Dat was 'mannekens' tegen Tomboquote:
Cat en JJH?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:09 schreef Bamba het volgende:
Wat leuk al die oude topics!
Mijn eerste post was ongeveer tijdens de voorbereidingen van HET F&F huwelijk.. Doodzonde wat daar uiteindelijk mee gebeurt is![]()
Libero is iets uit voetbal (mijn eerste samenwonert was voetbaltrainerquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:09 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Mooi he,ik heb ook geen idee wat libero is
Ja dat bestaatquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:10 schreef Greys het volgende:
Maar is LOELAV serieus iets bestaands? Ik ga het opzoeken
Tuurlijkquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:11 schreef Greys het volgende:
Ah, het is een Joods takkenbosje oid.
Serieus, hoe kóm je er opOf hebben jullie een site/apparaat dat woorden voor je verzint ofzo waar ik niet van weet
Dat is er wel, maar dat moet je niet gebruiken. Is het spelletje helemaal niet leuk meerquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:11 schreef Greys het volgende:
Ah, het is een Joods takkenbosje oid.
Serieus, hoe kóm je er opOf hebben jullie een site/apparaat dat woorden voor je verzint ofzo waar ik niet van weet
Zoals gisteren, bwehehe.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:12 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Tuurlijknee dan zou ik wel meer winnen
Luiermerk toch?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:09 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Mooi he,ik heb ook geen idee wat libero is
JA!quote:
Libero Up & Goquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Luiermerk toch?Of bestaat dat merk niet meer
Libero up & goquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Luiermerk toch?Of bestaat dat merk niet meer
Nee, maar als ik twee potjes tegelijk in het Engels ga doen word ik een beeeeetje gek denk ik.quote:
Is toch niet zo moeilijjjjjk?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, maar als ik twee potjes tegelijk in het Engels ga doen word ik een beeeeetje gek denk ik.
watjequote:Op donderdag 12 januari 2012 23:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, maar als ik twee potjes tegelijk in het Engels ga doen word ik een beeeeetje gek denk ik.
quote:
Dat dacht ik vooraf ook maar het valt me zwaar tegen.quote:
Ik ben de wandelende luieralmanak, jeweettochquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat dacht ik vooraf ook maar het valt me zwaar tegen.![]()
En drieletterTombo ook.
Ik wist het niet en heb wel zo'n baarmoeder (maar da's vanwege de verbouwing van de kinderkamer; geloof dat we nu ook een nieuw dak erin krijgenquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:16 schreef Muis006 het volgende:
Ik wist het ook
En ik heb niet eens een pulserende baarmoeder.
Er komt een open haard in en een dakkapel?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wist het niet en heb wel zo'n baarmoeder (maar da's vanwege de verbouwing van de kinderkamer; geloof dat we nu ook een nieuw dak erin krijgen)
Wil je dat álsjeblieft ergens vereeuwigen? Op je kont (taaatoeoeoe), op een t-shirt, spandoek, ondertitel; any place will doquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben de wandelende luieralmanak, jeweettoch
Ow, heb je nog tips?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wist het niet en heb wel zo'n baarmoeder (maar da's vanwege de verbouwing van de kinderkamer; geloof dat we nu ook een nieuw dak erin krijgen)
Als ik zo zie wat er naar buiten gewerkt wordt, dan zal daar op zeker plek voor zijn binnenkort!quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Er komt een open haard in en een dakkapel?
Nou....daar ga ik even over nadenken.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wil je dat álsjeblieft ergens vereeuwigen? Op je kont (taaatoeoeoe), op een t-shirt, spandoek, ondertitel; any place will do
Complete vijvers inclusief reiger en koikarpers?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik zo zie wat er naar buiten gewerkt wordt, dan zal daar op zeker plek voor zijn binnenkort!
Téring Jantje zeg
quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben de wandelende luieralmanak, jeweettoch
Nee, dat blijkt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou....daar ga ik even over nadenken.
Tis nou niet zo dat ik er kei-trots op ben ofzo
Piranha'squote:Op donderdag 12 januari 2012 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Complete vijvers inclusief reiger en koikarpers?
Ik welquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou....daar ga ik even over nadenken.
Tis nou niet zo dat ik er kei-trots op ben ofzo
En ik vrees de rest van je levenquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:23 schreef Bamba het volgende:
Ik kwam vandaag thuis en kreeg van mijn aanstaande een rode roos en een heule lieve kaart vanwege ons 10 jarig jubileum vandaag. Ik had dit jaar een een keer niks gekocht voor de verandering en dit is geloof ik m'n 3e cadeau wat ik van hem krijg in die 10 jaar. 3 keer raden wat ik de rest van de avond moest aanhoren
![]()
Plus krachtstroompomp en idyllisch rotsfontijntje; téring jantje!quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Complete vijvers inclusief reiger en koikarpers?
Pssttt.... nueckenquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:23 schreef Bamba het volgende:
Ik kwam vandaag thuis en kreeg van mijn aanstaande een rode roos en een heule lieve kaart vanwege ons 10 jarig jubileum vandaag. Ik had dit jaar een een keer niks gekocht voor de verandering en dit is geloof ik m'n 3e cadeau wat ik van hem krijg in die 10 jaar. 3 keer raden wat ik de rest van de avond moest aanhoren
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |