abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107457509
Idd niet maar dat gebeurt vanaf het ontstaan van de aarde maar we weten niet wat dit geluid is?
En we hebben vele geluiden van deze tektonische platen die schuiven ?
Kunnen vele geluiden namaken ,maar ook verklaren op een enkele na dan.
allesbeterweter
pi_107457885
Dat vroeg ik mij dus af, is het wel een echt geluid ? Ik zie nergens mensen uit de ramen en op straat. Als dat hier gebeurd in NL dan staat iedereen ondersteboven.
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_107458856
Idd 99,99% zal buiten staan als ze deze geluiden die op youtube staan ook echt zouden zijn,dan zou de media op volle toeren dit behandelen.
Dus vele nepgeluiden maar of ze het allemaal zijn?
allesbeterweter
pi_107459104
Ik denk 100% nep. Leuk bedacht, dat wel.
pi_107459272
Je weet het nooit zeker voor de volle 100% ? _O-
allesbeterweter
pi_107459349
pi_107459620
Je zou er per ongeluk in vallen?
Weet je wel meteen hoe diep het sinkhole gat is!
Deze gaten kunnen overal ontstaan zelfs onder je eigen huis? :Z
allesbeterweter
pi_107459682

Niets om je druk over te maken volgens experts.
pi_107462256
Ja dat zeggen ze altijd ? ^O^
allesbeterweter
pi_107471515
quote:
11s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 22:14 schreef allesbeterweter het volgende:
Je zou er per ongeluk in vallen?
Weet je wel meteen hoe diep het sinkhole gat is!
Deze gaten kunnen overal ontstaan zelfs onder je eigen huis? :Z
Waar heb je het nu weer over? :D
pi_107471598
quote:
Die geluiden worden dus wel door verschillende mensen op een bepaald tijdstip gehoord, kennelijk. Dus is er iets meer aan de hand dan een hoax.
Alleen de verklaring dat we in feite electro-magnetisme horen, snap ik niet. Hoe kun je die horen dan? En als het een natuurlijk verschijnsel is, dan moet het veel vaker voorgekomen zijn.
pi_107471714
Idd maar we horen wat we willen HOREN?
allesbeterweter
pi_107471885
Uit de hand gelopen Cern experiment, een time portal opent zich ?
pi_107492583
Volgens geofysicus Dr. Prof. Elchin Khalilov (Wie? http://en.wikipedia.org/wiki/Elchin_Khalilov) is er een natuurlijke en logische verklaring voor:

quote:
We have analyzed records of these sounds and found that most of their spectrum lies within the infrasound range, i.e. is not audible to humans. What people hear is only a small fraction of the actual power of these sounds.
en

quote:
In our opinion, the source of such powerful and immense manifestation of acoustic-gravity waves must be very large-scale energy processes. These processes include powerful solar flares and huge energy flows generated by them, rushing towards Earth's surface and destabilizing the magnetosphere, ionosphere and upper atmosphere. Thus, the effects of powerful solar flares: the impact of shock waves in the solar wind, streams of corpuscles and bursts of electromagnetic radiation are the main causes of generation of acoustic-gravitation waves following increased solar activity.
en tenslotte:
quote:
There is one more possible cause of these sounds and it may lie at the Earth's core. The fact is that the acceleration of the drift of the Earth's north magnetic pole which increased more than fivefold between 1998 and 2003 and is at the same level today points to intensification of energy processes in the Earth's core, since it is processes in the inner and outer core that form the Earth's geomagnetic field.

Meanwhile, as we have already reported, on November 15, 2011 all ATROPATENA geophysical stations which record three-dimensional variations of the Earth's gravitational field almost simultaneously registered a powerful gravitational impulse. The stations are deployed in Istanbul, Kiev, Baku, Islamabad and Yogyakarta, with the first and last one being separated by a distance of about 10,000 km. Such a phenomenon is only possible if the source of this emanation is at the Earth's core level. That huge energy release from the Earth's core at the end of the last year was some kind of a start signal indicating the transition of the Earth's internal energy into a new active phase.
Ik vind met name die laatste, vetgedrukte, opmerking erg interessant! Hierbij dus een wetenschapper die (ook) bevestigd dat eind 2012 'iets' staat te gebeuren. Nu ga ik misschien erg ver maar wat als deze geluiden tóch de geluiden van het Armageddon zijn zoals beschreven in de Bijbel? Duizenden jaren geleden kon men dit soort geluiden absoluut niet logisch verklaren, dus als een profeet dit duizenden jaren geleden in een visioen zag kan ik me voorstellen dat dit aan (een) God en het einde der tijden werd toegewezen. Nogmaals, het is misschien erg ver gezocht en ik ben absoluut niet Christelijk maar ik geloof wel dat delen van de Bijbel een kern van waarheid bevatten, zij het compleet misbruikt en naar eigen hand gezet door de Kerk.

Bronnen:
http://niburu.nl/index.ph(...)-en-milieu&Itemid=38
http://wosco.org/index.sh(...)ion=info&id_file=365
pi_108496788
Fake.... Die hond kwispelt, en als er iets is waar we ons druk om moeten maken zie je het gelijk aan de honden bijvoorbeeld.
pi_109378797
Soms hoor ik waar ik woon ook harde geluiden in de lucht. Een soort gebrom wat heel lang duurt. En als je in de lucht kijkt zie je niks. Mensen die roepen dat er niks is en al die geluiden nep zijn snap ik niet. Want het is soms echt duidelijk te horen
pi_125341602
Ben nu een lezing aan t kijken van Jaime Maussan en hij laat daarin ook weer die vreemde geluiden horen vanaf ongeveer 00:40:

Misschien dat er mensen zijn die zeggen dat dat geluid erin wordt gemonteerd door grappenmakers, maar hier kun je het geluid horen tijdens een baseball wedstrijd waarbij de commentaren zeer verbaasd zijn over het vreemde geluid:

"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_125538970
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 03:52 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ben nu een lezing aan t kijken van Jaime Maussan en hij laat daarin ook weer die vreemde geluiden horen vanaf ongeveer 00:40:

Misschien dat er mensen zijn die zeggen dat dat geluid erin wordt gemonteerd door grappenmakers, maar hier kun je het geluid horen tijdens een baseball wedstrijd waarbij de commentaren zeer verbaasd zijn over het vreemde geluid:

Raar dit.
Digo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')