Schrijf ik zo'n emotionele oproep tot vrede en samenhorigheid gaan ze gewoon verder op een onrespectvolle manier waarvan een paard de hik krijgt.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:21 schreef ZuidGrens het volgende:
Jongens, dit is totaal niet rullevant. Ik zou het wel op prijs stellen als dit topic een beetje op niveau blijft.
4?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:24 schreef RemcoW23 het volgende:
Woei. Deze (en de komende 4) topics moet ik ff bij zijn.
In plaats van een zak chips zit ik vanavond met een schaaltje dexadrientjes op de bank...quote:Op maandag 16 januari 2012 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat zijn van die kinderdrugs gebruikers, die kan je niet serieus nemen. Ik daarentegen ben helemaal opgepept voor vanavond!
Of meer zelfs, ja dat kan ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Haha ja, echt focking grappig om met 20 anderen tegelijk AHHAHA GIJP!quote:Op maandag 16 januari 2012 19:24 schreef RemcoW23 het volgende:
Woei. Deze (en de komende 4) topics moet ik ff bij zijn.
AJHHAADKJHSJ JA DAS KEILEUK HIHIHIHIHquote:Op maandag 16 januari 2012 19:31 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Haha ja, echt focking grappig om met 20 anderen tegelijk AHHAHA GIJP!te doen als hij een garpje maakt!
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:31 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Of meer zelfs, ja dat kan ook. Legendarische avonden staan toch gelijk aan een shitload aantal topics.
Ik zet in op 6je baggert lekekr in de andere topiks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees blij als het er 6 zijn. Dan mag jij er maar liefst 6 openen. Tis net Kerstmis voor je vandaag.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je baggert lekekr in de andere topiks?
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:37 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Wees blij als het er 6 zijn. Dan mag jij er maar liefst 6 openen. Tis net Kerstmis voor je vandaag.
Neehoor. Rickazio en co zijn er ook weer. en davy kan ook snel topics openenquote:Op maandag 16 januari 2012 19:37 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Wees blij als het er 6 zijn. Dan mag jij er maar liefst 6 openen. Tis net Kerstmis voor je vandaag.
Jaja, het is het recht van de sterkste en snelste hier in VBL.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neehoor. Rickazio en co zijn er ook weer. en davy kan ook snel topics openen
maar ik blijf wel kampioen.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jaja, het is het recht van de sterkste en snelste hier in VBL.
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:43 schreef iTimvd het volgende:
Eindelijk Gijpie er weer bij! Vond het al langzaamaan saai worden zelfs!
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
Jij vindt Boskamp en Schelvis saai?
Everse niet.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:46 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Jij vind Everse, Babs, JJ, Smit en noem ze allemaal maar op niet saai?
You gotta be fucking kidding me.quote:
Ik heb nog koffie en appeltaart overquote:Op maandag 16 januari 2012 19:48 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Paprikachips klaar, tv aan.. gas op die pantoffel! Laat maar komen die emotie.
Nee, hij staat live op de parkeerplaats!quote:Op maandag 16 januari 2012 19:47 schreef Evertjan het volgende:
komt Gijp nou vanavond weer aan tafel"??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |