3 op reis heeft in haar laatste twee afleveringen een special over Noord Korea gemaakt. Heel bijzonder wel dat zij daar het land binnen mochten.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:21 schreef Etcetera het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)Tw7bCvCOh-s.facebook
Geen wonder dat al die mensen huilend over straat gingen
Op weg naar Japan moesten we een overstap maken in Seoul, wat niet eens zo heel ver van de Noord Koreaanse grens ligt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
3 op reis heeft in haar laatste twee afleveringen een special over Noord Korea gemaakt. Heel bijzonder wel dat zij daar het land binnen mochten.
Zeker het kijken waard.
Heeft Wiebel ook gekeken. En ik heb met een half oog meegekeken.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
3 op reis heeft in haar laatste twee afleveringen een special over Noord Korea gemaakt. Heel bijzonder wel dat zij daar het land binnen mochten.
Zeker het kijken waard.
Hoe staat het met de ontsluitingquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heeft Wiebel ook gekeken. En ik heb met een half oog meegekeken.
Eind februari staat nog steeds op de planning....quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:22 schreef CaLeX het volgende:
Lets hope dat 2012 het jaar wordt van de babies is de SC
Alles is rustig.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoe staat het met de ontsluiting
Stil blijven zitten dusquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Alles is rustig.
En als je langer doorloopt, dan verdwijnt dat beschermlaagje en krijg je een extra gerimpelde baby.
Dat is al besloten en heb ook een datum.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Stil blijven zitten dus![]()
Wanneer ga je besluiten of je het laat inleiden?
En die datum ga je vast niet vertellenquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is al besloten en heb ook een datum.Tot die tijd kan de baby nog besluiten op eigen houtje naar buiten te komen. Eigenwijze donder.
14 dagen nadat ze uitgerekend is.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En die datum ga je vast niet vertellen
Misschien op de dag zelf, want denk dat ik wel wat afleiding kan gebruiken dan.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En die datum ga je vast niet vertellen
Dat is je kindje, hoorquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:45 schreef Etcetera het volgende:
Komt wel goed schatjeals jullie zoontje er eenmaal is sowieso toch
quote:
En niet happen hequote:Op donderdag 12 januari 2012 14:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Is zo ook vast weer over. Heb de laatste paar dagen weer veel pijn en kon daardoor niet goed slapen. Heel lang gaat het gelukkig niet meer duren.
Officieel nog tot volgende week vrijdag werken, maar misschien plakt ze er nog een weekje aan. Dan verlof, en zoals gezegd verwachten we Mark 4.0 eind februariquote:
Gooi je die weg en koop je die van mij overquote:
HD2?quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:04 schreef Whiteguy het volgende:
Iemand hier nog interesse in een videocamera?
[ afbeelding ]
http://www.letsgodigital.org/nl/17870/toshiba-gigashot-a40f/
Is het nog gelukt?quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik hang trouwens al dik een kwartier in de wacht bij het ziekenhuis, om 17u sluit de poli, vraag me af of er nog iemand op gaat nemen....
Logica gebruiken in het bedrijfsleven is vaak een slecht plan.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is het nog gelukt?
Lijkt me toch dat ze de mensen die voor 5 uur bellen en in de wachtstand hebben nog wel te woord staan...
Heh, op de camera zelf staat op die plek 'gigashot'quote:
Dat dacht ik ook maar om 10 over heb ik het opgegeven, de hond wilde ook graag uit. Ik bel morgen wel vanaf mijn werk. Ik vraag me serieus af of er niet iemand vroeg naar huis wilde en de hoorn ernaast had gelegd.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is het nog gelukt?
Lijkt me toch dat ze de mensen die voor 5 uur bellen en in de wachtstand hebben nog wel te woord staan...
Wat staat er op de camera dan op de plek waar hier "gigashot" staat dan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Heh, op de camera zelf staat op die plek 'gigashot'
misschien dat ze bedoelen, hd als in harddisk + hd beeldresolutie
Op mijn werk zijn we het verplicht.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Logica gebruiken in het bedrijfsleven is vaak een slecht plan.
TOSHIBAquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat staat er op de camera dan op de plek waar hier "gigashot" staat dan?
Ja, dat is je straf voor logica gebruiken.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Op mijn werk zijn we het verplicht.Heb dan ook regelmatig een uur langer gezeten in m'n eentje.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat is je straf voor logica gebruiken.
Vannacht leek het er niet op dat je zo ontzettend veel gedronken had?quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Woah ik wist niet meer dat ik vannacht hier had gepostHet werd nog erger want ik werd wakker naast iemand naast wie ik niet wakker had moeten worden
![]()
Oh jawel hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vannacht leek het er niet op dat je zo ontzettend veel gedronken had?
Over een SC babyboom gesprokenquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Woah ik wist niet meer dat ik vannacht hier had gepostHet werd nog erger want ik werd wakker naast iemand naast wie ik niet wakker had moeten worden
En het sneeuwdrama is ook losgebarsten
Gister nog zonder jas naar buiten en nu vrieskou, sneeuwhozen en al dikke bergen sneeuw. bizar
quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Over een SC babyboom gesproken
Nouja, er stonden geen tikfouten of iets dergelijks in de berichten.. En ze kon Fok! zelfs nog vinden.quote:
Dat zegt echt niets. Ik kan met mijn rete-zatte kop nog volledig spelfoutloze sms-jes typen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, er stonden geen tikfouten of iets dergelijks in de berichten..
quote:Op donderdag 12 januari 2012 08:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
fuuuuuuuuuuuuuck. ik heb echt veelsteveel gedronken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |