Je weet het maar nooit he?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:17 schreef allesbeterweter het volgende:
Kan ook nog maar die horen we ook niet!!
Of willen deze toch niet horen?
Maak ze nu niet bang met de waarheid?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:23 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:
Tektonische platen die verschuiven en het geluid voortbrengen , lijkt me plausibel.....
Haha, nee ik bedoel zo'n langwerping rond ding waar je in kan blazen en dan hoor je heletijd zo'n monotoom (klote) geluid.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Trompet?
De engel van het laatste oordeel?
Vuvuzela, The Sound of The Apocalypse.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:33 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Haha, nee ik bedoel zo'n langwerping rond ding waar je in kan blazen en dan hoor je heletijd zo'n monotoom (klote) geluid.
Dit topic slaat op de meest recente gebeurtenissen. Dat waar jij naar verwijst is al ruim 3 maanden oud en weggezakt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:54 schreef Zweeffie het volgende:
hier is al een topic van" rara geluiden in de wereld" rare geluiden in de wereld
Zinvolle bijdragen worden zeker op prijs gesteld..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:37 schreef allesbeterweter het volgende:
Sherlock (ben je alleen aan het zoeken ) of doe je ook mee met discussie?
Eyquote:Op maandag 16 januari 2012 19:46 schreef allesbeterweter het volgende:
Hersenspinsel's noemen ze dit bij gekken.
Ik ben te subtiel, geloof ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
EyDit is TRU en daar praten we gewoon over dat soort dingen. ONZ is op 49.
Mits het leuk blijft, is humor toegestaan hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:52 schreef allesbeterweter het volgende:
Oh sorry maak al geen garpjes (of grapjes meer hoor) alleen nog serieus.
Ik denk wat in de Bijbel staat gods toorn of misschien Hoorn met de aankondiging van de laatste messias?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |