quote:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar! Erg jammer dat er mensen zijn met teveel vrije tijd die het nodig vinden de geloofwaardigheid van dit soort onderwerpen onderuit te halen door middel van gefabriceerde video's op o.a. YouTube te plaatsen.
Welke video's zijn nu echt, die in Costa Rica en Tibet vind ik behoorlijk geloofwaardig klinken! Echter de video's in Chicago en Boedapest en andere dichtbevolkte gebieden trek ik zeer in twijfel. Waarom hebben de 'mainstream' media zoiets niet opgepakt dan, of minstens lokale media zoals NBC Chicago? Zo'n geluid zou mijlenver gehoord moeten zijn en toch minstens hier en daar voor paniek hebben gezorgd, niet?
Dat geluid dat opgenomen is in die grot in Tibet, wat is daar verder mee gebeurd? Russische onderzoekers (wetenschappers?) hebben het opgenomen, en nu? Hebben ze een wetenschappelijk verklaring voor het geluid? En wanneer is dit geluid waargenomen?
Ik geloof zelf dat sommige van deze video's absoluut echt zijn en er wellicht geen voor de hand liggende verklaring voor is. Zeker als je je bedenkt dat vorig jaar over heel de wereld vogels dood uit de lucht vielen en nu er ogenschijnlijk vreemde geluiden in de lucht te horen zijn. Ik ben niet religieus, maar ken wel de Bijbel en kan me herinneren dat dit in de Bijbel staat? Gevaarlijk onderwerp, ik weet het.
[ Bericht 0% gewijzigd door German_Ginger op 31-01-2012 13:08:32 ]