Als hij het doet dan maakt dat niets uit.quote:Op donderdag 16 december 2010 09:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die tv moet toch een ton wegen?
Zolang je hem niet aan de muur wilt hangen lijkt me dat idd geen probleemquote:Op donderdag 16 december 2010 09:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als hij het doet dan maakt dat niets uit.
Je moet er wel redelijk mee houden dat je die niet even optilt en in een auto legt! Zeker als die tv niet op de begane grond staat en er geen lift is!quote:Op donderdag 16 december 2010 09:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als hij het doet dan maakt dat niets uit.
Onze tv is ook gewoon achter in een auto gegaan en toendertijd 4 trappen opgesjouwd en bij de verhuizing ook weer afgesjouwd? Vroegûh had je niets anders en deed je niets anders?quote:Op donderdag 16 december 2010 09:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je moet er wel redelijk mee houden dat je die niet even optilt en in een auto legt! Zeker als die tv niet op de begane grond staat en er geen lift is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Tis begane grond waar hij staat, met 2 mensen is hij gemakkelijk te tillen.quote:Op donderdag 16 december 2010 09:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je moet er wel redelijk mee houden dat je die niet even optilt en in een auto legt! Zeker als die tv niet op de begane grond staat en er geen lift is!
Dat valt ook wel mee, er was ooit zelfs een pre-LCD/Flatscreen tijdperkquote:Op donderdag 16 december 2010 09:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die tv moet toch een ton wegen?
Perfect toch Ynskequote:Op donderdag 16 december 2010 09:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
Tis begane grond waar hij staat, met 2 mensen is hij gemakkelijk te tillen.
donker eiken is t ook nietquote:Op donderdag 16 december 2010 15:19 schreef Sjeen het volgende:
De licht eiken tafel is overigens ook niet licht, dat jullie het even weten
Maar! Het is wel een hele fijne eettafel met vier prima stoelen, dat kan ik bevestigen.
PM me ffquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:27 schreef Ynske het volgende:
Niemand blij te maken met tafel en/of tv?
misschien moet je je vriendin vragen of ze hem voor je wil dragenquote:Op donderdag 16 december 2010 09:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
ja hij is er nogquote:Op maandag 27 december 2010 20:45 schreef zwartedoos het volgende:
Is de tv er nogIk zou 1 krijgen van toiletboy een flatscreen, maar anitrax kan hem beter gebruiken omdat hij plat is(zie haar topic). Voor mij hoeft hij niet perse plat te zijn, is altijd fijner natuurlijk maar ik ben niet ziek en heb geen ruimtegebrek. Dus ik wil hem graag afstaan aan haar maar dan ben ik dus op zoek naar een andere tv...
dan heb ik wel interessequote:
pm je evenquote:Op maandag 27 december 2010 20:48 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
dan heb ik wel interesseIk werk in Heerlen op de woonboulevard dus dat komt goed uit!
Oeh, formaat, denk een doorsnee van 1,5m maar kan morgen even metenquote:Op woensdag 29 december 2010 12:44 schreef Hawkery het volgende:
Tvp voor de tafel. Ziet er uit als een geweldige tafel met stoelen die ik in mijn studentenkamer zou kunnen gebruiken. Ik heb een bank gekregen van een familielid maar je eten/kaarten etc lukt niet echt. Issie groot? Ben nu bij familie met de feestdagen dus ik kan 't even niet schatten. Ook zou ik niet weten hoe ik 'm van A naar B zou kunnen krijgen dus dat is ook maar afwachten.
Mooi initiatief wel!
Bedanktquote:Op woensdag 29 december 2010 12:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
Oeh, formaat, denk een doorsnee van 1,5m maar kan morgen even meten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |