Ik denk het wel hoor Greys, het blijft Bink gewoon. En als het niet goed voelt dan doe je het niet. Bewaar je nog wat haartjes van haar?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:54 schreef Greys het volgende:
Ik heb gister heel erg gehuild toen ik 's nachts Biet nog even uitliet voordat ik naar bed ging. Was toch donker buiten en ineens was het heel erg. Daarna toen Bink me op bed zo de hele tijd aan ging zitten kijken toen ik zat te snotteren. Vanmorgen ging het eigenlijk best goed omdat ik het me - ondanks het misselijke gevoel - niet zo heel erg besefte denk ik. En nu gaat het echt zo kut, ik zie zo vreselijk op tegen straks. Ik weet niet of ik haar daarna nog wel aan durf te raken bv, ik hoop dat ik het durf.
Oh daar heb ik helemaal niet aan gedachtquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk het wel hoor Greys, het blijft Bink gewoon. En als het niet goed voelt dan doe je het niet. Bewaar je nog wat haartjes van haar?
Dat snap ik ook. Gewoon doen wat goed voelt voor jouquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh daar heb ik helemaal niet aan gedacht
Ik weet het nietAan de ene kant wil ik het, aan de andere kant laat ik haar liever 'mooi en heel'.
Greysie tochquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:54 schreef Greys het volgende:
Ik heb gister heel erg gehuild toen ik 's nachts Biet nog even uitliet voordat ik naar bed ging. Was toch donker buiten en ineens was het heel erg. Daarna toen Bink me op bed zo de hele tijd aan ging zitten kijken toen ik zat te snotteren. Vanmorgen ging het eigenlijk best goed omdat ik het me - ondanks het misselijke gevoel - niet zo heel erg besefte denk ik. En nu gaat het echt zo kut, ik zie zo vreselijk op tegen straks. Ik weet niet of ik haar daarna nog wel aan durf te raken bv, ik hoop dat ik het durf.
Ja hoor, dat durf jequote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:54 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet of ik haar daarna nog wel aan durf te raken bv, ik hoop dat ik het durf.
Stom beestquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:12 schreef Greys het volgende:
Dank, wat lief van jullie allemaal
Boor ging net heel tevreden zitten in het mandje dat ik voor Bink heb klaargemaakt voor straks
Ja, dan moet je haar niet naar buiten doen iddquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:24 schreef Greys het volgende:
Het was heel de ochtend droog en zelfs zonnig.
Ik ging eerst met Biet wandelen, daarna wilde ik met Bink nog even naar buiten. Maar toen ik 1 minuut binnen was met Biet ging het hagelenEn nu slaapt Bink weer, dus ik laat haar maar gewoon lekker liggen denk ik. Van wandelen was toch al geen sprake meer, het is 3 stapjes en dan weer wankelen. Misschien als S zo thuis is nog buiten even wat foto's maken. Maar alleen als het dan droog is, ik ga haar niet meer de regen in doen. Want ze háát regen.
Zou je mijn spoiler zo uit je quote willen halen ivm herkenbaarheid?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jezus.![]()
Zagen de baasjes het gebeuren?
Hij zal zo wel komenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:37 schreef Greys het volgende:
Nee hij is er nog niet, hoop dat ie een beetje opschiet.
Is wegquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[..]
Zou je mijn spoiler zo uit je quote willen halen ivm herkenbaarheid?
Ben op het werk enzo
Ik zag het....tnxquote:
Feest!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:58 schreef Qwea het volgende:
Ik heb onder de hechting een sneetje zitten waar wat wondvocht uit komt
Tampon erin.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:58 schreef Qwea het volgende:
Ik heb onder de hechting een sneetje zitten waar wat wondvocht uit komt
Ja. Dat.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:10 schreef ElisaB het volgende:
Even nadenken, want ik wil Binkie zo graag iets positiefs meegeven. Dood gaan sucks, maar 15,5 jaar bij en met Greys gewoond en genoten hebben, is wel echt iets. Er moet iets heel goeds gebeurd zijn in die lange periode, anders was ie wel een stuk korter geweest (ik meen me namelijk te herinneren dat de natuur bedacht heeft dat 'Binkies' het helemaal zo lang niet horen te doen).
Lieve Bink, stoere Bikkel; je hebt je best gedaan! Jullie zijn goed geweest voor elkaar en daar kunnen we allemaal een puntje aan zuigen! Zelfs in je reservetijd ben je de Bink gebleven waar niemand eigenlijk afscheid van wil nemen. Maar het begint nasty te worden en dat verdien je niet.
Hup meid, oor omhoog en huppelen daar boven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |