Haha, laatst nog terug zitten lezen. Was baas idd.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Met de kaping van het P&W topic als hoogtepunt.
Jij ook ?quote:Op maandag 16 januari 2012 18:49 schreef Jojoortje het volgende:
Iedereen staat op het punt klaar te komen, maar we krijgen na de uitzending allemaal blauwe ballen.
Ik niet.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:49 schreef Jojoortje het volgende:
Iedereen staat op het punt klaar te komen, maar we krijgen na de uitzending allemaal blauwe ballen.
quote:Op maandag 16 januari 2012 18:49 schreef Jojoortje het volgende:
We?quote:Op maandag 16 januari 2012 18:49 schreef Jojoortje het volgende:
Iddquote:Op maandag 16 januari 2012 18:49 schreef Jojoortje het volgende:
Mooi toch ?quote:Op maandag 16 januari 2012 18:54 schreef muzas het volgende:
Ik vrees voor een hele 'ongemakkelijke' uitzending. Gijp terug, Willem terug,... Op zekers dat Genee gaat trollen...
I hope so.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:54 schreef muzas het volgende:
Ik vrees voor een hele 'ongemakkelijke' uitzending. Gijp terug, Willem terug,... Op zekers dat Genee gaat trollen...
Is toch mooi man. Laat gaanquote:Op maandag 16 januari 2012 18:54 schreef muzas het volgende:
Nee, in het VI topic verbroederen de hooligans van welke club dan ook juist tot 1 sterk anafalbetisch collectief. Strijdend tegen de patjepeeërs die ons de les denken te kunnen leren, en in dit geval dit schitterende topic wat eigenlijk een soort van clubhuis is te verzieken. Het verkrachten van de OP kon ik nog door de vingers zien, maar dit gaat te ver.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:48 schreef Smoofie het volgende:
VI hooligans , KOM DAN VECHTE AMSTERDAM NOORD OF BIJLMER JONGE
killl, noord gestoord jonge!quote:Op maandag 16 januari 2012 18:48 schreef Smoofie het volgende:
VI hooligans , KOM DAN VECHTE AMSTERDAM NOORD OF BIJLMER JONGE
Inderdaad. Clubkleuren gelden hier niet, we verdedigen allemaal de VI-kleuren.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, in het VI topic verbroederen de hooligans van welke club dan ook juist tot 1 sterk anafalbetisch collectief. Strijdend tegen de patjepeeërs die ons de les denken te kunnen leren, en in dit geval dit schitterende topic wat eigenlijk een soort van clubhuis is te verzieken. Het verkrachten van de OP kon ik nog door de vingers zien, maar dit gaat te ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |