Zo leuk hequote:Op maandag 16 januari 2012 13:54 schreef Aarsvijand het volgende:
Ik ben er nu wel uit.
Het zijn de stervende dinosaurirs na de inslag van de (bijna)allesvernietigende komeet. Ons staat hetzelfde te wachten, dus komt het geluid voorbij om ons te waarschuwen.
Het geluid is miljoenen jaren geleden de ruimte in gevlogen en de ruimte blijkt ook rond te zijn. Het geluid heeft dus een volledige baan in de ruimte gedraaid en is nu weer terug bij af.
De cirkel is rond mensen!
quote:Op maandag 16 januari 2012 14:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zo leuk heIn de ruimte is geen lucht dus geluid kan helemaal niet.
Maar goed dat weet jij ook wel
Daarom poste ik die link naar The Bloop ook, omdat die geluiden die op de lijst van de NOAA staan ook nog niet verklaard zijn en minstens zo mysterieus.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:09 schreef Aarsvijand het volgende:
[..]![]()
Maar wel leuk om een beetje te speculeren![]()
We krijgen waarschijnlijk toch nooit te horen waar het geluid vandaan komt, dus om het topic levend te houden kunnen we er maar beter een beetje leuk over praten
Ik snap alleen niet goed waarom professoren zeggen dat dat geluid niet van ondergrondse vulkanen af kan komen ?quote:Op maandag 16 januari 2012 14:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daarom poste ik die link naar The Bloop ook, omdat die geluiden die op de lijst van de NOAA staan ook nog niet verklaard zijn en minstens zo mysterieus.
Iets met frequentie bereik en duratie van het signaal dacht ik.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:18 schreef Aarsvijand het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet goed waarom professoren zeggen dat dat geluid niet van ondergrondse vulkanen af kan komen ?
Hoezo niet ? Weet jij er meer van ?
Misschien baseren ze zich op reeds bestaande vulkaangeluiden?quote:Op maandag 16 januari 2012 14:18 schreef Aarsvijand het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet goed waarom professoren zeggen dat dat geluid niet van ondergrondse vulkanen af kan komen ?
Hoezo niet ? Weet jij er meer van ?
Dachten ze bij dat filmpje niet dat het om een enorme tunnelboor zou kunnen gaan?quote:Op maandag 16 januari 2012 13:33 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:
Ik had het gezien idd, vreemd blijft het zeker het komt vaker voor over de gehele wereld...
Tja misschien HAARP/project blue beam/pole shift en dat de mhz veranderd , ik heb werkelijk geen idee....![]()
Dat zou een optie kunnen zijn, enkel als je er meerdere bekijkt dan zie je dat het over de hele wereld gebeurt o.a Denemarken Amerika etc etc ....quote:Op maandag 16 januari 2012 15:16 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dachten ze bij dat filmpje niet dat het om een enorme tunnelboor zou kunnen gaan?
Trompet?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:16 schreef Skitzofrenix het volgende:
Het klinkt als een soort muziekinstrument, maar dan harder.. Ik kom niet op de naam helaas..
Je weet het maar nooit he?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:17 schreef allesbeterweter het volgende:
Kan ook nog maar die horen we ook niet!!
Of willen deze toch niet horen?
Maak ze nu niet bang met de waarheid?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:23 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:
Tektonische platen die verschuiven en het geluid voortbrengen , lijkt me plausibel.....
Haha, nee ik bedoel zo'n langwerping rond ding waar je in kan blazen en dan hoor je heletijd zo'n monotoom (klote) geluid.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Trompet?
De engel van het laatste oordeel?
Vuvuzela, The Sound of The Apocalypse.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:33 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Haha, nee ik bedoel zo'n langwerping rond ding waar je in kan blazen en dan hoor je heletijd zo'n monotoom (klote) geluid.
Dit topic slaat op de meest recente gebeurtenissen. Dat waar jij naar verwijst is al ruim 3 maanden oud en weggezakt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:54 schreef Zweeffie het volgende:
hier is al een topic van" rara geluiden in de wereld" rare geluiden in de wereld
Zinvolle bijdragen worden zeker op prijs gesteld..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:37 schreef allesbeterweter het volgende:
Sherlock (ben je alleen aan het zoeken ) of doe je ook mee met discussie?
Eyquote:Op maandag 16 januari 2012 19:46 schreef allesbeterweter het volgende:
Hersenspinsel's noemen ze dit bij gekken.
Ik ben te subtiel, geloof ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
EyDit is TRU en daar praten we gewoon over dat soort dingen. ONZ is op 49.
Mits het leuk blijft, is humor toegestaan hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:52 schreef allesbeterweter het volgende:
Oh sorry maak al geen garpjes (of grapjes meer hoor) alleen nog serieus.
Ik denk wat in de Bijbel staat gods toorn of misschien Hoorn met de aankondiging van de laatste messias?
Die bewaren we voor het nageslacht.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:35 schreef allesbeterweter het volgende:
Niburu bestaat niet net als Planet X of de Annunaki omdat wij ze niet kunnen zien of waarnemen en omdat wij ook nog de aller slimmste in alle universums zijn volgens vele geleerden(99,99%)
Mogelijk maar misschien voor 0,000000000000001?% wel net als de kans van andere planeten met leven als het onze of in andere vormen ?
Ik zelf hoor bij die O,OOOOOO1% Maar ik geloof nog in andere dingen dan wetenschap!
Van het bovenste filmpje zou ik denken dat het mss. het geluid is van een of meerdere snelstromende rivieren, waarvan de trillingen resoneren in de grot.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:51 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:
Wat is dit voor geluid? Misschien iets vanuit de binnenkant van de aarde? Bovenstaand filmpje gaat over een bij het publiek niet bekende spirituele grot waar Tibetaanse monniken komen om te mediteren en/of te slapen in de ander compleet stille grot. De geluiden zijn opgenomen met toestemming, door Russische onderzoekers. Volgens de monniken is het geluid, het gezang van Shiva die een mantra zingt om de goden op te roepen terug naar de aarde te komen. De mantra bestaat uit drie fasen waarvan dit de eerste is. De laatste fase zou de komst van een nieuw tijdperk voor de aarde symboliseren.
Deze onderstaande is even ter vergelijking...
and the mystery continues
Dan zou je you-tube eens af moeten speuren op datgene, ik vind het ook wel reuze interessant wat het nou zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:08 schreef Bastard het volgende:
Het klinkt ergens als een tibetijnse mantra.
Zijn er ook filmpjes van dezelfde plek zonder dat geluid?
Maar ja .. zoveel 'grappenmakers' die nu gewoon een filmpje uploaden en er een eigen geluidje onder plakken natuurlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:16 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:
[..]
Dan zou je you-tube eens af moeten speuren op datgene, ik vind het ook wel reuze interessant wat het nou zou kunnen zijn.
quote:Triangulatie is een proces waarbij de locatie van een radiozender kan worden bepaald door het meten van zowel de radiale afstand, of de richting, van het ontvangen signaal van twee of drie verschillende punten. Triangulation is sometimes used in cellular communications to pinpoint the geographic position of a user. Triangulatie wordt soms gebruikt in cellulaire communicatie naar de geografische positie van een gebruiker te bepalen.
Ja precies, zo'n instrument, daar vind dat ik dat geluid op lijken!quote:
Elenin was niet nep maar brak uit elkaar.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:41 schreef Aarsvijand het volgende:
http://cotocrew.wordpress(...)s-day-night-part-ii/
Boeiende site wel![]()
Staan ook een hoop filmpjes op en meningen van anderen.
Elenin was nep, maar we hebben weer iets nieuws![]()
Maar lag ook niet op ramkoers met de aarde, of berhaupt met een planeet in ons zonnestelselquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Elenin was niet nep maar brak uit elkaar.
Mja. Dat was wel jammer idd.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:53 schreef Aarsvijand het volgende:
[..]
Maar lag ook niet op ramkoers met de aarde, of berhaupt met een planeet in ons zonnestelsel
Racist!quote:
quote:The Bloop sound was placed as occurring several times off the southern coast of South America and was audible 5,000 kilometers away.
Klinkt best plausibel.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:02 schreef Scootmobiel het volgende:
Zou ook kunnen inderdaad, maar ik dacht meer aan rotsen die bv. boven het zeeoppervlak uitsteken en waar door (wind)erosie een gat of ander soort holte in ontstaan is. Waardoor je dus theoretisch een soort 'flessenhals-geluid' zou kunnen krijgen.
Klinkt geloofwaardig ja, maar in de meeste filmpjes is het ook ritmisch, en dat lijkt me dan weer niet kunnen. Ook zou het raar zijn waarom zoiets nog eerst opgemerkt is dan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:02 schreef Scootmobiel het volgende:
Zou ook kunnen inderdaad, maar ik dacht meer aan rotsen die bv. boven het zeeoppervlak uitsteken en waar door (wind)erosie een gat of ander soort holte in ontstaan is. Waardoor je dus theoretisch een soort 'flessenhals-geluid' zou kunnen krijgen.
Nee, die optie is uitgesloten..quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:24 schreef allesbeterweter het volgende:
Ik denk die grote walvis zonder naam the bloop filmpje op YOU TUBE ?
Hier iets meer info,quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:53 schreef allesbeterweter het volgende:
Denk het ook?
Mensen weten alles dit geluid bestaat ook niet? Of toch wel?
..quote:The Bloop is the name given to an ultra-low frequency and extremely powerful underwater sound detected by the U.S. National Oceanic and Atmospheric Administration (NOAA) in 1997. The source of the sound remains unknown.
The sound, traced to somewhere around 50 S 100 W (a remote point in the south Pacific Ocean west of the southern tip of South America), was detected several times by the Equatorial Pacific Ocean autonomous hydrophone array,[1] which uses U.S. Navy equipment originally designed to detect Soviet submarines.
According to the NOAA description, it "rises rapidly in frequency over about one minute and was of sufficient amplitude to be heard on multiple sensors, at a range of over 5,000 km." The NOAA's Dr. Christopher Fox does not believe its origin is man-made, such as a submarine or bomb, or familiar geological events such as volcanoes or earthquakes. While the audio profile of the Bloop does resemble that of a living creature, the source is a mystery both because it is different from known sounds and because it was several times louder than the loudest recorded animal, the blue whale.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bloop
Dus we krijgen in Nederland ook een aardbeving.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:45 schreef MissVanity het volgende:
Voorbode voor aardbeving. Je hoort platen over elkaar heen schuiven.
Hoor je het hier dan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:03 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Dus we krijgen in Nederland ook een aardbeving.
Ik niet, maar er zijn toch weleens dit soort geluiden opgemerkt in nederland, als ik het topic goed doorgelezen heb.quote:
Voor een deel.. dat er grappenmakers zijn, wil niet zeggen dat er nooit mysterieuze geluiden zijn waargenomen.quote:
En hoe zit het met gas?quote:Op maandag 16 januari 2012 14:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zo leuk heIn de ruimte is geen lucht dus geluid kan helemaal niet.
Maar goed dat weet jij ook wel
Nu weer serieus graag allemaal. This is serious topic.
Laatste weken dan kennelijk een intensivering van de waargenomen geluiden. Iig beginnend op ongeveer 11 januari tot 19 januari. Ook Belgi zit er bij, hier in Nederland wordt niets waargenomen.quote:Op zondag 22 januari 2012 02:14 schreef detandenfee het volgende:
paar jaar geleden kwamen mensen al met deze filmpjes op youtube, verder geen idee wat het is
Deze, zogenaamd uit Kiev:quote:Fake videos who used sound from Kiev’s video (same children screaming, same birds, and cameraclicks). I really don’t know their goal, maybe they want to get rating, but you should know that fakers:
/watch?v=4pUpUrbO_j8
/watch?v=xhMC5WcVijY
/watch?v=rdcYtSMTmDk
/watch?v=fbqiwvG5EiU
/watch?v=f0-keZ7Nirk
/watch?v=6ulANEL8FfI
/watch?v=X5pEcxszXjw
/watch?v=gtLNmdZTf_g
Zou niet weten. Lijkt een beetje op de geluiden in de film Cloverfield, dus het kan best een publiciteitsstunt zijn voor Cloverfield2?quote:
niet nagekekn of het echt zelfde geluidsopname is maar zou best heel goed kunnenquote:Op zondag 22 januari 2012 02:21 schreef Stokstaart het volgende:
Een comment op Youtube suggereert dat het om precies dezelfde geluidsopname zou gaan:
[..]
Deze, zogenaamd uit Kiev:
Hoor je exact dezelfde geluiden als die in de OP duidelijk niet uit Oekrane.
Dat is al een hele tijd aan de gang.quote:Een Youtube compilatie van de vreemde geluiden die kennelijk overal op de wereld worden waargenomen de laatste paar weken
Nee, dat komt gewoon omdat er een kat op mijn rechterarm ligt en ik dus alles met links moet doen inc. typen en dan is dat makkelijkerderder.quote:Op zondag 22 januari 2012 05:47 schreef johnnylove het volgende:
Zeg dat dan gewoon. Denk dat je gwn graag in het middelpunt wil staan.
quote:Op zondag 22 januari 2012 05:53 schreef johnnylove het volgende:
Beam me up Scotty
Je kan zo te merken wel makkelijk typen met je linkerhand...
Wat bedoel je hier nu weer mee?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:44 schreef allesbeterweter het volgende:
Bestaan er ook serieuse mensen dan in de wereld dan?
Is bijna gelijk aan mijn antwoord ?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar ja .. zoveel 'grappenmakers' die nu gewoon een filmpje uploaden en er een eigen geluidje onder plakken natuurlijk
Er zullen ongetwijfeld authentieke filmpjes zijn.. Maar ja, die zijn moeilijk te herkennen. Mss. als het om filmpjes gaat van gebeurtenissen die ook in het nieuws zijn geweest en waarvan ook getuigen zijn.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:31 schreef allesbeterweter het volgende:
Dat er op youtube meer onzin filmpjes staan die belachelijk zijn ,dan echte filmpjes die goed en echt overkomen en wel of misschien wel echter zijn dan sommige lolbroeken die in elk geluid of filmpje meteen er boven op duiken om hits op hun Youtube account willen hebben om geld te verdienen.
Ik heb wel andere filmpjes gezien van deze feiten van deze geluiden IPV een lolbroek.
Als ze je willen overtuigen moeten ze wel een goed filmpje in elkaar zetten toch.
En als ze je voor de gek willen houden ook een goed filmpje in elkaar zetten.
Het laatste filmpje in deze reeks reageerde ik dus niet op maar de vele filmpjes die ook op Youtube staan betreft dit onderwerp.
Deze laatste met die luchthoorn vind ik totaal anderst klinken dan die in de grot van die moniken!
Ja die klinkt ook totaal anders , maar er zijn ook filmpjes met het geluid van een hoorn en die kunnen dus gemaakt zijn door grappenmakers.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:31 schreef allesbeterweter het volgende:
Dat er op youtube meer onzin filmpjes staan die belachelijk zijn ,dan echte filmpjes die goed en echt overkomen en wel of misschien wel echter zijn dan sommige lolbroeken die in elk geluid of filmpje meteen er boven op duiken om hits op hun Youtube account willen hebben om geld te verdienen.
Ik heb wel andere filmpjes gezien van deze feiten van deze geluiden IPV een lolbroek.
Als ze je willen overtuigen moeten ze wel een goed filmpje in elkaar zetten toch.
En als ze je voor de gek willen houden ook een goed filmpje in elkaar zetten.
Het laatste filmpje in deze reeks reageerde ik dus niet op maar de vele filmpjes die ook op Youtube staan betreft dit onderwerp.
Deze laatste met die luchthoorn vind ik totaal anderst klinken dan die in de grot van die moniken!
Die is nep! Want als je goed luistert, hoor je naar dat rare geluid, een vogel geluid.quote:
sorry ik hoor het nietquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:56 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Die is nep! Want als je goed luistert, hoor je naar dat rare geluid, een vogel geluid.
Dat is ook nep.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:50 schreef Cerby het volgende:
Ik heb er ook eentje hier uit nederland gevonden
Een waterphonequote:Op donderdag 26 januari 2012 18:58 schreef Daniel1976 het volgende:
Volgens mijn goede vrienden van grenswetenschap.nl kan dit topic ook weer dicht:
http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?i=8566
Wat aardig, een muziekinstrument die hetzelfde geluid kan nabootsen, goed gevonden hoor.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:58 schreef Daniel1976 het volgende:
Volgens mijn goede vrienden van grenswetenschap.nl kan dit topic ook weer dicht:
http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?i=8566
Daar ben ik ook wel benieuwd naar! Erg jammer dat er mensen zijn met teveel vrije tijd die het nodig vinden de geloofwaardigheid van dit soort onderwerpen onderuit te halen door middel van gefabriceerde video's op o.a. YouTube te plaatsen.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:31 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Zijn er ook al echte geluiden te vinden, die niet slechts een grap zijn ?
1) NASA's cloud machine bevindt zich in de Amerikaanse staat Mississippi. Tussen MS en Florida ligt een andere staat, minstens zo groot als Nederland. Tussen MS en Illinois liggen 2 staten, idem elk minstens zo groot als Nederland. De kans dat deze machine in n of beide staten te horen is, is zeer, zeer klein.quote:
Waar heb je het nu weer over?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:14 schreef allesbeterweter het volgende:
Je zou er per ongeluk in vallen?
Weet je wel meteen hoe diep het sinkhole gat is!
Deze gaten kunnen overal ontstaan zelfs onder je eigen huis?
Die geluiden worden dus wel door verschillende mensen op een bepaald tijdstip gehoord, kennelijk. Dus is er iets meer aan de hand dan een hoax.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:15 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Niets om je druk over te maken volgens experts.
enquote:We have analyzed records of these sounds and found that most of their spectrum lies within the infrasound range, i.e. is not audible to humans. What people hear is only a small fraction of the actual power of these sounds.
en tenslotte:quote:In our opinion, the source of such powerful and immense manifestation of acoustic-gravity waves must be very large-scale energy processes. These processes include powerful solar flares and huge energy flows generated by them, rushing towards Earth's surface and destabilizing the magnetosphere, ionosphere and upper atmosphere. Thus, the effects of powerful solar flares: the impact of shock waves in the solar wind, streams of corpuscles and bursts of electromagnetic radiation are the main causes of generation of acoustic-gravitation waves following increased solar activity.
Ik vind met name die laatste, vetgedrukte, opmerking erg interessant! Hierbij dus een wetenschapper die (ook) bevestigd dat eind 2012 'iets' staat te gebeuren. Nu ga ik misschien erg ver maar wat als deze geluiden tch de geluiden van het Armageddon zijn zoals beschreven in de Bijbel? Duizenden jaren geleden kon men dit soort geluiden absoluut niet logisch verklaren, dus als een profeet dit duizenden jaren geleden in een visioen zag kan ik me voorstellen dat dit aan (een) God en het einde der tijden werd toegewezen. Nogmaals, het is misschien erg ver gezocht en ik ben absoluut niet Christelijk maar ik geloof wel dat delen van de Bijbel een kern van waarheid bevatten, zij het compleet misbruikt en naar eigen hand gezet door de Kerk.quote:There is one more possible cause of these sounds and it may lie at the Earth's core. The fact is that the acceleration of the drift of the Earth's north magnetic pole which increased more than fivefold between 1998 and 2003 and is at the same level today points to intensification of energy processes in the Earth's core, since it is processes in the inner and outer core that form the Earth's geomagnetic field.
Meanwhile, as we have already reported, on November 15, 2011 all ATROPATENA geophysical stations which record three-dimensional variations of the Earth's gravitational field almost simultaneously registered a powerful gravitational impulse. The stations are deployed in Istanbul, Kiev, Baku, Islamabad and Yogyakarta, with the first and last one being separated by a distance of about 10,000 km. Such a phenomenon is only possible if the source of this emanation is at the Earth's core level. That huge energy release from the Earth's core at the end of the last year was some kind of a start signal indicating the transition of the Earth's internal energy into a new active phase.
Raar dit.quote:Op dinsdag 16 april 2013 03:52 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ben nu een lezing aan t kijken van Jaime Maussan en hij laat daarin ook weer die vreemde geluiden horen vanaf ongeveer 00:40:
Misschien dat er mensen zijn die zeggen dat dat geluid erin wordt gemonteerd door grappenmakers, maar hier kun je het geluid horen tijdens een baseball wedstrijd waarbij de commentaren zeer verbaasd zijn over het vreemde geluid:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |