Ik kijk er nooit eigenlijk sinds ik daar niet meer welkom was namens de moderators, maar ja ik zag het feedback-draadje en daarna het topic over die vaatwasser en soms vergeet ik dat ik een eikel ben.quote:
FHF brengt het beste in mensen boven.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kijk er nooit eigenlijk sinds ik daar niet meer welkom was namens de moderators, maar ja ik zag het feedback-draadje en daarna het topic over die vaatwasser en soms vergeet ik dat ik een eikel ben.
Dat ging toch over die TV/tafel?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kijk er nooit eigenlijk sinds ik daar niet meer welkom was namens de moderators, maar ja ik zag het feedback-draadje en daarna het topic over die vaatwasser en soms vergeet ik dat ik een eikel ben.
Ja, ik wilde EINDELIJK een keer een topic openen daarquote:
En, hoe voelde dat?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik wilde EINDELIJK een keer een topic openen daar
MissBliss, reldelquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:14 schreef MissBliss het volgende:
Wouw, dat hele kat-operatie-caviakooi-gedoe had ik gemist joh.
Ik hou daar vanquote:
Ik heb geen idee waar het over ging.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat ging toch over die TV/tafel?
Daar was je ook een huftertje
Oh geen idee danquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Naar mijn idee meer dat ik mensen wilde helpen zonder dat het op het forum zou verschijnen, gewoon via pm dat alles prive bleef en mensen het niet op fok wilde zetten. Maar dat paste niet in het beleid, het moest ook publiekelijk op fok! neergezet worden en daar was ik het niet mee eens. Het is nogal wat om je prive sores op een fok! te plaatsen.
*stuurt Tombo naar bed*quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh geen idee danik dacht dat het om een tv ging waarbij jij niet kon stoppen met zeuren dat ie zo zwaar zou zijn ofzo
ik ga ook slapen zo denk ik
Nee ik wacht tot alle FHF-mods slapenquote:
Ik treinpool met Sjeen, we zijn ergens tegen de middag in Amsterdam. Lunch, shoppen en dan naar het meeting point.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:36 schreef MissBliss het volgende:
Hoe laat zijn jullie er zaterdag Cat, en hoe laat moet je ervoor op weg?
*zet general mod alert aan*quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee ik wacht tot alle FHF-mods slapen
Maar dat was niet de reden dat ik daar niet welkom was zie mijn eerdere post. Verder ga iemand anders sarren als je niet weet waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:37 schreef tombolafan het volgende:
[Aangeboden] Eetkamertafel + 4 stoelen
zie, daar was je vervelend, D_K
Nou zegquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar dat was niet de reden dat ik daar niet welkom was zie mijn eerdere post. Verder ga iemand anders sarren als je niet weet waar je het over hebt.
Ik vroeg me alleen af hoe lang de reis duurde en hoe laat jullie in de kroeg zouden zijn. Nou ja, hopelijk tot zaterdag!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik treinpool met Sjeen, we zijn ergens tegen de middag in Amsterdam. Lunch, shoppen en dan naar het meeting point.
Christus, ik ben helemaal niemand aan het sarrenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar dat was niet de reden dat ik daar niet welkom was zie mijn eerdere post. Verder ga iemand anders sarren als je niet weet waar je het over hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |