Ze moet gewoon iets zeggen, bij elk item. Anders wordt ze niet meer uitgenodigd, neemt ze aan. En dat levert dan dit soort kutvragen op, waar Mart geen zin in heeft.quote:
jelly?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:53 schreef hexje het volgende:
Merel rules niet. Zelf Yvonne J doet het beter als tafeldame.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:53 schreef hexje het volgende:
Yvonne wie?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:53 schreef hexje het volgende:
Zeur niet. Merel is top.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:53 schreef hexje het volgende:
Merel is mooi man!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:54 schreef Modus het volgende:
Gaan we nou Merel ineens net zo hypen als Eva?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:54 schreef Modus het volgende:
Gaan we nou Merel ineens net zo hypen als Eva?
Meer een capibara.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:54 schreef Tem het volgende:
Eigenlijk ziet Mart eruit als een hele dikke cavia.
Nee.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Hebben jullie ook die piep op de achtergrond?
Nee, hier ligt wel een kat, maar die slaapt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Hebben jullie ook die piep op de achtergrond?
Merel wel ja. Zijn jullie trouwens ook zo benieuwd hoe Eva er zonder makeup uitziet? Ik wel namelijk.quote:
Ik niet. Ik ben benieuwd hoe Merel er zonder kleding uitziet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Merel wel ja. Zijn jullie trouwens ook zo benieuwd hoe Eva er zonder makeup uitziet? Ik wel namelijk.
Gijpie zit zwaar onder de pillen, die gaat een metamorfose door komende tijd.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:59 schreef Cynix ® het volgende:
Gijp was nog niet echt op dreef gisteren.
Ik Sjakie en zijn wondersloffenquote:
Ronnie Hansen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik Sjakie en zijn wondersloffen
En Appie natuurlijk.
Dacht dat jij nog van Kick Wilstra wasquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
En Appie natuurlijk.
Ah gossie tochquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:04 schreef waxmask het volgende:
Nou Mathijs gefeliciflapstaart, zelfs je aller leukste onderdeel is nu verneukt. Lucky TV is soms leuk, ik ga afhaken binnenkort!
MATHIJS PAS OP JE RAAKT 1 KIJKER KWIJT!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:04 schreef waxmask het volgende:
Nou Mathijs gefeliciflapstaart, zelfs je aller leukste onderdeel is nu verneukt. Lucky TV is soms leuk, ik ga afhaken binnenkort!
Kneusquote:
hahahaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:08 schreef Specularium het volgende:
Ze heeft dezelfde kapper als Jeroen Pauw.
Die ken ik zelfs nogquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:08 schreef Karina het volgende:
Vlaamsche Pot, een van de leukere Nederlandse komedies.
een WOII grapje, grappigquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:07 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
De muziek schijnt 70 jaar geleden een grote ontwikkeling te hebben doorgemaakt.
Daarom mocht hij niet komen zeker.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:10 schreef waxmask het volgende:
Vledder , was dat niet die man die zijn vriendin van het balkon flikkerde?
Een aangepaste reactie door een ander, fok!ers blinken niet echt uit in orginaliteit.quote:
Hoe kom je daar nou bij?quote:
Had ze maar in de keuken moeten blijven.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:10 schreef waxmask het volgende:
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:13 schreef Karina het volgende:
Grappig dat ze dit gewoon allemaal achter elkaar opnamen.
In de boeken was het niet anders, waren wel leuk als kind, had je in een middagje uit!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Elk einde van de aflevering altijd aan tafel zitten uitleggen
Een hele enge man is dat.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:10 schreef waxmask het volgende:
Stil Cynix, ik heb hier het laatste woord.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
Die Koefnoen parodie was trouwens best leuk.
Take it away, Toots.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stil Cynix, ik heb hier het laatste woord.
Ninja!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ok, zullen we dan nu naar Lowietje gaan?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gezellig, ik lust wel een pilsjequote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ok, zullen we dan nu naar Lowietje gaan?
Die heeft altijd goede tips. Ook al heeft hij het zelf niet door.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ok, zullen we dan nu naar Lowietje gaan?
Ze is na aan het denken hoe je De Cock nou eigenlijk spelt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:15 schreef Karina het volgende:
Merel zegt nu helemaal niets meer. Zeker nooit Baantjer gezien.
Gelijk heeft ze, ook nooit gezien.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:15 schreef Karina het volgende:
Merel zegt nu helemaal niets meer. Zeker nooit Baantjer gezien.
Niet alle drie toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Gezellig, ik lust wel een pilsjeAlleen Lowietje is ook dood.
ze zouden een papeir mache standbeeld voor lowietje moeten maken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Gezellig, ik lust wel een pilsjeAlleen Lowietje is ook dood.
Zoals voor Jaap Stobbe?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:16 schreef thettes het volgende:
[..]
ze zouden een papeir mache standbeeld voor lowietje moeten maken.
Zou ze niet al te intellegend zijn?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:16 schreef waxmask het volgende:
En weer zit Merel erbij en weet weer eens niet waar het over gaat.
Ik moet aan de duivenman denken.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee een muts, en dat hoor je meteen. Niemand kan dat zoals Toots.
Zoals De Cock zonet al zei: "De vogel is gevlogen."quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zou ze niet al te intellegend zijn?
quote:
Heeft Johan deze prijs al?quote:Toots Thielemans is lid van de circa 25 leden tellende Snorrenclub Antwerpen. Hij werd in 1988 door hen tot "Snor van het Jaar" uitgeroepen
Hangt er wel een beetje van af of die iemand ook wat heeft bereikt. En dat heeft Piet Römer.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:19 schreef FreckleSs het volgende:
Ik haat het dat ze elke keer als iemand dood is dat ze dan een halve of hele uitzending eraan gaan wijden
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Hangt er wel een beetje van af of die iemand ook wat heeft bereikt. En dat heeft Piet Römer.
Of het dan ook interessant is, is een tweedequote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Hangt er wel een beetje van af of die iemand ook wat heeft bereikt. En dat heeft Piet Römer.
Volgens mij is Johan geroyeerd uit de snorrenclub, nadat hij met de voorzitter in de clinch lag.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Heeft Johan deze prijs al?
Ik vond het interessant. En nu?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:20 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Of het dan ook interessant is, is een tweede
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:21 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Wéér zo'n hufterige Lucky...
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:21 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Luckytv is echt een koning in het knippen edditen en plakken. Deze was gewoon weer niet te onderscheiden van echt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch knap dat ze die Bosman hebben kunnen parodiëren.
Dat is de vaste DWDD-troll die zijn boertje laat.quote:
En Ronnie Hansenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
En Appie natuurlijk.
Nope, helemaal niets. Ze is alleen maar mooi.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een muts zeg, die Merel. Wel een hele mooie hoor, maar ze voegt verder niet echt iets toe. Of echt niets eigenlijk.
Dat vind ik altijd zo dom dat als je als vrouw kritiek geeft op een vrouw dat je dan als jaloers bestempeld wordt. Waar moet ik jaloers op zijn? Niet op haar gevatheid en intelligente opmerkingen. Ze is heel mooi, maar dat had ik ook al gezegd. En verder zijn het vooral mannen die haar inhoud hier bekritiseren. Dus je opmerking raakt echt kant noch wal, dombo.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:51 schreef THeeF het volgende:
Alle negatieve berichten hier over Merel komen zeker van jaloerse vrouwen af?
Ben blij dat er een x iets anders aan tafel zit dan de standaard kliek.
Ja dat jij een dombo bent....quote:
Ik vind Jort Kelder en Jan Mulder de kersen op de taart.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Een tafelheer/dame mag best wat kritisch zijn, zonder te gaan schreeuwen als Prem. Inderdaad Jan Mulder of Jort Kelder doen dat goed. Wat denk ik ook een goede zou zijn is Frank Evenblij. Die stelde echt goede kritische vragen in het "opvulprogramma' in de eerste week van januari. Vrouwen doen dat op een of andere manier vaak wat minder, al zijn er natuurlijk heus wel goede te vinden. Bijvoorbeeld Daphne Bunskoek, die heeft wel wat meer inhoud, of wat denk je van een Eva Jinek?
Als ik zo kijk moet een DWDD tafeldame over het algemeen ook jonger dan 40 zijn, dat maakt bij mannen wat minder uit. Of vergeet ik er nu een paar?quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Een tafelheer/dame mag best wat kritisch zijn, zonder te gaan schreeuwen als Prem. Inderdaad Jan Mulder of Jort Kelder doen dat goed. Wat denk ik ook een goede zou zijn is Frank Evenblij. Die stelde echt goede kritische vragen in het "opvulprogramma' in de eerste week van januari. Vrouwen doen dat op een of andere manier vaak wat minder, al zijn er natuurlijk heus wel goede te vinden. Bijvoorbeeld Daphne Bunskoek, die heeft wel wat meer inhoud, of wat denk je van een Eva Jinek?
Daar is op 1 of andere manier een sfeer van 'oh zo getalenteerd' omheen ontstaan, maar gebaseerd op wat precies eik?quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:45 schreef bloodymary1 het volgende:
of wat denk je van een Eva Jinek?
Halima is toch ook best pittig?quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:41 schreef Karina het volgende:
Vanavond met Jort![]()
Als tafelvrouw zou ik niet zo snel iemand kunnen verzinnen, misschien Floortje Dessing? Dat vind ik wel een pittige tante.
Oh ja, die was ik vergeten. Die gaat wel.quote:
Halina, Halima ik bedoel dezequote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind Claudia de Breij ook wel tof en die stelt ook best kritische vragen. Maar dat durf ik niet goed te zeggen hier, want dan krijg ik heel Fok! over me heen. En niet lekker.
Claudia?! FUUUUUU!!11!!!!quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind Claudia de Breij ook wel tof en die stelt ook best kritische vragen. Maar dat durf ik niet goed te zeggen hier, want dan krijg ik heel Fok! over me heen. En niet lekker.
Ik vind haar de leukste tafelgaste. De anderen zitten er voor de kat zijn kut bij.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Troll!..quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:16 schreef bloodymary1 het volgende:
eens.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, ik mag dat gespeelde onschuldige niet zo. Net als Yvonne Jaspers die het onschuldige domme blondje speelt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:44 schreef Cynix ® het volgende:
En, eerlijk is eerlijk, Halina deed het ook niet slecht.
Hij staat echt met stip op één als het gaat om irritante betweterige bejaarden.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:31 schreef Modus het volgende:
Sowieso denk ik dat het format niet veel ruimte laat aan de tafelheer/dame.
Van mij mag Koos Postema vaker komen. Mits hij een beetje de ruimte krijgt dan.
Volgens mij speelt die helemaal niks hoor. Maarja, die heeft 1x gezegd dat voetbal flauwekul is en meteen half mannelijk Fok over de zeik. Ik weet niet over wie dat meer zegt eik.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:50 schreef tong80 het volgende:
Nou, ik mag dat gespeelde onschuldige niet zo. Net als Yvonne Jaspers die het onschuldige domme blondje speelt.
En Alexanderquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:16 schreef thettes het volgende:
Vanavond is er iig Maxim Hartman als gast. Die man moet tafelheer worden. En presentator. En gast!
quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:16 schreef thettes het volgende:
Vanavond is er iig Maxim Hartman als gast. Die man moet tafelheer worden. En presentator. En gast!
quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:16 schreef thettes het volgende:
Wat is er mis met hem?quote:
Volgens mij zeiden ze net iets over uitvindingen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:27 schreef Norrage het volgende:
Alexander zal het wel gaan hebben over de internetstaking
Dat is normaal daarquote:
Sinds Peking Express heb ik een diepe walging voor hem. Maar typisch als je maar raar doet en zogenaamd nuchter reageert ben je leuk. Het is een sukkel eerste klas.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wat is er mis met hem?
Alleen maar kotssmilies schiet niet echt op.
Nooit van gehoord, maar logisch als het een flop was.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:30 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nee, The Movies toch? Zo'n geflopte game was dat.
Truequote:
quote:
Volvoquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Hoe moet je huisarts dan visites rijden?.
Zo ziet hij er al 40 jaar uit volgens mijquote:
wallen zijn iets groterquote:
Toch doet Roemer het verrassend goed!quote:
Niet over zichzelf als BN-hoer ....?quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:27 schreef Norrage het volgende:
Alexander zal het wel gaan hebben over de internetstaking
Kan ik een tientje van je lenen ?quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Toch doet Roemer het verrassend goed!
Al hoop ik dat-ie het nooit voor het zeggen krijgt, dan is het uit met de pret. Een leuk leven is not done volgens de commies, want geld is vies en dat hoor je weg te geven.
Dat Saab het niet haalt?quote:
Omdat DWDD rechts is.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:47 schreef marcodej het volgende:
Goed punt van Jort. Waarom mag Jan daar niet op reageren?
Jij vraagt het nog, Roemer pakt het gewoon.quote:
Precies.....geven aan de rijken en schrapen bij het gepeupel.quote:
Nee dan DAFquote:
Haha...quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:48 schreef SwiffMeister het volgende:
Jort gaat naar MonacoDan zijn we hem hier mooi kwijt
![]()
Toedeledokie! En neem je Saabs lekker mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |