Jippie! Een beetje helpen met rechtstaan kan geen kwaad. Geeft wat extra motivatie en haar beenspieren worden sterker...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:31 schreef Gerberaatje het volgende:
We oefenen in sneltreinvaart, mijn kind gaat het kunnen!!
Ze staat zowat constant op handen en voeten(die kont de hele tijd in de lucht
) en probeert zich steeds wat op te trekken (maar zet niet helemaal door).. ik begin natuurlijk te bléren van trots als ik het zie en dan stopt ze. Dus mijn trotse moederhart moet zich even inhouden en maar niks zeggen als ze oefent
![]()
/ego posting
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:44 schreef Gerberaatje het volgende:
Fijn Free!!
Mevrouw is net zelf gaan staan![]()
Bewijster uitzondering maar even een fotootje omdat ik zooooo trots ben!!
[ afbeelding ]
ligt eraan hoe volhardend het kind in kwestie isquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:15 schreef pessie het volgende:
Mijn kind demonstreerde net een salto vanaf de bank. 5 minuten huilen, een beetje bloed uit zn mond (dus er is ergens vast een stukje tand tegenaan gekomen) en hij stond alweer op de bank te springen
. Zucht, hoe lang duurt het voordat een kind begrijpt dat iets niet mag?
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:16 schreef Asyniur het volgende:
En het gebaar vliegtuig zit er nu echt ingebakken. Als hij een vliegtuig ziet of hoort dan wordt er met het armpje gezwaaid
hahah lief is dat he. Doet jonathan ook.. komt er een vliegtuig, gaat ie zwaaien en zegt ie 'daaag, hoie (mn kleine limboquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:16 schreef Asyniur het volgende:
En het gebaar vliegtuig zit er nu echt ingebakken. Als hij een vliegtuig ziet of hoort dan wordt er met het armpje gezwaaid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |