Deden ze het niet pas na 2 weken? Dan hebben ze toch tot de 18e?quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:19 schreef wyccie het volgende:
Hmm, had gedacht dat je vandaag wel zou worden ingeleid. Dan gok ik voor morgen hetzefde tijdstip.
Welke film?quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga voor het eerst in maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanden weer eens naar de bios.
Lijkt me ookquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ah, daar zag ik laatst een stuk van, wel oké geloof ik
Ze laten je in ieder geval niet tot na 42 weken rondlopen, maar ze kunnen al vanaf 40 weken inleiden, in samenspraak met de moeder. Als Soempie zegt dat ze het niet ziet zitten tot woensdag te wachten doen ze het eerder.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:21 schreef Nembrionic het volgende:
Deden ze het niet pas na 2 weken? Dan hebben ze toch tot de 18e?
Zou eens tijd worden.quote:
Wat vond je daarvan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze laten je in ieder geval niet tot na 42 weken rondlopen, maar ze kunnen al vanaf 40 weken inleiden, in samenspraak met de moeder. Als Soempie zegt dat ze het niet ziet zitten tot woensdag te wachten doen ze het eerder.
Mijn laatste bioscoopfilm was Melancholia.
Op vrijdag de 13e.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:19 schreef wyccie het volgende:
Hmm, had gedacht dat je vandaag wel zou worden ingeleid. Dan gok ik voor morgen hetzefde tijdstip.
Beter dan 1 april inderdaad.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Beste dag die er is om geboren te worden
En nee, ik ben niet van vrijdag de 13e
niet spoileren!!quote:
Januarie is slecht jah....quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Beter dan 1 april inderdaad.
Of 1 januarie.
Het was de butler!quote:
Officieel mocht ik 'm niet eens hebbenquote:
De intro is heel mooi geschoten, deed me denken aan de stijl van de fotograaf LaChappelle, maar minder schreeuwerig.quote:
Oh, cool. Ik zei ook nog eens 15:15.quote:
Als je een iPod Touch hebt: al een tijdjequote:Op donderdag 12 januari 2012 19:35 schreef MaJo het volgende:
Oh en ik snap Bleker wel hoor nemIk ben meer verbaasd over die meid van 26, vind het zo'n ontzettende kwal
En sinds wanneer zit er internet op een iPod
Om 13:13?quote:
Nee dat geloof ik niet. Ik herinner me een opmerking dat seks de bevalling op zou kunnen wekken maar dat dat in huize Wiebelsoemp niets uithaaldequote:Op donderdag 12 januari 2012 19:34 schreef wyccie het volgende:
Oh, cool. Ik zei ook nog eens 15:15.
Volgens mij houd jij gewoon al sinds de 4e expres je benen bij elkaar tot morgen.![]()
Ah ok dat wist ik nietquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als je een iPod Touch hebt: al een tijdje
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:34 schreef wyccie het volgende:
Oh, cool. Ik zei ook nog eens 15:15.
Volgens mij houd jij gewoon al sinds de 4e expres je benen bij elkaar tot morgen.![]()
wyccie zei morgen en dan is het vrijdag de 13e.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:37 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij was ze niet serieus met de datum...
Ik voel niks aan m'n water.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:38 schreef wyccie het volgende:
Maar het gaat gewoon morgen gebeuren. Ik voel het aan mijn water.
Daar vertrouw ik toch meer op in dit geval dan op dat van wycciequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Klopt jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:44 schreef Soempie het volgende:
Was dat die keer dat ze het kroontje niet op kregen, omdat ze steeds op en neer ging van blijdschap?
Die lopen ook allemaal op hun laatste benenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:12 schreef Soempie het volgende:
Sven en ik waren gister uit eten. Had een gemiste oproep, maar wist niet van wie. Belt nu net m'n nichtje om te vragen naar de baby. Had ze de hele dag om de haverklap d'r mobieltje nagekeken. M'n zwager had gister gebeld en bedacht dat ik dan wel bezig moest zijn, omdat ik niet had opgenomen. Heeft ie de rest ook maar vast gebeld.Heel mijn kant van de familie in rep en roer.
Ik heb geen eens benen meer...quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die lopen ook allemaal op hun laatste benen
Ik kan helaas het filmpje niet vinden.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:46 schreef Etcetera het volgende:
WhutIk heb geen idee, ik kijk het nooit
Gevonden, was makkelijk:quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kan helaas het filmpje niet vinden.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:12 schreef Soempie het volgende:
Sven en ik waren gister uit eten. Had een gemiste oproep, maar wist niet van wie. Belt nu net m'n nichtje om te vragen naar de baby. Had ze de hele dag om de haverklap d'r mobieltje nagekeken. M'n zwager had gister gebeld en bedacht dat ik dan wel bezig moest zijn, omdat ik niet had opgenomen. Heeft ie de rest ook maar vast gebeld.Heel mijn kant van de familie in rep en roer.
Beiden.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:27 schreef B.ertha het volgende:
Zal ik in bad gaan of toch maar Portal spelen? Dilemma
Ja, dat gaat werken. Ik ben echt zo'n type dat de hele tijd meebeweegt met spelletjes. Overal water en ik vermoed ook kortsluiting..quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, dat gaat werken. Ik ben echt zo'n type dat de hele tijd meebeweegt met spelletjes. Overal water en ik vermoed ook kortsluiting..
Heb ik van mijn moeder. Gelukkig niet zo erg als mijn zusje: Die zegt de hele tijd met ene hoog stemmetje "oeh, oeh!" en wipt op haar stoelquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Heb ik van mijn moeder. Gelukkig niet zo erg als mijn zusje: Die zegt de hele tijd met ene hoog stemmetje "oeh, oeh!" en wipt op haar stoel
Dat doe ik dus ook! Daarom word ik misselijk denk ikquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had eerder wel dat ik bij sommige spellen probeerde mee te kijken om hoekjes, terwijl je natuurlijk gewoon op het beeld moet wachten.
Dat doe ik.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had eerder wel dat ik bij sommige spellen probeerde mee te kijken om hoekjes, terwijl je natuurlijk gewoon op het beeld moet wachten.
Mijn ringtone:quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:27 schreef B.ertha het volgende:
Zal ik in bad gaan of toch maar Portal spelen? Dilemma
Is dat het lied van de aftiteling?quote:
Doe mij ook een Guinness aub.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook niet slecht.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Sorry, zit aan de Smithwicks.
MM, om je vraag te beantwoorden, geen tijd om te vissen, ben er voor werk
Wie nietquote:
stuur maar hierheenquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mozes te paard wat koud. de sneeuwstorm is lekker bezig, maar nog geen snowpocalypse
Er zijn slechtere bestemmingen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Binnenkort zit ik er waarschijnlijk een week of 2
dit is echt niet het soort sneeuw dat je wil hoor. het waait ook nog heel haed en je ziet niksquote:
heb ik een aantal maanden terug ook gezien, wel aardige film :Uquote:
die werkt sinds vijf minuten ook weer bij mij, fok heeft zijn automatisering weer eens niet op ordequote:Op donderdag 12 januari 2012 22:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dit is echt niet het soort sneeuw dat je wil hoor. het waait ook nog heel haed en je ziet niks
ik kan wel weer quoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |