Er moesten ook mensen huilen toen Kim Jong-il dood ging dus zo vreemd is dit niet, het is menselijk om van iemand te gaan houden die vaak in je huiskamer is al is het via de tv.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:26 schreef muzas het volgende:
Prima dat die vent terug is, leuk zelfs.. hij ziet soms grappige dingen. Maar ik miste 'm echt niet. Althans niet zoals de compleet overdreven sekteleden hierJezus Christ, jullie kennen die vent niet eens.
Dit.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:28 schreef muzas het volgende:
Bovendien, is dit dan het einde van het Boskamp-Schelvis duo? Dat zou eeuwig zonde zijn. Of Boskamp-de Mos ook prachtige televisie.
Wat mij betreft mag die gijp ook gewoon rouleren.
MAAR DIE WERRDEN GEDWONGENquote:Op maandag 16 januari 2012 18:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Er moesten ook mensen huilen toen Kim Jong-il dood ging dus zo vreemd is dit niet, het is menselijk om van iemand te gaan houden die vaak in je huiskamer is al is het via de tv.
klopt ik was stiekem verliefd op Irene Moors toen ze nog telekids deed. En dan bedoel ik Telekids zonder Carlo ofcquote:Op maandag 16 januari 2012 18:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Er moesten ook mensen huilen toen Kim Jong-il dood ging dus zo vreemd is dit niet, het is menselijk om van iemand te gaan houden die vaak in je huiskamer is al is het via de tv.
Eye of the Tiger van Survivorquote:Op maandag 16 januari 2012 18:34 schreef Paul-89 het volgende:
Danny Vera zal toch wel een speciaal nummer hebben voor de return ?
VI weer begonnen overheerst toch wel. (en dus ook de Eredivisie zeer binnenkort)quote:Op maandag 16 januari 2012 18:34 schreef Falco het volgende:
Gijp terug
Van Hanegem aan tafel
Welk gevoel moet nou bij mij overheersen
quote:Op maandag 16 januari 2012 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VI weer begonnen overheerst toch wel. (en dus ook de Eredivisie zeer binnenkort)
Strak planquote:Op maandag 16 januari 2012 18:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee joh gewoon Geef me hoop Jomanda er in knallen
twitter:
twitter:VI_nl twitterde op maandag 16-01-2012 om 18:40:42... vrijdag hervatting Eredivisie en Bundesliga en verder topwedstrijden als Arsenal-ManU, Inter-Lazio en Mönchengladbach-Bayern 2/2 reageer retweet
dat het een gespannen avondje gaat wordenquote:Op maandag 16 januari 2012 18:34 schreef Falco het volgende:
Gijp terug
Van Hanegem aan tafel
Welk gevoel moet nou bij mij overheersen
Er komen ineens allemaal dagjesmensen in dit topic kloten. Wordt tijd dat wij van de harde kern deze eikeltjes hardhandig het topic uitwerken.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:26 schreef muzas het volgende:
Prima dat die vent terug is, leuk zelfs.. hij ziet soms grappige dingen. Maar ik miste 'm echt niet. Althans niet zoals de compleet overdreven sekteleden hierJezus Christ, jullie kennen die vent niet eens.
Een onherstelbare vertolking van 'M'n zusje komt zo'!quote:Op maandag 16 januari 2012 18:34 schreef Paul-89 het volgende:
Danny Vera zal toch wel een speciaal nummer hebben voor de return ?
Altijd positief die Jojoortjequote:
Met de kaping van het P&W topic als hoogtepunt.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:43 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Er komen ineens allemaal dagjesmensen in dit topic kloten. Wordt tijd dat wij van de harde kern deze eikeltjes hardhandig het topic uitwerken.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER SINCE TELEVIZIERRING
Oh ja, die was goed, ik hoop dat Johan daar nog eens komt, komt er weer eens wat leven in die topics.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Met de kaping van het P&W topic als hoogtepunt.
Haha, laatst nog terug zitten lezen. Was baas idd.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Met de kaping van het P&W topic als hoogtepunt.
Jij ook ?quote:Op maandag 16 januari 2012 18:49 schreef Jojoortje het volgende:
Iedereen staat op het punt klaar te komen, maar we krijgen na de uitzending allemaal blauwe ballen.
Ik niet.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:49 schreef Jojoortje het volgende:
Iedereen staat op het punt klaar te komen, maar we krijgen na de uitzending allemaal blauwe ballen.
quote:Op maandag 16 januari 2012 18:49 schreef Jojoortje het volgende:
We?quote:Op maandag 16 januari 2012 18:49 schreef Jojoortje het volgende:
Iddquote:Op maandag 16 januari 2012 18:49 schreef Jojoortje het volgende:
Mooi toch ?quote:Op maandag 16 januari 2012 18:54 schreef muzas het volgende:
Ik vrees voor een hele 'ongemakkelijke' uitzending. Gijp terug, Willem terug,... Op zekers dat Genee gaat trollen...
I hope so.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:54 schreef muzas het volgende:
Ik vrees voor een hele 'ongemakkelijke' uitzending. Gijp terug, Willem terug,... Op zekers dat Genee gaat trollen...
Is toch mooi man. Laat gaanquote:Op maandag 16 januari 2012 18:54 schreef muzas het volgende:
Nee, in het VI topic verbroederen de hooligans van welke club dan ook juist tot 1 sterk anafalbetisch collectief. Strijdend tegen de patjepeeërs die ons de les denken te kunnen leren, en in dit geval dit schitterende topic wat eigenlijk een soort van clubhuis is te verzieken. Het verkrachten van de OP kon ik nog door de vingers zien, maar dit gaat te ver.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:48 schreef Smoofie het volgende:
VI hooligans , KOM DAN VECHTE AMSTERDAM NOORD OF BIJLMER JONGE
killl, noord gestoord jonge!quote:Op maandag 16 januari 2012 18:48 schreef Smoofie het volgende:
VI hooligans , KOM DAN VECHTE AMSTERDAM NOORD OF BIJLMER JONGE
Inderdaad. Clubkleuren gelden hier niet, we verdedigen allemaal de VI-kleuren.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, in het VI topic verbroederen de hooligans van welke club dan ook juist tot 1 sterk anafalbetisch collectief. Strijdend tegen de patjepeeërs die ons de les denken te kunnen leren, en in dit geval dit schitterende topic wat eigenlijk een soort van clubhuis is te verzieken. Het verkrachten van de OP kon ik nog door de vingers zien, maar dit gaat te ver.
Schrijf ik zo'n emotionele oproep tot vrede en samenhorigheid gaan ze gewoon verder op een onrespectvolle manier waarvan een paard de hik krijgt.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:21 schreef ZuidGrens het volgende:
Jongens, dit is totaal niet rullevant. Ik zou het wel op prijs stellen als dit topic een beetje op niveau blijft.
4?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:24 schreef RemcoW23 het volgende:
Woei. Deze (en de komende 4) topics moet ik ff bij zijn.
In plaats van een zak chips zit ik vanavond met een schaaltje dexadrientjes op de bank...quote:Op maandag 16 januari 2012 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat zijn van die kinderdrugs gebruikers, die kan je niet serieus nemen. Ik daarentegen ben helemaal opgepept voor vanavond!
Of meer zelfs, ja dat kan ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Haha ja, echt focking grappig om met 20 anderen tegelijk AHHAHA GIJP!quote:Op maandag 16 januari 2012 19:24 schreef RemcoW23 het volgende:
Woei. Deze (en de komende 4) topics moet ik ff bij zijn.
AJHHAADKJHSJ JA DAS KEILEUK HIHIHIHIHquote:Op maandag 16 januari 2012 19:31 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Haha ja, echt focking grappig om met 20 anderen tegelijk AHHAHA GIJP!te doen als hij een garpje maakt!
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:31 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Of meer zelfs, ja dat kan ook. Legendarische avonden staan toch gelijk aan een shitload aantal topics.
Ik zet in op 6je baggert lekekr in de andere topiks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees blij als het er 6 zijn. Dan mag jij er maar liefst 6 openen. Tis net Kerstmis voor je vandaag.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je baggert lekekr in de andere topiks?
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:37 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Wees blij als het er 6 zijn. Dan mag jij er maar liefst 6 openen. Tis net Kerstmis voor je vandaag.
Neehoor. Rickazio en co zijn er ook weer. en davy kan ook snel topics openenquote:Op maandag 16 januari 2012 19:37 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Wees blij als het er 6 zijn. Dan mag jij er maar liefst 6 openen. Tis net Kerstmis voor je vandaag.
Jaja, het is het recht van de sterkste en snelste hier in VBL.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neehoor. Rickazio en co zijn er ook weer. en davy kan ook snel topics openen
maar ik blijf wel kampioen.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jaja, het is het recht van de sterkste en snelste hier in VBL.
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:43 schreef iTimvd het volgende:
Eindelijk Gijpie er weer bij! Vond het al langzaamaan saai worden zelfs!
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
Jij vindt Boskamp en Schelvis saai?
Everse niet.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:46 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Jij vind Everse, Babs, JJ, Smit en noem ze allemaal maar op niet saai?
You gotta be fucking kidding me.quote:
Ik heb nog koffie en appeltaart overquote:Op maandag 16 januari 2012 19:48 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Paprikachips klaar, tv aan.. gas op die pantoffel! Laat maar komen die emotie.
Nee, hij staat live op de parkeerplaats!quote:Op maandag 16 januari 2012 19:47 schreef Evertjan het volgende:
komt Gijp nou vanavond weer aan tafel"??
Live vlak voor de openstaande brug.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:50 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Nee, hij staat live op de parkeerplaats!
Heeft hij geen nationaliteit?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:51 schreef DrDentz het volgende:
Ik kan nu niet meer naar Epke Zonder Land kijken in DWDD zonder aan Koert te denken.
Bruggetje open, bruggetje dicht, waar maak je je druk om? Laat gaan joh.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Live vlak voor de openstaande brug.
Gijp live bij het huis van Jomanda.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:52 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Bruggetje open, bruggetje dicht, waar maak je je druk om? Laat gaan joh.
Over Manolev kan je zeggen wat je wil, maar stuntelen doet hij vrijwel nooit op eigen helft.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog een Manolevje voor de liefhebber
[ afbeelding ]
Leest iedereen mij sig nu?quote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:55 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Over Manolev kan je zeggen wat je wil, maar stuntelen doet hij vrijwel nooit op eigen helft.
een spuittienquote:Op maandag 16 januari 2012 19:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Oh niet gezien ik zag hem net in een ander topic.
Ben ik nu spuit 54235238948239 ?
Ja.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Oh niet gezien ik zag hem net in een ander topic.
Ben ik nu spuit 54235238948239 ?
Dat mocht gewoon. Club Brugge is nog niet rijp voor de absolute top in de Jupiler League.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog een Manolevje voor de liefhebber
[ afbeelding ]
Ja klopt.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat mocht gewoon. Club Brugge is nog niet rijp voor de absolute top in de Jupiler League.
RC Genk (club van Super Mario) is afgelopen weekeinde uit de top-6 gevallen. Alleen de beste 6 doen straks een gooi naar het landskampioenschap.
Als Robben minimaal twee weken eruit ligt, dan koop ik een Feyenoord-agenda. Weet alleen niet aan wie ik hem moet geven.quote:
*lachbandje*quote:Op maandag 16 januari 2012 19:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als Robben minimaal twee weken eruit ligt, dan koop ik een Feyenoord-agenda. Weet alleen niet aan wie ik hem moet geven.
twitter:Gertjakobs64 twitterde op maandag 16-01-2012 om 20:06:59We zitten weer klaar voor #vitv #topshow en helemaal mooi dat van der gijp er weer bij is dat word gas geven. reageer retweet
Wat een baas.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:Gertjakobs64 twitterde op maandag 16-01-2012 om 20:06:59We zitten weer klaar voor #vitv #topshow en helemaal mooi dat van der gijp er weer bij is dat word gas geven. reageer retweet
Knallen gozer. Met 't vuurwerk mag wel 'n keetje weznnnn.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even hond uitlaten en dan knallen!!! Ofniet ajacied422 mattie?!
Haha ga lekker ergens anders trollen.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:14 schreef Greetings het volgende:
Shit, krijg net een SMSje van een vriend die in de studio zit dat Gijp net een paniekaanval heeft gehad en het gebouw heeft verlaten. Geen Gijpie vanavond!![]()
![]()
Gijpvogel has left the building.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:14 schreef Greetings het volgende:
Shit, krijg net een SMSje van een vriend die in de studio zit dat Gijp net een paniekaanval heeft gehad en het gebouw heeft verlaten. Geen Gijpie vanavond!![]()
![]()
Bewijs.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:14 schreef Greetings het volgende:
![]()
Ja, leuk. Allemaal even lachen mensen.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:14 schreef Greetings het volgende:
![]()
Deze jongen moet cabaretier worden.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:14 schreef Greetings het volgende:
![]()
*lachband*quote:Op maandag 16 januari 2012 20:14 schreef Greetings het volgende:
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2012 20:15 schreef Pranjicc het volgende:
[..]
Ja, leuk. Allemaal even lachen mensen.
U gay?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:16 schreef tochweerhenk het volgende:
WHAHAHA IK HEB NET MIJN VRIEND GESMST DAT GIJP EEN PANIEKAANVAL HEEFT GEHAD HIJ GELOOFT HET OOK NOG![]()
ik zit in de studio btw.
Nee.quote:
omg dat kan toch niet hoe kan je dan Fokken zonder PC?/quote:Op maandag 16 januari 2012 20:16 schreef tochweerhenk het volgende:
WHAHAHA IK HEB NET MIJN VRIEND GESMST DAT GIJP EEN PANIEKAANVAL HEEFT GEHAD HIJ GELOOFT HET OOK NOG![]()
ik zit in de studio btw.
Nee.quote:
Ipodapp.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
omg dat kan toch niet hoe kan je dan Fokken zonder PC?/
SATELLIETMOBIEHJUNHJJASDNquote:Op maandag 16 januari 2012 20:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
omg dat kan toch niet hoe kan je dan Fokken zonder PC?/
Ja.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus vrouw die bij ras man heeft aangevinkt?
Evertjan van Fok? Toon je!!!twitter:ejvermeer1984 twitterde op maandag 16-01-2012 om 20:16:33Shit, krijg net een SMSje van een vriend die in de studio zit dat Gijp net een paniekaanval heeft gehad en het gebouw heeft verlaten. #VITV reageer retweet
Shit, krijg net een SMSje van een vriend die in de studio zit dat Gijp net een paniekaanval heeft gehad en het gebouw heeft verlaten.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Evertjan van Fok? Toon je!!!twitter:ejvermeer1984 twitterde op maandag 16-01-2012 om 20:16:33Shit, krijg net een SMSje van een vriend die in de studio zit dat Gijp net een paniekaanval heeft gehad en het gebouw heeft verlaten. #VITV reageer retweet
Dan is het maar te hopen dat Koert nog in de kantine rond aan het zwerven was.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:14 schreef Greetings het volgende:
![]()
Folders van Jomandaquote:Op maandag 16 januari 2012 20:20 schreef Evertjan het volgende:
gaan ze ook iedere week nu Gijpvogels uitdelen?
Ma has got no levquote:Op maandag 16 januari 2012 20:21 schreef Evertjan het volgende:
Koert moet gewoon terug komen met de woordgrap van de week
PIKS PIKLS PIKSquote:Op maandag 16 januari 2012 20:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
OH SHIT IK KRIJG NET EEN SMS VAN EEN MAAT EN DIE ZEGT DAT GREETINGS GAY IS!!!![]()
![]()
Denk je ?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:22 schreef tochweerhenk het volgende:
Wedden dat Ajacied422 het nieuwe topic opent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |