:41 schreef Solagratia het volgende:
Tirza en Elmo gefeliciteerd! 2 jaar alweer!tot ziens in het volgende topic
Hebben jullie een leuke dag gehad? de fotocollage is echt superleuk
![]()
Heeft iemand tips? Amy bonkt met haar hoofd (op de grond, tafel, rand van ledikant, mijn hoofd) als ze boos is. Op dit moment is ze erg veel boosVooral als we haar in bed leggen en dan gaat ze heel hard bonken met haar hoofd. Eerst dacht ik dat het wel mee viel, maar vandaag zag ik dat ze er blauwe plekken van had
Moeten we haar gewoon laten bonken? Negeren? Boos worden?
quote:Op maandag 23 januari 2012 11:31 schreef Reilain het volgende:
Er moet trouwens toch ook een topic over scholen kiezen zijn toch??
Buitenspelenquote:Op maandag 23 januari 2012 12:49 schreef freecell het volgende:
SchoolNu al! Wij hebben net deze week gekozen voor de oudste
Buiten spelen is hier met dit weer en mijn koukleumen totaal zinloosAls je de tuin met ze ingaat,willen ze binnen een minuut weer naar binnen
Ja, echt, heus!quote:Op maandag 23 januari 2012 13:32 schreef freecell het volgende:
Das al een stap die groot genoeg is, wat jij?
Je wil hiermee zeggen dat ik niet de enige aanstellerige moeder ben?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |