Zo leuk hequote:Op maandag 16 januari 2012 13:54 schreef Aarsvijand het volgende:
Ik ben er nu wel uit.
Het zijn de stervende dinosaurirs na de inslag van de (bijna)allesvernietigende komeet. Ons staat hetzelfde te wachten, dus komt het geluid voorbij om ons te waarschuwen.
Het geluid is miljoenen jaren geleden de ruimte in gevlogen en de ruimte blijkt ook rond te zijn. Het geluid heeft dus een volledige baan in de ruimte gedraaid en is nu weer terug bij af.
De cirkel is rond mensen!
quote:Op maandag 16 januari 2012 14:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zo leuk heIn de ruimte is geen lucht dus geluid kan helemaal niet.
Maar goed dat weet jij ook wel
Daarom poste ik die link naar The Bloop ook, omdat die geluiden die op de lijst van de NOAA staan ook nog niet verklaard zijn en minstens zo mysterieus.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:09 schreef Aarsvijand het volgende:
[..]![]()
Maar wel leuk om een beetje te speculeren![]()
We krijgen waarschijnlijk toch nooit te horen waar het geluid vandaan komt, dus om het topic levend te houden kunnen we er maar beter een beetje leuk over praten
Ik snap alleen niet goed waarom professoren zeggen dat dat geluid niet van ondergrondse vulkanen af kan komen ?quote:Op maandag 16 januari 2012 14:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daarom poste ik die link naar The Bloop ook, omdat die geluiden die op de lijst van de NOAA staan ook nog niet verklaard zijn en minstens zo mysterieus.
Iets met frequentie bereik en duratie van het signaal dacht ik.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:18 schreef Aarsvijand het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet goed waarom professoren zeggen dat dat geluid niet van ondergrondse vulkanen af kan komen ?
Hoezo niet ? Weet jij er meer van ?
Misschien baseren ze zich op reeds bestaande vulkaangeluiden?quote:Op maandag 16 januari 2012 14:18 schreef Aarsvijand het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet goed waarom professoren zeggen dat dat geluid niet van ondergrondse vulkanen af kan komen ?
Hoezo niet ? Weet jij er meer van ?
Dachten ze bij dat filmpje niet dat het om een enorme tunnelboor zou kunnen gaan?quote:Op maandag 16 januari 2012 13:33 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:
Ik had het gezien idd, vreemd blijft het zeker het komt vaker voor over de gehele wereld...
Tja misschien HAARP/project blue beam/pole shift en dat de mhz veranderd , ik heb werkelijk geen idee....![]()
Dat zou een optie kunnen zijn, enkel als je er meerdere bekijkt dan zie je dat het over de hele wereld gebeurt o.a Denemarken Amerika etc etc ....quote:Op maandag 16 januari 2012 15:16 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dachten ze bij dat filmpje niet dat het om een enorme tunnelboor zou kunnen gaan?
Trompet?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:16 schreef Skitzofrenix het volgende:
Het klinkt als een soort muziekinstrument, maar dan harder.. Ik kom niet op de naam helaas..
Je weet het maar nooit he?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:17 schreef allesbeterweter het volgende:
Kan ook nog maar die horen we ook niet!!
Of willen deze toch niet horen?
Maak ze nu niet bang met de waarheid?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:23 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:
Tektonische platen die verschuiven en het geluid voortbrengen , lijkt me plausibel.....
Haha, nee ik bedoel zo'n langwerping rond ding waar je in kan blazen en dan hoor je heletijd zo'n monotoom (klote) geluid.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Trompet?
De engel van het laatste oordeel?
Vuvuzela, The Sound of The Apocalypse.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:33 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Haha, nee ik bedoel zo'n langwerping rond ding waar je in kan blazen en dan hoor je heletijd zo'n monotoom (klote) geluid.
Dit topic slaat op de meest recente gebeurtenissen. Dat waar jij naar verwijst is al ruim 3 maanden oud en weggezakt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:54 schreef Zweeffie het volgende:
hier is al een topic van" rara geluiden in de wereld" rare geluiden in de wereld
Zinvolle bijdragen worden zeker op prijs gesteld..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:37 schreef allesbeterweter het volgende:
Sherlock (ben je alleen aan het zoeken ) of doe je ook mee met discussie?
Eyquote:Op maandag 16 januari 2012 19:46 schreef allesbeterweter het volgende:
Hersenspinsel's noemen ze dit bij gekken.
Ik ben te subtiel, geloof ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
EyDit is TRU en daar praten we gewoon over dat soort dingen. ONZ is op 49.
Mits het leuk blijft, is humor toegestaan hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:52 schreef allesbeterweter het volgende:
Oh sorry maak al geen garpjes (of grapjes meer hoor) alleen nog serieus.
Ik denk wat in de Bijbel staat gods toorn of misschien Hoorn met de aankondiging van de laatste messias?
Die bewaren we voor het nageslacht.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:35 schreef allesbeterweter het volgende:
Niburu bestaat niet net als Planet X of de Annunaki omdat wij ze niet kunnen zien of waarnemen en omdat wij ook nog de aller slimmste in alle universums zijn volgens vele geleerden(99,99%)
Mogelijk maar misschien voor 0,000000000000001?% wel net als de kans van andere planeten met leven als het onze of in andere vormen ?
Ik zelf hoor bij die O,OOOOOO1% Maar ik geloof nog in andere dingen dan wetenschap!
Van het bovenste filmpje zou ik denken dat het mss. het geluid is van een of meerdere snelstromende rivieren, waarvan de trillingen resoneren in de grot.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:51 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:
Wat is dit voor geluid? Misschien iets vanuit de binnenkant van de aarde? Bovenstaand filmpje gaat over een bij het publiek niet bekende spirituele grot waar Tibetaanse monniken komen om te mediteren en/of te slapen in de ander compleet stille grot. De geluiden zijn opgenomen met toestemming, door Russische onderzoekers. Volgens de monniken is het geluid, het gezang van Shiva die een mantra zingt om de goden op te roepen terug naar de aarde te komen. De mantra bestaat uit drie fasen waarvan dit de eerste is. De laatste fase zou de komst van een nieuw tijdperk voor de aarde symboliseren.
Deze onderstaande is even ter vergelijking...
and the mystery continues
Dan zou je you-tube eens af moeten speuren op datgene, ik vind het ook wel reuze interessant wat het nou zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:08 schreef Bastard het volgende:
Het klinkt ergens als een tibetijnse mantra.
Zijn er ook filmpjes van dezelfde plek zonder dat geluid?
Maar ja .. zoveel 'grappenmakers' die nu gewoon een filmpje uploaden en er een eigen geluidje onder plakken natuurlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:16 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:
[..]
Dan zou je you-tube eens af moeten speuren op datgene, ik vind het ook wel reuze interessant wat het nou zou kunnen zijn.
quote:Triangulatie is een proces waarbij de locatie van een radiozender kan worden bepaald door het meten van zowel de radiale afstand, of de richting, van het ontvangen signaal van twee of drie verschillende punten. Triangulation is sometimes used in cellular communications to pinpoint the geographic position of a user. Triangulatie wordt soms gebruikt in cellulaire communicatie naar de geografische positie van een gebruiker te bepalen.
Ja precies, zo'n instrument, daar vind dat ik dat geluid op lijken!quote:
Elenin was niet nep maar brak uit elkaar.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:41 schreef Aarsvijand het volgende:
http://cotocrew.wordpress(...)s-day-night-part-ii/
Boeiende site wel![]()
Staan ook een hoop filmpjes op en meningen van anderen.
Elenin was nep, maar we hebben weer iets nieuws![]()
Maar lag ook niet op ramkoers met de aarde, of berhaupt met een planeet in ons zonnestelselquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Elenin was niet nep maar brak uit elkaar.
Mja. Dat was wel jammer idd.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:53 schreef Aarsvijand het volgende:
[..]
Maar lag ook niet op ramkoers met de aarde, of berhaupt met een planeet in ons zonnestelsel
Racist!quote:
quote:The Bloop sound was placed as occurring several times off the southern coast of South America and was audible 5,000 kilometers away.
Klinkt best plausibel.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:02 schreef Scootmobiel het volgende:
Zou ook kunnen inderdaad, maar ik dacht meer aan rotsen die bv. boven het zeeoppervlak uitsteken en waar door (wind)erosie een gat of ander soort holte in ontstaan is. Waardoor je dus theoretisch een soort 'flessenhals-geluid' zou kunnen krijgen.
Klinkt geloofwaardig ja, maar in de meeste filmpjes is het ook ritmisch, en dat lijkt me dan weer niet kunnen. Ook zou het raar zijn waarom zoiets nog eerst opgemerkt is dan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:02 schreef Scootmobiel het volgende:
Zou ook kunnen inderdaad, maar ik dacht meer aan rotsen die bv. boven het zeeoppervlak uitsteken en waar door (wind)erosie een gat of ander soort holte in ontstaan is. Waardoor je dus theoretisch een soort 'flessenhals-geluid' zou kunnen krijgen.
Nee, die optie is uitgesloten..quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:24 schreef allesbeterweter het volgende:
Ik denk die grote walvis zonder naam the bloop filmpje op YOU TUBE ?
Hier iets meer info,quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:53 schreef allesbeterweter het volgende:
Denk het ook?
Mensen weten alles dit geluid bestaat ook niet? Of toch wel?
..quote:The Bloop is the name given to an ultra-low frequency and extremely powerful underwater sound detected by the U.S. National Oceanic and Atmospheric Administration (NOAA) in 1997. The source of the sound remains unknown.
The sound, traced to somewhere around 50 S 100 W (a remote point in the south Pacific Ocean west of the southern tip of South America), was detected several times by the Equatorial Pacific Ocean autonomous hydrophone array,[1] which uses U.S. Navy equipment originally designed to detect Soviet submarines.
According to the NOAA description, it "rises rapidly in frequency over about one minute and was of sufficient amplitude to be heard on multiple sensors, at a range of over 5,000 km." The NOAA's Dr. Christopher Fox does not believe its origin is man-made, such as a submarine or bomb, or familiar geological events such as volcanoes or earthquakes. While the audio profile of the Bloop does resemble that of a living creature, the source is a mystery both because it is different from known sounds and because it was several times louder than the loudest recorded animal, the blue whale.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bloop
Dus we krijgen in Nederland ook een aardbeving.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:45 schreef MissVanity het volgende:
Voorbode voor aardbeving. Je hoort platen over elkaar heen schuiven.
Hoor je het hier dan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:03 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Dus we krijgen in Nederland ook een aardbeving.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |