Nee, dat komt gewoon omdat er een kat op mijn rechterarm ligt en ik dus alles met links moet doen inc. typen en dan is dat makkelijkerderder.quote:Op zondag 22 januari 2012 05:47 schreef johnnylove het volgende:
Zeg dat dan gewoon. Denk dat je gwn graag in het middelpunt wil staan.
quote:Op zondag 22 januari 2012 05:53 schreef johnnylove het volgende:
Beam me up Scotty
Je kan zo te merken wel makkelijk typen met je linkerhand...
Wat bedoel je hier nu weer mee?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:44 schreef allesbeterweter het volgende:
Bestaan er ook serieuse mensen dan in de wereld dan?
Is bijna gelijk aan mijn antwoord ?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar ja .. zoveel 'grappenmakers' die nu gewoon een filmpje uploaden en er een eigen geluidje onder plakken natuurlijk
Er zullen ongetwijfeld authentieke filmpjes zijn.. Maar ja, die zijn moeilijk te herkennen. Mss. als het om filmpjes gaat van gebeurtenissen die ook in het nieuws zijn geweest en waarvan ook getuigen zijn.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:31 schreef allesbeterweter het volgende:
Dat er op youtube meer onzin filmpjes staan die belachelijk zijn ,dan echte filmpjes die goed en echt overkomen en wel of misschien wel echter zijn dan sommige lolbroeken die in elk geluid of filmpje meteen er boven op duiken om hits op hun Youtube account willen hebben om geld te verdienen.
Ik heb wel andere filmpjes gezien van deze feiten van deze geluiden IPV een lolbroek.
Als ze je willen overtuigen moeten ze wel een goed filmpje in elkaar zetten toch.
En als ze je voor de gek willen houden ook een goed filmpje in elkaar zetten.
Het laatste filmpje in deze reeks reageerde ik dus niet op maar de vele filmpjes die ook op Youtube staan betreft dit onderwerp.
Deze laatste met die luchthoorn vind ik totaal anderst klinken dan die in de grot van die moniken!
Ja die klinkt ook totaal anders , maar er zijn ook filmpjes met het geluid van een hoorn en die kunnen dus gemaakt zijn door grappenmakers.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:31 schreef allesbeterweter het volgende:
Dat er op youtube meer onzin filmpjes staan die belachelijk zijn ,dan echte filmpjes die goed en echt overkomen en wel of misschien wel echter zijn dan sommige lolbroeken die in elk geluid of filmpje meteen er boven op duiken om hits op hun Youtube account willen hebben om geld te verdienen.
Ik heb wel andere filmpjes gezien van deze feiten van deze geluiden IPV een lolbroek.
Als ze je willen overtuigen moeten ze wel een goed filmpje in elkaar zetten toch.
En als ze je voor de gek willen houden ook een goed filmpje in elkaar zetten.
Het laatste filmpje in deze reeks reageerde ik dus niet op maar de vele filmpjes die ook op Youtube staan betreft dit onderwerp.
Deze laatste met die luchthoorn vind ik totaal anderst klinken dan die in de grot van die moniken!
Die is nep! Want als je goed luistert, hoor je naar dat rare geluid, een vogel geluid.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |