Boor valt vaker ergens van af dan Beetle, heel raarquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Boor valt vaker ergens van af dan Beetle, heel raar
Maes was hier gister en die was er getuige van dat Boor op de eettafel wilde springen (daar waar hij 36 keer per dag op springt en dat al jaren lang, dus hij zou inmiddels moeten weten hoe hoog het is enzo...) en zo tegen de rand aan knalde, aan zijn nagels aan de rand bleef hangen, heel erg met grote ogen keek, nog nèt geen HALPPPP riep en weer viel
Je bent goed bezig!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:52 schreef Greys het volgende:
Tombo, sorry
Ik zag dat ik BOSRAND kon leggen.
En wilde weer bijna op play drukken en toen zag ik dat ik de b die ik over hield nog wel mooi er tussen kon gooien
tot morgen Liesquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:49 schreef ElisaB het volgende:
Ik kan niet meer feuden hoor; morgen verder
Tussen die paar gelukte woorden wordt een hoop getandenknarst hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:54 schreef MissBliss het volgende:
Jullie klinken allemaal als wordfeud-pro's
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:56 schreef Barbaaf het volgende:
Sorry Multi, ik kap ermee voor vanavond
Ik speel het spelletje al maanden en ik heb misschien 5 keer een 7letterwoord gelegdquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:55 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Tussen die paar gelukte woorden wordt een hoop getandenknarst hoor
Ik was elders bezig.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:56 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ben je zo geschrokken van mijn vieze woord Cat
En wat lees ik weerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:55 schreef Cat22 het volgende:
En door jouw Brand kreeg ik opeens een lumineus idee voor een 7letterwoord in een andere ronde.
Ik ben nog niet weg hoor, maar ik kan geen fatsoenlijk woord meer makenquote:
Dat is meteen wel héél vies MBquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:01 schreef MissBliss het volgende:
En vieze woorden leg ik ook zeldenJa, 1 keer 'penis' in een spelletje tegen mn moeder
'Peins' leverde helaas minder punten op.
En ik ben raar ende guytich.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En wat lees ik weer![]()
7tettenwoord
Ik vond het al zo'n rare ende guytiche typo
Ik kon niet andersquote:
Ik kijk er nooit eigenlijk sinds ik daar niet meer welkom was namens de moderators, maar ja ik zag het feedback-draadje en daarna het topic over die vaatwasser en soms vergeet ik dat ik een eikel ben.quote:
FHF brengt het beste in mensen boven.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kijk er nooit eigenlijk sinds ik daar niet meer welkom was namens de moderators, maar ja ik zag het feedback-draadje en daarna het topic over die vaatwasser en soms vergeet ik dat ik een eikel ben.
Dat ging toch over die TV/tafel?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kijk er nooit eigenlijk sinds ik daar niet meer welkom was namens de moderators, maar ja ik zag het feedback-draadje en daarna het topic over die vaatwasser en soms vergeet ik dat ik een eikel ben.
Ja, ik wilde EINDELIJK een keer een topic openen daarquote:
En, hoe voelde dat?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik wilde EINDELIJK een keer een topic openen daar
MissBliss, reldelquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:14 schreef MissBliss het volgende:
Wouw, dat hele kat-operatie-caviakooi-gedoe had ik gemist joh.
Ik hou daar vanquote:
Ik heb geen idee waar het over ging.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat ging toch over die TV/tafel?
Daar was je ook een huftertje
Oh geen idee danquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Naar mijn idee meer dat ik mensen wilde helpen zonder dat het op het forum zou verschijnen, gewoon via pm dat alles prive bleef en mensen het niet op fok wilde zetten. Maar dat paste niet in het beleid, het moest ook publiekelijk op fok! neergezet worden en daar was ik het niet mee eens. Het is nogal wat om je prive sores op een fok! te plaatsen.
*stuurt Tombo naar bed*quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh geen idee danik dacht dat het om een tv ging waarbij jij niet kon stoppen met zeuren dat ie zo zwaar zou zijn ofzo
ik ga ook slapen zo denk ik
Nee ik wacht tot alle FHF-mods slapenquote:
Ik treinpool met Sjeen, we zijn ergens tegen de middag in Amsterdam. Lunch, shoppen en dan naar het meeting point.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:36 schreef MissBliss het volgende:
Hoe laat zijn jullie er zaterdag Cat, en hoe laat moet je ervoor op weg?
*zet general mod alert aan*quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee ik wacht tot alle FHF-mods slapen
Maar dat was niet de reden dat ik daar niet welkom was zie mijn eerdere post. Verder ga iemand anders sarren als je niet weet waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:37 schreef tombolafan het volgende:
[Aangeboden] Eetkamertafel + 4 stoelen
zie, daar was je vervelend, D_K
Nou zegquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar dat was niet de reden dat ik daar niet welkom was zie mijn eerdere post. Verder ga iemand anders sarren als je niet weet waar je het over hebt.
Ik vroeg me alleen af hoe lang de reis duurde en hoe laat jullie in de kroeg zouden zijn. Nou ja, hopelijk tot zaterdag!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik treinpool met Sjeen, we zijn ergens tegen de middag in Amsterdam. Lunch, shoppen en dan naar het meeting point.
Christus, ik ben helemaal niemand aan het sarrenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar dat was niet de reden dat ik daar niet welkom was zie mijn eerdere post. Verder ga iemand anders sarren als je niet weet waar je het over hebt.
Ja dat dacht ik ook toen ik mensen probeerde te helpen per pm, maar dat niet mocht en ik voor de schermen bonje kreeg met de moderators.quote:
Volgens mij wilde Sjeen om 4 uur aan het bier zitten. Ik hobbel er wel achteraan.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vroeg me alleen af hoe lang de reis duurde en hoe laat jullie in de kroeg zouden zijn. Nou ja, hopelijk tot zaterdag!
Het ging een béétje anders, maar je hebt je punt wel gemaakt hoor. Je hoeft het echt niet te blijven herhalenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja dat dacht ik ook toen ik mensen probeerde te helpen per pm, maar dat niet mocht en ik voor de schermen bonje kreeg met de moderators.
Dat dacht ik eigenlijk ook maar Tombolo bleef er maar op doorgaan.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het ging een béétje anders, maar je hebt je punt wel gemaakt hoor. Je hoeft het echt niet te blijven herhalen
Ah, en dat reageer je hier nog even af, gezelligquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook toen ik mensen probeerde te helpen per pm, maar dat niet mocht en ik voor de schermen bonje kreeg met de moderators.
Kijk ik bedoel maarquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het ging een béétje anders, maar je hebt je punt wel gemaakt hoor. Je hoeft het echt niet te blijven herhalen
Ik hoop het ook!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Sjeen om 4 uur aan het bier zitten. Ik hobbel er wel achteraan.![]()
En we reizen er ruim 2 uur over.![]()
Hopelijk zijn jullie er zaterdag bij.
Wat?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat dacht ik eigenlijk ook maar Tombolo bleef er maar op doorgaan.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:49 schreef MissBliss het volgende:
Ik hoef niet eens naar andere topics voor rellen blijkt wel.
Spesjaal voor mijquote:
Nou idd!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:57 schreef MissBliss het volgende:
Ik lees overigens nu pas dat reltopic in OUD om Morretje.. Oh my![]()
![]()
Inderdaad zeg! Dat wil ik ook graagquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou idd!Ik zou ook graag willen dat jullie allemaal komen jompelen als ik ooit zwanger word
![]()
Ja ik vind ook veel oneerlijk iddquote:Op vrijdag 13 januari 2012 02:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Inderdaad zeg! Dat wil ik ook graag![]()
En ik vind ook heel veel dingen oneerlijk hoor, maar djeez, om dan zo te reageren
Ik kan het me ook voorstellen. En ik zou het misschien ook wel denken, maar nooit posten.. Maar ja, ik ben ook zelf niet echt een rellert, hoe leuk ik ze ook vindt om te lezenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 02:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ik vind ook veel oneerlijk iddHoewel ik me echt wel een beetje kan voorstellen dat zoiets heel erg moeilijk is, moet je wel menselijk blijven vind ik
Ik ben ook niet echt een rellert eigenlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2012 02:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kan het me ook voorstellen. En ik zou het misschien ook wel denken, maar nooit posten.. Maar ja, ik ben ook zelf niet echt een rellert, hoe leuk ik ze ook vindt om te lezen
+1quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:42 schreef senesta het volgende:
Heel veel sterkte Greys, we denken aan je
Die komende uren, vreselijkquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:03 schreef Greys het volgende:
Barbaaf gefeliciteerd met je verjaardag!
Baniekje, wat lief dat je even uit de lurkstand kwam
Gisteravond in bed uiteraard gesnotterd omdat Bink me heel de tijd aan ging zitten kijken ipv gaan slapen, wat ze normaal meteen doet. Daarna geslapen van twee tot iets over zes want toen viel ze uit bed. En dat hoorde Boor kennelijk beneden. *mauw, mauw, mauw, mauw, mauw x 126*
Nu slaapt Bink weer verder beneden en ga ik even over mijn nek zo denk ik, misselijk van de zenuwen.
Als je niet zo oud was zou ik zeggen: je opa komt vast niet op je verjaardag.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:16 schreef Barbaaf het volgende:
Dank je Indaha![]()
Sterkte Greys, en allemaal, op deze vrijdag de dertiende...
Ik heb denk ik ook het meeste gehuild in de uren voor de DA kwamquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:48 schreef Greys het volgende:
En toch de oren nog elegant gedrapeerd op de onderste foto
Goffer, wat een domme zet om geen waterproof mascara op te doen vanmorgen
Ik jank me een ongeluk nu weer. En vanmorgen ging het best aardig.
Ik denk het wel hoor Greys, het blijft Bink gewoon. En als het niet goed voelt dan doe je het niet. Bewaar je nog wat haartjes van haar?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:54 schreef Greys het volgende:
Ik heb gister heel erg gehuild toen ik 's nachts Biet nog even uitliet voordat ik naar bed ging. Was toch donker buiten en ineens was het heel erg. Daarna toen Bink me op bed zo de hele tijd aan ging zitten kijken toen ik zat te snotteren. Vanmorgen ging het eigenlijk best goed omdat ik het me - ondanks het misselijke gevoel - niet zo heel erg besefte denk ik. En nu gaat het echt zo kut, ik zie zo vreselijk op tegen straks. Ik weet niet of ik haar daarna nog wel aan durf te raken bv, ik hoop dat ik het durf.
Oh daar heb ik helemaal niet aan gedachtquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk het wel hoor Greys, het blijft Bink gewoon. En als het niet goed voelt dan doe je het niet. Bewaar je nog wat haartjes van haar?
Dat snap ik ook. Gewoon doen wat goed voelt voor jouquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh daar heb ik helemaal niet aan gedacht
Ik weet het nietAan de ene kant wil ik het, aan de andere kant laat ik haar liever 'mooi en heel'.
Greysie tochquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:54 schreef Greys het volgende:
Ik heb gister heel erg gehuild toen ik 's nachts Biet nog even uitliet voordat ik naar bed ging. Was toch donker buiten en ineens was het heel erg. Daarna toen Bink me op bed zo de hele tijd aan ging zitten kijken toen ik zat te snotteren. Vanmorgen ging het eigenlijk best goed omdat ik het me - ondanks het misselijke gevoel - niet zo heel erg besefte denk ik. En nu gaat het echt zo kut, ik zie zo vreselijk op tegen straks. Ik weet niet of ik haar daarna nog wel aan durf te raken bv, ik hoop dat ik het durf.
Ja hoor, dat durf jequote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:54 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet of ik haar daarna nog wel aan durf te raken bv, ik hoop dat ik het durf.
Stom beestquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:12 schreef Greys het volgende:
Dank, wat lief van jullie allemaal
Boor ging net heel tevreden zitten in het mandje dat ik voor Bink heb klaargemaakt voor straks
Ja, dan moet je haar niet naar buiten doen iddquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:24 schreef Greys het volgende:
Het was heel de ochtend droog en zelfs zonnig.
Ik ging eerst met Biet wandelen, daarna wilde ik met Bink nog even naar buiten. Maar toen ik 1 minuut binnen was met Biet ging het hagelenEn nu slaapt Bink weer, dus ik laat haar maar gewoon lekker liggen denk ik. Van wandelen was toch al geen sprake meer, het is 3 stapjes en dan weer wankelen. Misschien als S zo thuis is nog buiten even wat foto's maken. Maar alleen als het dan droog is, ik ga haar niet meer de regen in doen. Want ze háát regen.
Zou je mijn spoiler zo uit je quote willen halen ivm herkenbaarheid?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jezus.![]()
Zagen de baasjes het gebeuren?
Hij zal zo wel komenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:37 schreef Greys het volgende:
Nee hij is er nog niet, hoop dat ie een beetje opschiet.
Is wegquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[..]
Zou je mijn spoiler zo uit je quote willen halen ivm herkenbaarheid?
Ben op het werk enzo
Ik zag het....tnxquote:
Feest!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:58 schreef Qwea het volgende:
Ik heb onder de hechting een sneetje zitten waar wat wondvocht uit komt
Tampon erin.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:58 schreef Qwea het volgende:
Ik heb onder de hechting een sneetje zitten waar wat wondvocht uit komt
Ja. Dat.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:10 schreef ElisaB het volgende:
Even nadenken, want ik wil Binkie zo graag iets positiefs meegeven. Dood gaan sucks, maar 15,5 jaar bij en met Greys gewoond en genoten hebben, is wel echt iets. Er moet iets heel goeds gebeurd zijn in die lange periode, anders was ie wel een stuk korter geweest (ik meen me namelijk te herinneren dat de natuur bedacht heeft dat 'Binkies' het helemaal zo lang niet horen te doen).
Lieve Bink, stoere Bikkel; je hebt je best gedaan! Jullie zijn goed geweest voor elkaar en daar kunnen we allemaal een puntje aan zuigen! Zelfs in je reservetijd ben je de Bink gebleven waar niemand eigenlijk afscheid van wil nemen. Maar het begint nasty te worden en dat verdien je niet.
Hup meid, oor omhoog en huppelen daar boven
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:10 schreef ElisaB het volgende:
Even nadenken, want ik wil Binkie zo graag iets positiefs meegeven. Dood gaan sucks, maar 15,5 jaar bij en met Greys gewoond en genoten hebben, is wel echt iets. Er moet iets heel goeds gebeurd zijn in die lange periode, anders was ie wel een stuk korter geweest (ik meen me namelijk te herinneren dat de natuur bedacht heeft dat 'Binkies' het helemaal zo lang niet horen te doen).
Lieve Bink, stoere Bikkel; je hebt je best gedaan! Jullie zijn goed geweest voor elkaar en daar kunnen we allemaal een puntje aan zuigen! Zelfs in je reservetijd ben je de Bink gebleven waar niemand eigenlijk afscheid van wil nemen. Maar het begint nasty te worden en dat verdien je niet.
Hup meid, oor omhoog en huppelen daar boven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |