Ja, maar daar heeft ze er al één van. Een beetje afwisseling zou wel leuk zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, een heel lief, gerimpeld, klein kindje
quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, een heel lief, gerimpeld, klein kindje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
"Uit" bedoel je toch hè?
[..]Wacht eens even..is het gelukt dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
"Uit" bedoel je toch hè?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier nog niks hoorquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wacht eens even..is het gelukt dan?
Nee, het is een plan waar we ons gewoon aan gaan houden, punt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wacht eens even..is het gelukt dan?
Ook niet, overmorgen gaat de eerste hormoonspuit er weer in. Maar theoretisch is september voor ons allebei haalbaar dus dat gaan we gewoon doen.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:07 schreef TradeMarkie het volgende:
jullie weten dat er in het voortraject een man nodig is he? dus samen gaat het jullie niet lukken
Even stevig aanpotten en het moet lukkenquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Even stevig aanpotten en het moet lukken
KI, fantastisch..maar dat kan vast vrouwvriendelijker.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:07 schreef TradeMarkie het volgende:
jullie weten dat er in het voortraject een man nodig is he? dus samen gaat het jullie niet lukken
Dit kun je lezen als een wat schunnige open sollicitatie...quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:08 schreef TradeMarkie het volgende:
En voor een serieuze reactie, ik hoop het voor jullie allebei natuurlijk!
quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Dit kun je lezen als een wat schunnige open sollicitatie...
quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Dit kun je lezen als een wat schunnige open sollicitatie...
Ik denk ook niet dat ik hem kan overtuigen. En ik denk dat mijn vriendin ook geen voorstander isquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Voor onderhandelingen daarover verwijs ik jullie graag naar vriendlief , ik denk niet dat hij voor is
Meh, ik ben eigenlijk best tevreden met het huidige modelquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik hem kan overtuigen. En ik denk dat mijn vriendin ook geen voorstander is
Maar jij staat er dus wel voor open?
Primaquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Meh, ik ben eigenlijk best tevreden met het huidige model
Parabool en zo...quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
"best tevreden" laat de deur wel op een kier
Ik weiger verder te lezen dan de OP, die is al sneu genoeg.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:26 schreef Nembrionic het volgende:
Dit topic
Jong, superleuk vriendje en toch seksloos
The fuck?quote:Belgische militairen gaan op rantsoen. Om het overgewicht binnen het leger tegen te gaan, krijgen ze minder vlees voorgeschoteld. Maar liefst zes op de tien militairen kampt met overgewicht.
Je wacht hier nog even mee ?quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:45 schreef LadyBlack het volgende:
Okeeeeeaan de overkant staan 3 jongens aan een deurpost te morrelen....
Ik heb een foto van ze gemaakt
quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:45 schreef Whiteguy het volgende:
Je wacht hier nog even mee ?
[ afbeelding ]
Verstandig welquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ze zijn inmiddels naar binnen, misschien is het wel een bewoner, maar het zag er zo raar uit![]()
Dus ik hou nog ff een oogje in het zeil.
Vriendlief Fok!t ook, maar we hebben elkaar niet leren kennen via Fok! als je dat bedoelt.quote:
Werk zequote:Op donderdag 12 januari 2012 13:55 schreef LadyBlack het volgende:
En nu moet ik alweer naar mn werk......
Who knows, ze is al even niet online geweest...quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:57 schreef MaJo het volgende:
Ik dacht door de TT dat soemp aan het bevallen was
Hoe lang loopt zo'n contract?quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:58 schreef Etcetera het volgende:
Werkse
Ik heb bij m'n begeleidster van het Startership traject aangegeven dat ik geen 2de verlenging wil van m'n contract hier als het nog niet duidelijk is of ik een baan kan krijgen. Misschien gooi ik mijn eigen glazen in, maar ik vind dat ik maar eens een grens moet trekken. Ik werd hard genoeg, als ze me via verlenging kunnen houden dan moeten ze ook maar zorgen dat het via een normaal contract kan.
In eerste instantie is het voor 6 maanden, die van mij is in december verlengd met 3 maanden. Tussentijds is het opzegbaar met een maand opzegtermijn als ik gewoon werk mocht vindenquote:
Ze hebben al meerdere keren aangegeven je een contract te willen aanbieden toch? Dan moeten ze dat inderdaad maar eens gaan doen, jij wilt ook weten waar je aan toe bent.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:58 schreef Etcetera het volgende:
Werkse
Ik heb bij m'n begeleidster van het Startership traject aangegeven dat ik geen 2de verlenging wil van m'n contract hier als het nog niet duidelijk is of ik een baan kan krijgen. Misschien gooi ik mijn eigen glazen in, maar ik vind dat ik maar eens een grens moet trekken. Ik werd hard genoeg, als ze me via verlenging kunnen houden dan moeten ze ook maar zorgen dat het via een normaal contract kan.
Ben ik ook, mijn leidinggevende is het daar ook mee eens, en zowel zij als een collega van het moederbedrijf willen me heel graag houden. Het is echt een kwestie van budget, en dat is nog niet bekend.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ze hebben al meerdere keren aangegeven je een contract te willen aanbieden toch? Dan moeten ze dat inderdaad maar eens gaan doen, jij wilt ook weten waar je aan toe bent.
En gezien de trips waar ze je heensturen momenteel, krijg ik wel het idee dat je van toegevoegde waarde bent.
Je bent goed bezig dus als je het mij vraagt.
Dat is inderdaad frustrerend, maar ben je via het huidige traject niet veel goedkoper? Dat ze dat zo lang mogelijk willen rekken tot alles duidelijk is?quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ben ik ook, mijn leidinggevende is het daar ook mee eens, en zowel zij als een collega van het moederbedrijf willen me heel graag houden. Het is echt een kwestie van budget, en dat is nog niet bekend.
Ik ben héél goedkoop aan het werk voor ze, maar ik heb tot nu toe nog niet gemerkt dat ze het zo lang mogelijk willen rekkenquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat is inderdaad frustrerend, maar ben je via het huidige traject niet veel goedkoper? Dat ze dat zo lang mogelijk willen rekken tot alles duidelijk is?
En je hebt behoefte aan duidelijkheid voor je gaat solliciteren?quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het besluit is meer voor mezelf, dat ik een beetje het heft in eigen handen wil nemen. Ik wil ook weer gaan solliciteren
Oh nee dat niet. Ik ga hoe dan ook solliciteren. Voelt beter dan afwachten wat ze hier gaan besluiten.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En je hebt behoefte aan duidelijkheid voor je gaat solliciteren?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh nee dat niet. Ik ga hoe dan ook solliciteren. Voelt beter dan afwachten wat ze hier gaan besluiten.
Goed zo, altijd zorgen dat je opties hebtquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh nee dat niet. Ik ga hoe dan ook solliciteren. Voelt beter dan afwachten wat ze hier gaan besluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |