Ja, maar daar heeft ze er al één van. Een beetje afwisseling zou wel leuk zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, een heel lief, gerimpeld, klein kindje
quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, een heel lief, gerimpeld, klein kindje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
"Uit" bedoel je toch hè?
[..]Wacht eens even..is het gelukt dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
"Uit" bedoel je toch hè?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier nog niks hoorquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wacht eens even..is het gelukt dan?
Nee, het is een plan waar we ons gewoon aan gaan houden, punt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wacht eens even..is het gelukt dan?
Ook niet, overmorgen gaat de eerste hormoonspuit er weer in. Maar theoretisch is september voor ons allebei haalbaar dus dat gaan we gewoon doen.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:07 schreef TradeMarkie het volgende:
jullie weten dat er in het voortraject een man nodig is he? dus samen gaat het jullie niet lukken
Even stevig aanpotten en het moet lukkenquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Even stevig aanpotten en het moet lukken
KI, fantastisch..maar dat kan vast vrouwvriendelijker.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:07 schreef TradeMarkie het volgende:
jullie weten dat er in het voortraject een man nodig is he? dus samen gaat het jullie niet lukken
Dit kun je lezen als een wat schunnige open sollicitatie...quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:08 schreef TradeMarkie het volgende:
En voor een serieuze reactie, ik hoop het voor jullie allebei natuurlijk!
quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Dit kun je lezen als een wat schunnige open sollicitatie...
quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Dit kun je lezen als een wat schunnige open sollicitatie...
Ik denk ook niet dat ik hem kan overtuigen. En ik denk dat mijn vriendin ook geen voorstander isquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Voor onderhandelingen daarover verwijs ik jullie graag naar vriendlief , ik denk niet dat hij voor is
Meh, ik ben eigenlijk best tevreden met het huidige modelquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik hem kan overtuigen. En ik denk dat mijn vriendin ook geen voorstander is
Maar jij staat er dus wel voor open?
Primaquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Meh, ik ben eigenlijk best tevreden met het huidige model
Parabool en zo...quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
"best tevreden" laat de deur wel op een kier
Ik weiger verder te lezen dan de OP, die is al sneu genoeg.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:26 schreef Nembrionic het volgende:
Dit topic
Jong, superleuk vriendje en toch seksloos
The fuck?quote:Belgische militairen gaan op rantsoen. Om het overgewicht binnen het leger tegen te gaan, krijgen ze minder vlees voorgeschoteld. Maar liefst zes op de tien militairen kampt met overgewicht.
Je wacht hier nog even mee ?quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:45 schreef LadyBlack het volgende:
Okeeeeeaan de overkant staan 3 jongens aan een deurpost te morrelen....
Ik heb een foto van ze gemaakt
quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:45 schreef Whiteguy het volgende:
Je wacht hier nog even mee ?
[ afbeelding ]
Verstandig welquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ze zijn inmiddels naar binnen, misschien is het wel een bewoner, maar het zag er zo raar uit![]()
Dus ik hou nog ff een oogje in het zeil.
Vriendlief Fok!t ook, maar we hebben elkaar niet leren kennen via Fok! als je dat bedoelt.quote:
Werk zequote:Op donderdag 12 januari 2012 13:55 schreef LadyBlack het volgende:
En nu moet ik alweer naar mn werk......
Who knows, ze is al even niet online geweest...quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:57 schreef MaJo het volgende:
Ik dacht door de TT dat soemp aan het bevallen was
Hoe lang loopt zo'n contract?quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:58 schreef Etcetera het volgende:
Werkse
Ik heb bij m'n begeleidster van het Startership traject aangegeven dat ik geen 2de verlenging wil van m'n contract hier als het nog niet duidelijk is of ik een baan kan krijgen. Misschien gooi ik mijn eigen glazen in, maar ik vind dat ik maar eens een grens moet trekken. Ik werd hard genoeg, als ze me via verlenging kunnen houden dan moeten ze ook maar zorgen dat het via een normaal contract kan.
In eerste instantie is het voor 6 maanden, die van mij is in december verlengd met 3 maanden. Tussentijds is het opzegbaar met een maand opzegtermijn als ik gewoon werk mocht vindenquote:
Ze hebben al meerdere keren aangegeven je een contract te willen aanbieden toch? Dan moeten ze dat inderdaad maar eens gaan doen, jij wilt ook weten waar je aan toe bent.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:58 schreef Etcetera het volgende:
Werkse
Ik heb bij m'n begeleidster van het Startership traject aangegeven dat ik geen 2de verlenging wil van m'n contract hier als het nog niet duidelijk is of ik een baan kan krijgen. Misschien gooi ik mijn eigen glazen in, maar ik vind dat ik maar eens een grens moet trekken. Ik werd hard genoeg, als ze me via verlenging kunnen houden dan moeten ze ook maar zorgen dat het via een normaal contract kan.
Ben ik ook, mijn leidinggevende is het daar ook mee eens, en zowel zij als een collega van het moederbedrijf willen me heel graag houden. Het is echt een kwestie van budget, en dat is nog niet bekend.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ze hebben al meerdere keren aangegeven je een contract te willen aanbieden toch? Dan moeten ze dat inderdaad maar eens gaan doen, jij wilt ook weten waar je aan toe bent.
En gezien de trips waar ze je heensturen momenteel, krijg ik wel het idee dat je van toegevoegde waarde bent.
Je bent goed bezig dus als je het mij vraagt.
Dat is inderdaad frustrerend, maar ben je via het huidige traject niet veel goedkoper? Dat ze dat zo lang mogelijk willen rekken tot alles duidelijk is?quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ben ik ook, mijn leidinggevende is het daar ook mee eens, en zowel zij als een collega van het moederbedrijf willen me heel graag houden. Het is echt een kwestie van budget, en dat is nog niet bekend.
Ik ben héél goedkoop aan het werk voor ze, maar ik heb tot nu toe nog niet gemerkt dat ze het zo lang mogelijk willen rekkenquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat is inderdaad frustrerend, maar ben je via het huidige traject niet veel goedkoper? Dat ze dat zo lang mogelijk willen rekken tot alles duidelijk is?
En je hebt behoefte aan duidelijkheid voor je gaat solliciteren?quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het besluit is meer voor mezelf, dat ik een beetje het heft in eigen handen wil nemen. Ik wil ook weer gaan solliciteren
Oh nee dat niet. Ik ga hoe dan ook solliciteren. Voelt beter dan afwachten wat ze hier gaan besluiten.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En je hebt behoefte aan duidelijkheid voor je gaat solliciteren?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh nee dat niet. Ik ga hoe dan ook solliciteren. Voelt beter dan afwachten wat ze hier gaan besluiten.
Goed zo, altijd zorgen dat je opties hebtquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh nee dat niet. Ik ga hoe dan ook solliciteren. Voelt beter dan afwachten wat ze hier gaan besluiten.
3 op reis heeft in haar laatste twee afleveringen een special over Noord Korea gemaakt. Heel bijzonder wel dat zij daar het land binnen mochten.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:21 schreef Etcetera het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)Tw7bCvCOh-s.facebook
Geen wonder dat al die mensen huilend over straat gingen
Op weg naar Japan moesten we een overstap maken in Seoul, wat niet eens zo heel ver van de Noord Koreaanse grens ligt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
3 op reis heeft in haar laatste twee afleveringen een special over Noord Korea gemaakt. Heel bijzonder wel dat zij daar het land binnen mochten.
Zeker het kijken waard.
Heeft Wiebel ook gekeken. En ik heb met een half oog meegekeken.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
3 op reis heeft in haar laatste twee afleveringen een special over Noord Korea gemaakt. Heel bijzonder wel dat zij daar het land binnen mochten.
Zeker het kijken waard.
Hoe staat het met de ontsluitingquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heeft Wiebel ook gekeken. En ik heb met een half oog meegekeken.
Eind februari staat nog steeds op de planning....quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:22 schreef CaLeX het volgende:
Lets hope dat 2012 het jaar wordt van de babies is de SC
Alles is rustig.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoe staat het met de ontsluiting
Stil blijven zitten dusquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Alles is rustig.
En als je langer doorloopt, dan verdwijnt dat beschermlaagje en krijg je een extra gerimpelde baby.
Dat is al besloten en heb ook een datum.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Stil blijven zitten dus![]()
Wanneer ga je besluiten of je het laat inleiden?
En die datum ga je vast niet vertellenquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is al besloten en heb ook een datum.Tot die tijd kan de baby nog besluiten op eigen houtje naar buiten te komen. Eigenwijze donder.
14 dagen nadat ze uitgerekend is.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En die datum ga je vast niet vertellen
Misschien op de dag zelf, want denk dat ik wel wat afleiding kan gebruiken dan.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En die datum ga je vast niet vertellen
Dat is je kindje, hoorquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:45 schreef Etcetera het volgende:
Komt wel goed schatjeals jullie zoontje er eenmaal is sowieso toch
quote:
En niet happen hequote:Op donderdag 12 januari 2012 14:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Is zo ook vast weer over. Heb de laatste paar dagen weer veel pijn en kon daardoor niet goed slapen. Heel lang gaat het gelukkig niet meer duren.
Officieel nog tot volgende week vrijdag werken, maar misschien plakt ze er nog een weekje aan. Dan verlof, en zoals gezegd verwachten we Mark 4.0 eind februariquote:
Gooi je die weg en koop je die van mij overquote:
HD2?quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:04 schreef Whiteguy het volgende:
Iemand hier nog interesse in een videocamera?
[ afbeelding ]
http://www.letsgodigital.org/nl/17870/toshiba-gigashot-a40f/
Is het nog gelukt?quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik hang trouwens al dik een kwartier in de wacht bij het ziekenhuis, om 17u sluit de poli, vraag me af of er nog iemand op gaat nemen....
Logica gebruiken in het bedrijfsleven is vaak een slecht plan.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is het nog gelukt?
Lijkt me toch dat ze de mensen die voor 5 uur bellen en in de wachtstand hebben nog wel te woord staan...
Heh, op de camera zelf staat op die plek 'gigashot'quote:
Dat dacht ik ook maar om 10 over heb ik het opgegeven, de hond wilde ook graag uit. Ik bel morgen wel vanaf mijn werk. Ik vraag me serieus af of er niet iemand vroeg naar huis wilde en de hoorn ernaast had gelegd.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is het nog gelukt?
Lijkt me toch dat ze de mensen die voor 5 uur bellen en in de wachtstand hebben nog wel te woord staan...
Wat staat er op de camera dan op de plek waar hier "gigashot" staat dan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Heh, op de camera zelf staat op die plek 'gigashot'
misschien dat ze bedoelen, hd als in harddisk + hd beeldresolutie
Op mijn werk zijn we het verplicht.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Logica gebruiken in het bedrijfsleven is vaak een slecht plan.
TOSHIBAquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat staat er op de camera dan op de plek waar hier "gigashot" staat dan?
Ja, dat is je straf voor logica gebruiken.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Op mijn werk zijn we het verplicht.Heb dan ook regelmatig een uur langer gezeten in m'n eentje.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat is je straf voor logica gebruiken.
Vannacht leek het er niet op dat je zo ontzettend veel gedronken had?quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Woah ik wist niet meer dat ik vannacht hier had gepostHet werd nog erger want ik werd wakker naast iemand naast wie ik niet wakker had moeten worden
![]()
Oh jawel hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vannacht leek het er niet op dat je zo ontzettend veel gedronken had?
Over een SC babyboom gesprokenquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Woah ik wist niet meer dat ik vannacht hier had gepostHet werd nog erger want ik werd wakker naast iemand naast wie ik niet wakker had moeten worden
En het sneeuwdrama is ook losgebarsten
Gister nog zonder jas naar buiten en nu vrieskou, sneeuwhozen en al dikke bergen sneeuw. bizar
quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Over een SC babyboom gesproken
Nouja, er stonden geen tikfouten of iets dergelijks in de berichten.. En ze kon Fok! zelfs nog vinden.quote:
Dat zegt echt niets. Ik kan met mijn rete-zatte kop nog volledig spelfoutloze sms-jes typen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, er stonden geen tikfouten of iets dergelijks in de berichten..
quote:Op donderdag 12 januari 2012 08:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
fuuuuuuuuuuuuuck. ik heb echt veelsteveel gedronken
SC staat altijd openquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, er stonden geen tikfouten of iets dergelijks in de berichten.. En ze kon Fok! zelfs nog vinden.
Die was niet te missen neequote:Op donderdag 12 januari 2012 18:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zegt echt niets. Ik kan met mijn rete-zatte kop nog volledig spelfoutloze sms-jes typen.
De boodschap was vrij duidelijk lijkt me.
[..]
Addblocker?quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
SC staat altijd openVooral de laatste dagen (schiet eens op jij!)
Fok doet wel heel raar, kan nog steeds niet quoten, smileys invoeren en dat soort dingen. Volgens mij refreshed hij ook niet meer automatisch
Hij had gewoon op moeten zouten voor jij wakker werd?quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik was dan ook wel in staat om aan te geven dat ik verder niks wilde hoor. Maar ik maak soms stomme beslissingen wanneer niet nuchterEn het was ook helemaal niet de bedoeling dat ie er vanochtend nog zou zijn
Dat vroeg ik vanmorgen ook al, nu snap ik waarom ze niet reageerdequote:
Ah..en hier zijn we aangekomen op de scheidslijn tussen mannen en vrouwen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:23 schreef MaJo het volgende:
Ik lees net dat Herman Bleker een vriendin heeft van 26, 32 jaar jonger dan hijwaarom?
![]()
Omdat het zo'n leuke man is natuurlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:23 schreef MaJo het volgende:
Ik lees net dat Herman Bleker een vriendin heeft van 26, 32 jaar jonger dan hijwaarom?
![]()
Omdat (hij) het kanquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:23 schreef MaJo het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hij had gewoon op moeten zouten voor jij wakker werd?
Kijk, jij denkt als een man.quote:
En moest je als vent een keer opzouten voordat ze wakker wordt, dan praat ze nooit meer met jequote:Op donderdag 12 januari 2012 18:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
Jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
[..]
Dat vroeg ik vanmorgen ook al, nu snap ik waarom ze niet reageerde![]()
Ja, vanuit het perspectief van de vrouw kun je het ook bekijken. En dan snap ik het ook niet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Omdat het zo'n leuke man is natuurlijk.
Nou ja, addblockers zorgen op FOK! ervoor dat die dingen die bij jou niet meer werken, niet meer werken. Dus vandaar mijn vraagquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja
En add blocker, waarom zou dat opeens zo zijn??
Dat heb ik vaker gehoordquote:
Ik zou het wel weten op zijn leeftijd.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:23 schreef MaJo het volgende:
![]()
volgens mij vraagt ze zich af waarom ze opeens een addblocker zou hebbenquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, addblockers zorgen op FOK! ervoor dat die dingen die bij jou niet meer werken, niet meer werken. Dus vandaar mijn vraag. Zo ja, zonder FOK! uit in je addblocker, dan zou alles weer moeten werken
.
Ah. Dat weet ze beter dan ikquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
volgens mij vraagt ze zich af waarom ze opeens een addblocker zou hebben
Of ze heeft geen addblocker.,quote:
Browser met ingebouwde feature misschien?quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja
En add blocker, waarom zou dat opeens zo zijn??
Ah, en we zijn weer terug op de scheidslijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja mijn laptop is net overleden zit nu op iPod
Ja dan kan ik je ook niet helpenquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja mijn laptop is net overleden zit nu op iPod
En om mezelf maar even te quoten, gezien de reacties op Twitter is het antwoord ja.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik kan niets downloaden (als in nieuwsgroepen), krijg geen connectie naar Eweka, ik vraag me gelijk af of Ziggo de boel aan het blocken is geslagen
Bedoel je dat je op je ipod wel alles kuntquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Op mijn iPod werkt het juist allemaal best
Ja...quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bedoel je dat je op je ipod wel alles kunt
Ahquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja...
QEDmet net overleden bedoelde ik echt letterlijk vijf minuten geleden en mijn lader werkt niet meer...
Je weet toch, vrouwen zeggen nooit wat ze bedoelenquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bedoel je dat je op je ipod wel alles kunt
Ah, de alom bekende stationsfiets.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:59 schreef Etcetera het volgende:
http://www.bewaakterijwielstallingen.nl/fietsenverkoop.aspx
Interessant... 35 euro voor een engiszins befietsbare fiets, lijkt me wel handig voor in de stad
Tot iemand denkt 'hee dat is mijn gejatte fiets!' (ondanks dat ie in beslag genomen is door de gemeente...)quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:59 schreef Etcetera het volgende:
http://www.bewaakterijwielstallingen.nl/fietsenverkoop.aspx
Interessant... 35 euro voor een engiszins befietsbare fiets, lijkt me wel handig voor in de stad
Dan kan 'ie mooi met zijn aangifteblaadje die fiets op komen halen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tot iemand denkt 'hee dat is mijn gejatte fiets!' (ondanks dat ie in beslag genomen is door de gemeente...)
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tot iemand denkt 'hee dat is mijn gejatte fiets!' (ondanks dat ie in beslag genomen is door de gemeente...)
quote:Framenummer
Het zijn fietsen die door de Milieudienst van de gemeente in beslag zijn genomen. Van alle binnengekomen fietsen wordt het framenummer doorgegeven aan de politie om te checken of er ooit aangifte van diefstal is gedaan. Na één maand gaat de fiets de verkoop in.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik het wel ga doen hoorquote:Van alle binnengekomen fietsen wordt het framenummer doorgegeven aan de politie om te checken of er ooit aangifte van diefstal is gedaan. Na één maand gaat de fiets de verkoop in.
08:30...vroeg...quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:09 schreef Etcetera het volgende:
Het is zo vroegal is vrijdag wel de enige dag dát ik kan
7:30 aanwezig zijn voor een volgnummer. Dat is 6:20 met de bus in mijn gevalquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan kan 'ie mooi met zijn aangifteblaadje die fiets op komen halen.
Ja, dat snap ik allemaal wel. Maar driekwart van de mensen doet geeneens meer aangifte als hun fiets wordt gestolen of vermist is.. en dan kan ik me toch voorstellen dat die er raar van op kijken als ze hem in de stad terug zien.quote:
Ja, dat is wel vroegquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
7:30 aanwezig zijn voor een volgnummer. Dat is 6:20 met de bus in mijn gevalJa, dat vind ik, nog steeds, vroeg
Deden ze het niet pas na 2 weken? Dan hebben ze toch tot de 18e?quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:19 schreef wyccie het volgende:
Hmm, had gedacht dat je vandaag wel zou worden ingeleid. Dan gok ik voor morgen hetzefde tijdstip.
Welke film?quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga voor het eerst in maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanden weer eens naar de bios.
Lijkt me ookquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ah, daar zag ik laatst een stuk van, wel oké geloof ik
Ze laten je in ieder geval niet tot na 42 weken rondlopen, maar ze kunnen al vanaf 40 weken inleiden, in samenspraak met de moeder. Als Soempie zegt dat ze het niet ziet zitten tot woensdag te wachten doen ze het eerder.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:21 schreef Nembrionic het volgende:
Deden ze het niet pas na 2 weken? Dan hebben ze toch tot de 18e?
Zou eens tijd worden.quote:
Wat vond je daarvan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze laten je in ieder geval niet tot na 42 weken rondlopen, maar ze kunnen al vanaf 40 weken inleiden, in samenspraak met de moeder. Als Soempie zegt dat ze het niet ziet zitten tot woensdag te wachten doen ze het eerder.
Mijn laatste bioscoopfilm was Melancholia.
Op vrijdag de 13e.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:19 schreef wyccie het volgende:
Hmm, had gedacht dat je vandaag wel zou worden ingeleid. Dan gok ik voor morgen hetzefde tijdstip.
Beter dan 1 april inderdaad.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Beste dag die er is om geboren te worden
En nee, ik ben niet van vrijdag de 13e
niet spoileren!!quote:
Januarie is slecht jah....quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Beter dan 1 april inderdaad.
Of 1 januarie.
Het was de butler!quote:
Officieel mocht ik 'm niet eens hebbenquote:
De intro is heel mooi geschoten, deed me denken aan de stijl van de fotograaf LaChappelle, maar minder schreeuwerig.quote:
Oh, cool. Ik zei ook nog eens 15:15.quote:
Als je een iPod Touch hebt: al een tijdjequote:Op donderdag 12 januari 2012 19:35 schreef MaJo het volgende:
Oh en ik snap Bleker wel hoor nemIk ben meer verbaasd over die meid van 26, vind het zo'n ontzettende kwal
En sinds wanneer zit er internet op een iPod
Om 13:13?quote:
Nee dat geloof ik niet. Ik herinner me een opmerking dat seks de bevalling op zou kunnen wekken maar dat dat in huize Wiebelsoemp niets uithaaldequote:Op donderdag 12 januari 2012 19:34 schreef wyccie het volgende:
Oh, cool. Ik zei ook nog eens 15:15.
Volgens mij houd jij gewoon al sinds de 4e expres je benen bij elkaar tot morgen.![]()
Ah ok dat wist ik nietquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als je een iPod Touch hebt: al een tijdje
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:34 schreef wyccie het volgende:
Oh, cool. Ik zei ook nog eens 15:15.
Volgens mij houd jij gewoon al sinds de 4e expres je benen bij elkaar tot morgen.![]()
wyccie zei morgen en dan is het vrijdag de 13e.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:37 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij was ze niet serieus met de datum...
Ik voel niks aan m'n water.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:38 schreef wyccie het volgende:
Maar het gaat gewoon morgen gebeuren. Ik voel het aan mijn water.
Daar vertrouw ik toch meer op in dit geval dan op dat van wycciequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Klopt jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:44 schreef Soempie het volgende:
Was dat die keer dat ze het kroontje niet op kregen, omdat ze steeds op en neer ging van blijdschap?
Die lopen ook allemaal op hun laatste benenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:12 schreef Soempie het volgende:
Sven en ik waren gister uit eten. Had een gemiste oproep, maar wist niet van wie. Belt nu net m'n nichtje om te vragen naar de baby. Had ze de hele dag om de haverklap d'r mobieltje nagekeken. M'n zwager had gister gebeld en bedacht dat ik dan wel bezig moest zijn, omdat ik niet had opgenomen. Heeft ie de rest ook maar vast gebeld.Heel mijn kant van de familie in rep en roer.
Ik heb geen eens benen meer...quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die lopen ook allemaal op hun laatste benen
Ik kan helaas het filmpje niet vinden.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:46 schreef Etcetera het volgende:
WhutIk heb geen idee, ik kijk het nooit
Gevonden, was makkelijk:quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kan helaas het filmpje niet vinden.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:12 schreef Soempie het volgende:
Sven en ik waren gister uit eten. Had een gemiste oproep, maar wist niet van wie. Belt nu net m'n nichtje om te vragen naar de baby. Had ze de hele dag om de haverklap d'r mobieltje nagekeken. M'n zwager had gister gebeld en bedacht dat ik dan wel bezig moest zijn, omdat ik niet had opgenomen. Heeft ie de rest ook maar vast gebeld.Heel mijn kant van de familie in rep en roer.
Beiden.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:27 schreef B.ertha het volgende:
Zal ik in bad gaan of toch maar Portal spelen? Dilemma
Ja, dat gaat werken. Ik ben echt zo'n type dat de hele tijd meebeweegt met spelletjes. Overal water en ik vermoed ook kortsluiting..quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, dat gaat werken. Ik ben echt zo'n type dat de hele tijd meebeweegt met spelletjes. Overal water en ik vermoed ook kortsluiting..
Heb ik van mijn moeder. Gelukkig niet zo erg als mijn zusje: Die zegt de hele tijd met ene hoog stemmetje "oeh, oeh!" en wipt op haar stoelquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Heb ik van mijn moeder. Gelukkig niet zo erg als mijn zusje: Die zegt de hele tijd met ene hoog stemmetje "oeh, oeh!" en wipt op haar stoel
Dat doe ik dus ook! Daarom word ik misselijk denk ikquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had eerder wel dat ik bij sommige spellen probeerde mee te kijken om hoekjes, terwijl je natuurlijk gewoon op het beeld moet wachten.
Dat doe ik.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had eerder wel dat ik bij sommige spellen probeerde mee te kijken om hoekjes, terwijl je natuurlijk gewoon op het beeld moet wachten.
Mijn ringtone:quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:27 schreef B.ertha het volgende:
Zal ik in bad gaan of toch maar Portal spelen? Dilemma
Is dat het lied van de aftiteling?quote:
Doe mij ook een Guinness aub.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook niet slecht.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Sorry, zit aan de Smithwicks.
MM, om je vraag te beantwoorden, geen tijd om te vissen, ben er voor werk
Wie nietquote:
stuur maar hierheenquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mozes te paard wat koud. de sneeuwstorm is lekker bezig, maar nog geen snowpocalypse
Er zijn slechtere bestemmingen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Binnenkort zit ik er waarschijnlijk een week of 2
dit is echt niet het soort sneeuw dat je wil hoor. het waait ook nog heel haed en je ziet niksquote:
heb ik een aantal maanden terug ook gezien, wel aardige film :Uquote:
die werkt sinds vijf minuten ook weer bij mij, fok heeft zijn automatisering weer eens niet op ordequote:Op donderdag 12 januari 2012 22:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dit is echt niet het soort sneeuw dat je wil hoor. het waait ook nog heel haed en je ziet niks
ik kan wel weer quoten
Werk en Smithwicks, goede combi...quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Sorry, zit aan de Smithwicks.
MM, om je vraag te beantwoorden, geen tijd om te vissen, ben er voor werk
Gibbs doet niet mee hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:11 schreef MaJo het volgende:
ik heb nog nooit WIDM echt gevolgd, altijd alleen maar losse afleveringen gezien. Net gekeken en ik ga het maar eens volgen
Ik heb het nog nooit gezien, nog geen halve afleveringquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:11 schreef MaJo het volgende:
ik heb nog nooit WIDM echt gevolgd, altijd alleen maar losse afleveringen gezien. Net gekeken en ik ga het maar eens volgen
Wie is Gibbsquote:
Wie is de Molquote:
ook hier houden werkdagen wel eens op, maar het bier wordt wel betaald door de baasquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Werk en Smithwicks, goede combi...
Gibbs niet weten maar wel wie de mol is?quote:
Van NCIS? Wat heeft dat met wie is de mol te maken?quote:
Ik volg je echt even nietquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gibbs niet weten maar wel wie de mol is?
Tot het moment van het posten van de foto niks.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Van NCIS? Wat heeft dat met wie is de mol te maken?
Inderdaad. Ik dacht dat C4 je verwarde met Etcie.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:16 schreef MaJo het volgende:
Van NCIS? Wat heeft dat met wie is de mol te maken?
Mooi. Saffie doen?quote:
quote:
Dus je opmerking van Gibbs slaat nergens op?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tot het moment van het posten van de foto niks.
Wel. Want jij vroeg wie Gibbs was. En ik post een foto.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dus je opmerking van Gibbs slaat nergens op?![]()
quote:
It's truequote:
Ja maar jij zei dat hij niet meedoet aan WIDM en dat slaat dus nergens opquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel. Want jij vroeg wie Gibbs was. En ik post een foto.
Nee. Ik zeg dat jij Gibbs niet kent maar Wie is de Mol wel.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja maar jij zei dat hij niet meedoet aan WIDM en dat slaat dus nergens op
Als hij meedeed keek ik WIDMquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja maar jij zei dat hij niet meedoet aan WIDM en dat slaat dus nergens op
Dan waren we met 1 aflevering klaar johquote:
Dan houden we omroepgeld over voor andere zakenquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan waren we met 1 aflevering klaar joh
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dan houden we omroepgeld over voor andere zaken
Er zit bij mij nooit reclame in hoor....quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]NCIS afleveringen zonder reclame.
Ik heb het dan ook niet over zaken welk het daglicht niet kan verdragen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Er zit bij mij nooit reclame in hoor....
Het moge duidelijk zijn dat ik met liefde betaal voor zaken zonder reclame, maar vooralsnog is die optie er niet en een paar jaar wachten op de dvd gaat me veel te verquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over zaken welk het daglicht niet kan verdragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ben ik bang.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:34 schreef Soempie het volgende:
stressKomt goed meiskeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ben ik bang.![]()
stressAlles zal reg kom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ben ik bang.![]()
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
stressOeh spannend! Succes Soemp, gaat vast goedkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ben ik bang.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Dat cancel je maar.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:39 schreef Etcetera het volgende:
Ter afleiding:
[ afbeelding ]
En doe maar gewoon op vrijdag want op zaterdag zit ik de hele dag op Schier
Maar dat is nu goed opgelost toch? Fijn dat Sirda bij kan springen en dat jullie je samen kunnen focussen op de geboortequote:Op donderdag 12 januari 2012 22:40 schreef Soempie het volgende:
Kwam dus vooral omdat we er net achter kwamen dat er een probleem is met de CV. En toen zei Wiebel dat hij dat morgen moet maken en dat hij dan tussendoor weg zou moeten ofzo. Dus ik dikke paniek, want dat is natuurlijk niet de bedoeling. Maar terug komen in een koud huis kan ook niet met baby... pffff. Vandaar dat Sirda even in moet springen morgen. Maar toen was ik dus al dik in paniek, omdat Wiebel ook al vroeg of ik aan het ziekenhuis niet kon vragen of het zaterdag kon.
Die baby moet maar gewoon eens komenquote:
Geniale mannelijke reactiequote:Op donderdag 12 januari 2012 22:40 schreef Soempie het volgende:
Maar toen was ik dus al dik in paniek, omdat Wiebel ook al vroeg of ik aan het ziekenhuis niet kon vragen of het zaterdag kon.
Jaquote:
Heb je het nu over Soempie of een cv.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:43 schreef Wiebelkont het volgende:
Voor de technisch beter onderlegden:
net ontdekt dat het expansievat stuk is. Het overdrukventiel lekt nu gestaag water (~2 druppels per seconde) in de bouwemmer die ik nu even als overloopvat geplaatst heb.
Ik moet de druk van het systeem halen en het overdrukventiel + expansievat vervangen, anders kunnen we de ketel slopen, nog los van het feit dat er nu zo om de paar dagen water bijgevuld moet worden omdat anders de ketel ermee stopt.
En dat moet ofwel voor ofwel na de bevalling gebeuren, maar ondertussen moet het huis wel warm blijven want baby!
Ja, die gaan we morgen onderweg kopen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
Straalkachteltje in de slaapkamer?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je het nu over Soempie of een cv.
Ik heb er nog wel 1 te leenquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, die gaan we morgen onderweg kopen.
Kun je het ook vannacht? En heb je ze liggen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel 1 te leen![]()
En kan ook wel een vat en een overstortventiel vervangen als het moet
Echt he. En dan ook nog vrijdag de 13e.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:45 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Het voelt nu vast niet grappig maar dit is zó jullie hoor
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Echt he. En dan ook nog vrijdag de 13e.![]()
Nee dat niet, ik heb ze wel liggen op de zaak, morgenquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:46 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Kun je het ook vannacht? En heb je ze liggen?
Inderdaad jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Echt he. En dan ook nog vrijdag de 13e.![]()
Dus je kan ons morgen of zaterdag eventueel uit de brand helpen zodat ik helemaal alleen aan de klus hoef?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee dat niet, ik heb ze wel liggen op de zaak, morgen
Krijg soemp nou niet nog verder over de zeikquote:
Nee joh, TM woont helemaal in NH.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:49 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Dus je kan ons morgen of zaterdag eventueel uit de brand helpen zodat ik helemaal alleen aan de klus hoef?
Zaterdagmiddag zou wel kunnen ja, als je echt omhoog zitquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:49 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Dus je kan ons morgen of zaterdag eventueel uit de brand helpen zodat ik helemaal alleen aan de klus hoef?
omdat duur en omdat eenvoudig klusjequote:Op donderdag 12 januari 2012 22:50 schreef MaJo het volgende:
Waarom niet gewoon een monteur inhuren trouwensLijkt me niet echt het moment om zelf te lopen klussen
Maar dit is nou echt een situatie van overmachtquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
omdat duur en omdat eenvoudig klusje
Zo'n vat kost haast niks en het is niet zo moeilijk. Maar je betaalt je wel scheel als een monteur het doet, terwijl Wiebel dat ook wel zelf zou kunnen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:50 schreef MaJo het volgende:
Waarom niet gewoon een monteur inhuren trouwensLijkt me niet echt het moment om zelf te lopen klussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |