Dat was 'mannekens' tegen Tomboquote:
Cat en JJH?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:09 schreef Bamba het volgende:
Wat leuk al die oude topics!
Mijn eerste post was ongeveer tijdens de voorbereidingen van HET F&F huwelijk.. Doodzonde wat daar uiteindelijk mee gebeurt is![]()
Libero is iets uit voetbal (mijn eerste samenwonert was voetbaltrainerquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:09 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Mooi he,ik heb ook geen idee wat libero is
Ja dat bestaatquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:10 schreef Greys het volgende:
Maar is LOELAV serieus iets bestaands? Ik ga het opzoeken
Tuurlijkquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:11 schreef Greys het volgende:
Ah, het is een Joods takkenbosje oid.
Serieus, hoe kóm je er opOf hebben jullie een site/apparaat dat woorden voor je verzint ofzo waar ik niet van weet
Dat is er wel, maar dat moet je niet gebruiken. Is het spelletje helemaal niet leuk meerquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:11 schreef Greys het volgende:
Ah, het is een Joods takkenbosje oid.
Serieus, hoe kóm je er opOf hebben jullie een site/apparaat dat woorden voor je verzint ofzo waar ik niet van weet
Zoals gisteren, bwehehe.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:12 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Tuurlijknee dan zou ik wel meer winnen
Luiermerk toch?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:09 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Mooi he,ik heb ook geen idee wat libero is
JA!quote:
Libero Up & Goquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Luiermerk toch?Of bestaat dat merk niet meer
Libero up & goquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Luiermerk toch?Of bestaat dat merk niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |