Ik heb speciaal mijn broekje uitgedaan.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:28 schreef Evertjan het volgende:
ik heb speciaal nieuw vet in de pan gedaan voor de bitterballen en Warsteiner bier in huis gehaald voor VI en de terugkeer van Gijp
Er moesten ook mensen huilen toen Kim Jong-il dood ging dus zo vreemd is dit niet, het is menselijk om van iemand te gaan houden die vaak in je huiskamer is al is het via de tv.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:26 schreef muzas het volgende:
Prima dat die vent terug is, leuk zelfs.. hij ziet soms grappige dingen. Maar ik miste 'm echt niet. Althans niet zoals de compleet overdreven sekteleden hierJezus Christ, jullie kennen die vent niet eens.
Dit.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:28 schreef muzas het volgende:
Bovendien, is dit dan het einde van het Boskamp-Schelvis duo? Dat zou eeuwig zonde zijn. Of Boskamp-de Mos ook prachtige televisie.
Wat mij betreft mag die gijp ook gewoon rouleren.
MAAR DIE WERRDEN GEDWONGENquote:Op maandag 16 januari 2012 18:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Er moesten ook mensen huilen toen Kim Jong-il dood ging dus zo vreemd is dit niet, het is menselijk om van iemand te gaan houden die vaak in je huiskamer is al is het via de tv.
klopt ik was stiekem verliefd op Irene Moors toen ze nog telekids deed. En dan bedoel ik Telekids zonder Carlo ofcquote:Op maandag 16 januari 2012 18:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Er moesten ook mensen huilen toen Kim Jong-il dood ging dus zo vreemd is dit niet, het is menselijk om van iemand te gaan houden die vaak in je huiskamer is al is het via de tv.
Eye of the Tiger van Survivorquote:Op maandag 16 januari 2012 18:34 schreef Paul-89 het volgende:
Danny Vera zal toch wel een speciaal nummer hebben voor de return ?
VI weer begonnen overheerst toch wel. (en dus ook de Eredivisie zeer binnenkort)quote:Op maandag 16 januari 2012 18:34 schreef Falco het volgende:
Gijp terug
Van Hanegem aan tafel
Welk gevoel moet nou bij mij overheersen
quote:Op maandag 16 januari 2012 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VI weer begonnen overheerst toch wel. (en dus ook de Eredivisie zeer binnenkort)
Strak planquote:Op maandag 16 januari 2012 18:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee joh gewoon Geef me hoop Jomanda er in knallen
twitter:
twitter:VI_nl twitterde op maandag 16-01-2012 om 18:40:42... vrijdag hervatting Eredivisie en Bundesliga en verder topwedstrijden als Arsenal-ManU, Inter-Lazio en Mönchengladbach-Bayern 2/2 reageer retweet
dat het een gespannen avondje gaat wordenquote:Op maandag 16 januari 2012 18:34 schreef Falco het volgende:
Gijp terug
Van Hanegem aan tafel
Welk gevoel moet nou bij mij overheersen
Er komen ineens allemaal dagjesmensen in dit topic kloten. Wordt tijd dat wij van de harde kern deze eikeltjes hardhandig het topic uitwerken.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:26 schreef muzas het volgende:
Prima dat die vent terug is, leuk zelfs.. hij ziet soms grappige dingen. Maar ik miste 'm echt niet. Althans niet zoals de compleet overdreven sekteleden hierJezus Christ, jullie kennen die vent niet eens.
Een onherstelbare vertolking van 'M'n zusje komt zo'!quote:Op maandag 16 januari 2012 18:34 schreef Paul-89 het volgende:
Danny Vera zal toch wel een speciaal nummer hebben voor de return ?
Altijd positief die Jojoortjequote:
Met de kaping van het P&W topic als hoogtepunt.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:43 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Er komen ineens allemaal dagjesmensen in dit topic kloten. Wordt tijd dat wij van de harde kern deze eikeltjes hardhandig het topic uitwerken.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER SINCE TELEVIZIERRING
Oh ja, die was goed, ik hoop dat Johan daar nog eens komt, komt er weer eens wat leven in die topics.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Met de kaping van het P&W topic als hoogtepunt.
Haha, laatst nog terug zitten lezen. Was baas idd.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Met de kaping van het P&W topic als hoogtepunt.
Jij ook ?quote:Op maandag 16 januari 2012 18:49 schreef Jojoortje het volgende:
Iedereen staat op het punt klaar te komen, maar we krijgen na de uitzending allemaal blauwe ballen.
Ik niet.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:49 schreef Jojoortje het volgende:
Iedereen staat op het punt klaar te komen, maar we krijgen na de uitzending allemaal blauwe ballen.
quote:Op maandag 16 januari 2012 18:49 schreef Jojoortje het volgende:
We?quote:Op maandag 16 januari 2012 18:49 schreef Jojoortje het volgende:
Iddquote:Op maandag 16 januari 2012 18:49 schreef Jojoortje het volgende:
Mooi toch ?quote:Op maandag 16 januari 2012 18:54 schreef muzas het volgende:
Ik vrees voor een hele 'ongemakkelijke' uitzending. Gijp terug, Willem terug,... Op zekers dat Genee gaat trollen...
I hope so.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:54 schreef muzas het volgende:
Ik vrees voor een hele 'ongemakkelijke' uitzending. Gijp terug, Willem terug,... Op zekers dat Genee gaat trollen...
Is toch mooi man. Laat gaanquote:Op maandag 16 januari 2012 18:54 schreef muzas het volgende:
Nee, in het VI topic verbroederen de hooligans van welke club dan ook juist tot 1 sterk anafalbetisch collectief. Strijdend tegen de patjepeeërs die ons de les denken te kunnen leren, en in dit geval dit schitterende topic wat eigenlijk een soort van clubhuis is te verzieken. Het verkrachten van de OP kon ik nog door de vingers zien, maar dit gaat te ver.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:48 schreef Smoofie het volgende:
VI hooligans , KOM DAN VECHTE AMSTERDAM NOORD OF BIJLMER JONGE
killl, noord gestoord jonge!quote:Op maandag 16 januari 2012 18:48 schreef Smoofie het volgende:
VI hooligans , KOM DAN VECHTE AMSTERDAM NOORD OF BIJLMER JONGE
Inderdaad. Clubkleuren gelden hier niet, we verdedigen allemaal de VI-kleuren.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, in het VI topic verbroederen de hooligans van welke club dan ook juist tot 1 sterk anafalbetisch collectief. Strijdend tegen de patjepeeërs die ons de les denken te kunnen leren, en in dit geval dit schitterende topic wat eigenlijk een soort van clubhuis is te verzieken. Het verkrachten van de OP kon ik nog door de vingers zien, maar dit gaat te ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |