Wat een baas.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:Gertjakobs64 twitterde op maandag 16-01-2012 om 20:06:59We zitten weer klaar voor #vitv #topshow en helemaal mooi dat van der gijp er weer bij is dat word gas geven. reageer retweet
Knallen gozer. Met 't vuurwerk mag wel 'n keetje weznnnn.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even hond uitlaten en dan knallen!!! Ofniet ajacied422 mattie?!
Haha ga lekker ergens anders trollen.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:14 schreef Greetings het volgende:
Shit, krijg net een SMSje van een vriend die in de studio zit dat Gijp net een paniekaanval heeft gehad en het gebouw heeft verlaten. Geen Gijpie vanavond!![]()
![]()
Gijpvogel has left the building.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:14 schreef Greetings het volgende:
Shit, krijg net een SMSje van een vriend die in de studio zit dat Gijp net een paniekaanval heeft gehad en het gebouw heeft verlaten. Geen Gijpie vanavond!![]()
![]()
Bewijs.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:14 schreef Greetings het volgende:
![]()
Ja, leuk. Allemaal even lachen mensen.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:14 schreef Greetings het volgende:
![]()
Deze jongen moet cabaretier worden.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:14 schreef Greetings het volgende:
![]()
*lachband*quote:Op maandag 16 januari 2012 20:14 schreef Greetings het volgende:
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2012 20:15 schreef Pranjicc het volgende:
[..]
Ja, leuk. Allemaal even lachen mensen.
U gay?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:16 schreef tochweerhenk het volgende:
WHAHAHA IK HEB NET MIJN VRIEND GESMST DAT GIJP EEN PANIEKAANVAL HEEFT GEHAD HIJ GELOOFT HET OOK NOG![]()
ik zit in de studio btw.
Nee.quote:
omg dat kan toch niet hoe kan je dan Fokken zonder PC?/quote:Op maandag 16 januari 2012 20:16 schreef tochweerhenk het volgende:
WHAHAHA IK HEB NET MIJN VRIEND GESMST DAT GIJP EEN PANIEKAANVAL HEEFT GEHAD HIJ GELOOFT HET OOK NOG![]()
ik zit in de studio btw.
Nee.quote:
Ipodapp.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
omg dat kan toch niet hoe kan je dan Fokken zonder PC?/
SATELLIETMOBIEHJUNHJJASDNquote:Op maandag 16 januari 2012 20:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
omg dat kan toch niet hoe kan je dan Fokken zonder PC?/
Ja.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus vrouw die bij ras man heeft aangevinkt?
Evertjan van Fok? Toon je!!!twitter:ejvermeer1984 twitterde op maandag 16-01-2012 om 20:16:33Shit, krijg net een SMSje van een vriend die in de studio zit dat Gijp net een paniekaanval heeft gehad en het gebouw heeft verlaten. #VITV reageer retweet
Shit, krijg net een SMSje van een vriend die in de studio zit dat Gijp net een paniekaanval heeft gehad en het gebouw heeft verlaten.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Evertjan van Fok? Toon je!!!twitter:ejvermeer1984 twitterde op maandag 16-01-2012 om 20:16:33Shit, krijg net een SMSje van een vriend die in de studio zit dat Gijp net een paniekaanval heeft gehad en het gebouw heeft verlaten. #VITV reageer retweet
Dan is het maar te hopen dat Koert nog in de kantine rond aan het zwerven was.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:14 schreef Greetings het volgende:
![]()
Folders van Jomandaquote:Op maandag 16 januari 2012 20:20 schreef Evertjan het volgende:
gaan ze ook iedere week nu Gijpvogels uitdelen?
Ma has got no levquote:Op maandag 16 januari 2012 20:21 schreef Evertjan het volgende:
Koert moet gewoon terug komen met de woordgrap van de week
PIKS PIKLS PIKSquote:Op maandag 16 januari 2012 20:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
OH SHIT IK KRIJG NET EEN SMS VAN EEN MAAT EN DIE ZEGT DAT GREETINGS GAY IS!!!![]()
![]()
Denk je ?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:22 schreef tochweerhenk het volgende:
Wedden dat Ajacied422 het nieuwe topic opent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |