SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: ardpsiko
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: ardpsiko
quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:49 schreef ardi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
Vertel mij eens heeeeeeeeeel snel hoe ik dat ook krijgquote:Op donderdag 12 januari 2012 08:48 schreef NorthernStar het volgende:
Skyrim Desktop
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
best aardig
viaquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Vertel mij eens heeeeeeeeeel snel hoe ik dat ook krijg
En zo, het resultaat:quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:40 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
via
http://rainmeter.net/cms/
en
http://axerron.deviantart.com/art/Skyrim-Rainmeter-Skin-271352340
Welk programma is dat?quote:Op donderdag 12 januari 2012 08:48 schreef NorthernStar het volgende:
Skyrim Desktop
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
best aardig
OH SO BIG FAILquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:13 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Welk programma is dat?
EDIT: oh oeps
De fail was zo groot dat het even nodig was.quote:
Ehm, nee.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De fail was zo groot dat het even nodig was.
Ehm, ja, de 3 laatste posts gingen exact over diezelfde vraag voordat jij hem stelde.quote:
Dus, ik keek gewoon niet, kan gebeuren.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ehm, ja, de 3 laatste posts gingen exact over diezelfde vraag voordat jij hem stelde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, heb gister dat stuk gedaanquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:18 schreef delano.888 het volgende:
Dus, weer ontopic? Vet spel enzeuw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zat ik dus op te wachtenquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:53 schreef Pheno het volgende:
Mensen met minder dan 24G aan geheugen
quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:23 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Jezus, zie het nu ook.
Wat probeerde hij te maken? Een pc of een ruimteschip?
24G is gewoon overbodig troepquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:53 schreef Pheno het volgende:
Mensen met minder dan 24G aan geheugen
4GB is wel voldoende tegenwoordigquote:
Herkenbaar. Waar blijft die tijd.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
4GB is wel voldoende tegenwoordig
Nee, dan vroegah! Toen hadden we Windows 95 met 16 MB geheugen
Ja want geheugensnelheden worden niet meer opgekrikt?quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:13 schreef Pheno het volgende:
tweehonderd euro en je hebt al 24G. Koopje en je bent klaar voor alles wat Microsoft en co naar je gaan smijten
Vroegah? TOen hadden we dos met 512kb ....quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
4GB is wel voldoende tegenwoordig
Nee, dan vroegah! Toen hadden we Windows 95 met 16 MB geheugen
133MHz, biatchquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:20 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Opscheppen met je Pentium II 400 MHz
Vast, ooit. Who cares? Dan koop je weer nieuw geheugen als je je mainboard upgrade. 4G is nu genoeg omdat Skyrim niet meer wil pakkenquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja want geheugensnelheden worden niet meer opgekrikt?.
24gb is echt overdone tenzij je virtueel veel rommel draait.
Ik kon mijn allereerste spel maar niet installeren, World Cup 98. Maar de computer voldeet wel aan de minimum systeemeisen. Hadden we helemaal de computer weggebracht om hem na te laten kijken, bleek de prullenbak vol te zitten waardoor onvoldoende schijfruimte wasquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
133MHz, biatch
Groot was mijn woede toen ik C&C Tiberian Sun niet kon spelen (die had 166MHz nodig)
quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik kon mijn allereerste spel maar niet installeren, World Cup 98. Maar de computer voldeet wel aan de minimum systeemeisen. Hadden we helemaal de computer weggebracht om hem na te laten kijken, bleek de prullenbak vol te zitten waardoor onvoldoende schijfruimte was
Oude spellingquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
World Cup 98![]()
tevens: "voldeet"
quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik kon mijn allereerste spel maar niet installeren, World Cup 98. Maar de computer voldeet wel aan de minimum systeemeisen. Hadden we helemaal de computer weggebracht om hem na te laten kijken, bleek de prullenbak vol te zitten waardoor onvoldoende schijfruimte was
Klassiekertjequote:Op donderdag 12 januari 2012 15:31 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Vroeger, toen je koe nog met een korte oe schreef.
Je kunt die ouwe meuk toch gewoon op je pc spelen ?quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja, en door dat gepraat wil ik nu een ouwe bak er bij hebben, max 166 MHz, Win98 SE, onboard kutvideokaartje met max 800x600 pixels en 64MB geheugen om alle oude games weer te spelen![]()
Virtual Server oid is niet prettig met m'n huidige scherm, plus het steeds heen en weer switchen tussen normaal en virtual is irritant
Het meeste werkt helaas niet (of véél te snel of te langzaam) of de beeldverhoudingen kloppen totaal niet meer (en om dat nou elke keer aan te passen gaat me ook te ver)quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:40 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Je kunt die ouwe meuk toch gewoon op je pc spelen ?
"Some call this junk , but I call this treasure"
http://www.dosbox.com/quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het meeste werkt helaas niet (of véél te snel of te langzaam) of de beeldverhoudingen kloppen totaal niet meer (en om dat nou elke keer aan te passen gaat me ook te ver)
Je hebt hotkeys, 7 stuks in totaal. Beter iets dan niets tochquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:20 schreef Sloggi het volgende:
Ik vind het erg jammer dat je niet langer gewoon hotkeys hebt, maar je op een knop moet drukken en een selectie moet maken uit een lijst. Veel omslachtiger en het haalt het tempo veel te veel uit het spel.
Quickmenu met q en dan als je op een item gaat staan een cijfer indrukken ?quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:41 schreef Sloggi het volgende:
Heb ik iets gemist dan. Kun je gewoon 1-7 instellen?
Niet als je je keys remapped, een andere toets voor autorun instellen verneukt het hele zooitje alquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:41 schreef Sloggi het volgende:
Heb ik iets gemist dan. Kun je gewoon 1-7 instellen?
Sjiek hendig.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:43 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Quickmenu met q en dan als je op een item gaat staan een cijfer indrukken ?
Compleet overkill, plus over 2 generaties processoren moet je weer een nieuw moederbord hebben en past je geheugen niet meer.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:13 schreef Pheno het volgende:
tweehonderd euro en je hebt al 24G. Koopje en je bent klaar voor alles wat Microsoft en co naar je gaan smijten
Ach, het is wel leuk om een super pc te hebben.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Compleet overkill, plus over 2 generaties processoren moet je weer een nieuw moederbord hebben en past je geheugen niet meer.
Ik heb er nu 8GB in zitten en dat is meer dan voldoende. 4GB is puur voor te gamen al meer dan zat.
Ik ken geen enkele game die 8GB voltrekt.
Weggegooid geld dus die 24GB. Die kan je beter opmaken in de kroeg met je vrienden en aan een uit etentje met je vriendin imo
Wat? Betrap je jezelf er steeds op dat je het toch elke keer gebruikt?quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:44 schreef Sloggi het volgende:
En fast travel moet er uit, zo'n koetsenier is meer dan genoeg.
Dunno, kzat op 325 terwijl ik maar tot 300 kon dragen. Kreeg de melding dat ik niet meer kon rennen, maar ik kon het nog steedsquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:37 schreef vosss het volgende:
Zit er eik een max aan wat je echt mee kan zeulen?
Als je over je weight zit dan slenter je vooruit, maar is er een max? Dus dattie gewoon zegt dat je niet meer op kan pakken en niet meer kan bewegen?
Kan toch overal? Ik dumpte mijn crafting zooi in een krat bij de smid in Whiterun en alle kisten in Dragonsreach werden volgestouwd met armor.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:07 schreef DjinN het volgende:
Ik vind fasttravel fijn als ik eerlijk ben. Soms heb ik gewoon geen zin om een heel takkeneind te lopen, en fasttravel is dan een goede uitkomstIk ga toch ook niet lopend naar de andere kant van NL als ik met de trein kan
![]()
Heb btw mn eerst draak verslagen jeeeeuujj. Nu Breezehome gekochtKan ik eindelijk mn loot dumpen, ik was namelijk een beetje heel erg overburden
quote:Another option is to dump unlimited amount of heavy equipment into a corpse and reanimate it using a spell, staff or power, such as the resurrection power gained by The Ritual Stone. The player can then fast travel to any destination and the corpse follows. If the time it took is enough for the spell to run its course, the corpse will 'die' again upon reaching the destination, and the player can loot its body for all the equipment they gave it initially.
Ik had pas 1000 terwijl ik 450 kon hebben, en ik liep zoals altijd wanneer je overpacked bent.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:37 schreef vosss het volgende:
Zit er eik een max aan wat je echt mee kan zeulen?
Als je over je weight zit dan slenter je vooruit, maar is er een max? Dus dattie gewoon zegt dat je niet meer op kan pakken en niet meer kan bewegen?
ik had laatst zo'n menneke meegenomen. Liep ik perongeluk op een groepje giants en mammoets af. Dat kon mn slaafje helaas niet meer navertellenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:51 schreef delano.888 het volgende:
Of gewoon 8 followers hebben die alles voor je zeulen
Ja, dat kanquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:58 schreef Under_Score het volgende:
kun je nog, zoals in oblivion, gewoon tot 1 punt onder je max dragen, dan wat je verder nog mee wil nemen, bijv een heel zwaar armor ofzo gewoon optillen met je use knop en dan alsnog gewoon lopen?
Volgens mij kunnen meerdere kisten resettenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Kan toch overal? Ik dumpte mijn crafting zooi in een krat bij de smid in Whiterun en alle kisten in Dragonsreach werden volgestouwd met armor.
Vewwy nice!quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:19 schreef delano.888 het volgende:
Hehe, eindelijk een foutje gefixt in de skin, valt iemand wat op?
[ afbeelding ]
(ik heb zelf nooit gezegd dat ik 24gb ram heb)![]()
Je draak vloog achteruit?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:19 schreef delano.888 het volgende:
Hehe, eindelijk een foutje gefixt in de skin, valt iemand wat op?
Ik moest Measure=Memory naar Measure=Physicalmemory veranderen om het te fixen. Die andere 16gb was een andere soort memory ofzo geen idee maar telt iig niet mee.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:56 schreef NorthernStar het volgende:
Die skin heeft een ingebouwde Fortify Ram 400%
Daedric Armour > Dragon Armour toch?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:54 schreef Cremesoep het volgende:
in welke mijn kun je veel ebony ores vinden? heb mn smithing naar 100 geboost, maar wil nog geen dragon armour ivm op enzo
Mensen zonder 24GB RAM. Ik heb het wel, no bullshit.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:52 schreef delano.888 het volgende:
Ik bedoel dus dat iedereen op de vorige pagina helemaal zat te zeiken om me 24GB ram en hoe nutteloos dat was.
Ik heb alleen helemaal geen 24GB ram. Dat was een bug in de skin.
Met Destruction en Conjuration hoef je NIETS met One handed, blocking en smithingquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:42 schreef Amoeba het volgende:
Zo, even een avond verknald aan Enchanting en Smithing naar 100 levelen.
Nu dikke gear maken, alles opgelost.
Gericht op One Handed icm Destruction/Blocking/Conjuration.
[quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:51 schreef Nezhi het volgende:
Ik loop hier echt constant maar mijn Dead Thrall te spawnen. Heb hem al 5x oid in een hoopje stof veranderd met chain lightning, per ongeluk
De enige reden dat ik nog weerwolf ben: 100 % disease resistquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pffff, ik ging een grot in en had ineens vampirism, snel een eerdere save geladen en als een gek naar een altar gesprint
Mwa, ik vind weerwolf gewoon niet tof. Heb meestal wel wat cure disease potions in m'n inv, maar was het dit keer glad vergetenquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:56 schreef Aezeal het volgende:
[..]
De enige reden dat ik nog weerwolf ben: 100 % disease resist
na de eerste keer nooit meer shapechange gedaan. Ook apart trouwens ik wil een survival mode met verplicht eten, slapen en anders stat verlies als bij new vegas. En voor wolfjes een automatisch moment dat ze shape changen 1x per week 's nachts, de hele nacht.
Mwah weerwolf is best matig.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:56 schreef Aezeal het volgende:
[..]
De enige reden dat ik nog weerwolf ben: 100 % disease resist
na de eerste keer nooit meer shapechange gedaan. Ook apart trouwens ik wil een survival mode met verplicht eten, slapen en anders stat verlies als bij new vegas. En voor wolfjes een automatisch moment dat ze shape changen 1x per week 's nachts, de hele nacht.
Je hoeft helemaal geen takkeneind te lopen, je kunt gewoon de paardenkoets nemen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:07 schreef DjinN het volgende:
Ik vind fasttravel fijn als ik eerlijk ben. Soms heb ik gewoon geen zin om een heel takkeneind te lopen, en fasttravel is dan een goede uitkomstIk ga toch ook niet lopend naar de andere kant van NL als ik met de trein kan
![]()
Mijn char zou jouw char nu killen. Klootzak.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 02:49 schreef Hooidraad het volgende:
Mijn huwelijk met Uthgerd is gestrand. One does not simply divorce in Skyrim dus daar moest een zwaard aan te pas komen. Valt dat arme mens ook nog eens dwars door de stoel heen. Rip rip rip.
Jordis wilde het niet doen, dus heb ik zelf maar weer mijn handen vuil moeten maken
Toch maar een bloemetje neergelegd als goedmakertje.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 03:08 schreef dragonborn het volgende:
[..]
Mijn char zou jouw char nu killen. Klootzak.
Je hebt dus meerdere vormen van fast travel. IRL is dat niet raar maar in een spel welquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:11 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal geen takkeneind te lopen, je kunt gewoon de paardenkoets nemen.
Hoef morgen pas om half 1 op school te zijn, maar heb een toets.quote:
Ik moet om 7 uur al op. Verdomde PWSquote:Op vrijdag 13 januari 2012 04:10 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hoef morgen pas om half 1 op school te zijn, maar heb een toets.
Ik ga nu wel slapen....
MAAR IK WIL TOCH DOOR.
Hehe, profiel werk stuk....heb er nooit een moeten maken (omdat ik niet op het vwo zit) maar een vriend van mij zeikt er constant over, dat hij er 100 uur in moet steken etc.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 04:12 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ik moet om 7 uur al op. Verdomde PWS
Een beetje mooi zijn op mijn moederbord.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:50 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Met Destruction en Conjuration hoef je NIETS met One handed, blocking en smithing.. alleen alteration nemen is dan veel minder skills voor je defense
Leuk voor je 24 GB RAM.. wat doet die 20 GB als je Skyrim speelt, de formule voor wereldvrede berekenen?
Dat zeiden ze bij mij ook; twee weken voor de deadline maar eens begonnen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 04:14 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hehe, profiel werk stuk....heb er nooit een moeten maken (omdat ik niet op het vwo zit) maar een vriend van mij zeikt er constant over, dat hij er 100 uur in moet steken etc.
Cliff Racers, zowelquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:50 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat zeiden ze bij mij ook; twee weken voor de deadline maar eens begonnen.
Maar misschien zijn de tijden veranderd. In mijn tijd hadden we nog geen draken, alleen Cliff Racers.
Zodra je de grot van Helgen uit bent moet je rechtdoor lopen, daar zit een bandit camp. Kun je vast een iron armor set looten (al is dat niet nodig als je met Ralof bent ontsnapt, want dan kun je die imperial officer set van die chick pakken), ga vervolgens naar de standing stone (aangegeven als een rechthoekig ding op je radar), kies er eentje van en sjouw vervolgens de mijn binnen (staat aangegeven met 2 gekruiste pickaxes op je radar). Dood iedereen daar en mine alle iron orequote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:57 schreef Senderious het volgende:
Ik ben net begonnen met Skyrim. Ben een Nord. Nog dingen die handig zijn om te weten van tevoren?
Haha zo jammer dat net in Riverwood ben aangekomen haha. Wel bedankt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zodra je de grot van Helgen uit bent moet je rechtdoor lopen, daar zit een bandit camp. Kun je vast een iron armor set looten (al is dat niet nodig als je met Ralof bent ontsnapt, want dan kun je die imperial officer set van die chick pakken), ga vervolgens naar de standing stone (aangegeven als een rechthoekig ding op je radar), kies er eentje van en sjouw vervolgens de mijn binnen (staat aangegeven met 2 gekruiste pickaxes op je radar). Dood iedereen daar en mine alle iron ore
Daarna naar Riverwood
Ik heb 40+ charsquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:11 schreef Senderious het volgende:
[..]
Haha zo jammer dat net in Riverwood ben aangekomen haha. Wel bedankt.![]()
Hoe heb jij jou character gemaakt? Heb je je gefocust op magie ofzo of heb je gedaan dat je alles een beetje kan?
Tja, ik had bij elk char wel iets van "hmm, nee, toch iets anders..."quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:20 schreef Senderious het volgende:
Lijkt er heel erg op, netjes! Wel veel chars haha
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb 40+ chars
Geen enkele is puur magie, degene die er het dichtst bij in de buurt komen zijn battlemage en spellsword. Warriors heb ik genoeg gehad, net als assassins.
Ik speel nu een Drizzt Do'Urden, een goeierik die goed is in sneaken, dualwielden (CURVED. SWORDS.), archery, light armor en enchanting
[ afbeelding ]
Met recolored nightingale armor zodat het meer op Drizzt z'n armor lijkt:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Zou Je Haar Geven?? :P"
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:26 schreef dikkedaniel het volgende:
hahah stomme nerds jullie allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ik heb wel eens overwogen om te beginnen met een 2e.. maar dan zit het midden van je beeld op de overgang en dat lijkt me klote.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Een beetje mooi zijn op mijn moederbord.
Ach, boeiend. Dat was slechts 2 maandsalarissen waard.. 400 facking euro voor dat geheugen.
Ik wil er nog een videokaart bijpleuren binnenkort, en dan gaan gamen op 3 schermen.
Uit principe ben ik de archmages robes blijven gebruiken dus ik kom nog niet aan de 100% en uit principe mijn pure mage ook alleen magicka genomen. 100 HP betekend wel dat bijna alles me one shot. Zelfs een mudcrab doet al iets van 20% van mijn balkje aan schade.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:22 schreef Amoeba het volgende:
Verdomme iets te dikke armour gemaakt.
Ik heb Enchanting level 100, dus 2 enchants per voorwerp. Nu heb ik zo fucking veel dat magic godverdomme 0 magicka meer kost, dus waarom zou ik nog ooit magicka upgrades nemen.
Ja, voor Restoration ofzo,e. One Handed onehit ik een bijna een Draugr Deathlord, en mijn armourrating is 1146. Level 62, en ik moet nog met de mainquest anfangen. Ben niet verder gegaan dan even naar de greybeards.
Een echte baws heeft er dan ook 3.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:47 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Ik heb wel eens overwogen om te beginnen met een 2e.. maar dan zit het midden van je beeld op de overgang en dat lijkt me klote.
(PS 400 E 2 maandsalarissen)
Doe s uploaden op imgur.com ? tinypic is stuk hiero (en bij meer mensen)quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:59 schreef Skillstorm het volgende:
Zit ik in een dungeon, kom ik wat Falmer tegen.
Ik conjure dus een Bound bow en kill ze, blijkt dat ik er eentje recht in de mond heb geschoten.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Doe s uploaden op imgur.com ? tinypic is stuk hiero (en bij meer mensen)
Ew freaky. Dat "wapen" heb ik nog niet, verdwijnen die arrows niet even later?quote:
Nope. Blijven gewoon, al kan je ze niet oprapen. Was ik wel verbaasd over.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ew freaky. Dat "wapen" heb ik nog niet, verdwijnen die arrows niet even later?
*nerdgasmquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:09 schreef Jump het volgende:
Skyrim opnieuw geïnstalleerd op nieuwe pc. Detecteerd hij de graphic settings op Ultra High
Tja, kan het haar niet kwalijk nemen aangezien ze altijd in de keuken staatquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:01 schreef Skillstorm het volgende:
Ik haat het als je getrouwd bent en je komt thuis: Hello my love, back from some adventure I bet.
Bitch, ik heb niet 10 dagen rondgelopen en landschappen bewonderd, ik heb draken vernietigd, hele bandieten kampen uitgeroeid en oude ruines bezocht, het is niet 'some adventure'.
Tja, maar ze maakt ook maar 1 home cooked meal per dag.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, kan het haar niet kwalijk nemen aangezien ze altijd in de keuken staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn....quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lolwut? Kreeg net deze brief van de koerier
[ afbeelding ]
Blijkbaar is de eigenaar van Pelagia Farm omgekomen tijdens de Battle for Whiterun, en was ik z'n beste vriend
Severio, ik drink er eentje op je!
Whehequote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:20 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Damn....
Zat ook een keer wat Fireballs af te vuren op een dorp, gewoon om het te testen (zag er mooi uit die fireballs) kreeg ik een minuut later een koerier met 100 gold, blijkt dat ik daar iemand verbrand had.
37 uur played al overigens. Dat gaat echt snel.
En je hebt meerdere chars?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Whehe
En 37 uur is idd zó voorbij, even kijken wat ik op Drizzt heb (die net lvl 27 is)
edit: ah, bijna 31 uur
In totaal gemaakt sinds ik Skyrim hebquote:
Ai! Dat lijkt me echt kut om al je saves te verliezen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
In totaal gemaakt sinds ik Skyrim hebBen er tussentijds een zooi verloren omdat al m'n saves corrupte waren en heb even later zelf alles gewist omdat ik die enorme lijst met saves/chars beu was. Ik richt me nu alleen op Drizzt, al heb ik nog een spellsword en 1h/shield-warrior klaarstaan
Yup, heb er wel een weekje van zitten balen, vooral omdat ik echt een überchar hadquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:40 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ai! Dat lijkt me echt kut om al je saves te verliezen.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, heb er wel een weekje van zitten balen, vooral omdat ik echt een überchar had
Ook lekkerquote:- One-Handed: 53
- Archery: 46
- Light Armor: 42
- Sneak: 67
- Smithing: 67
- Enchanting: 59
- Dualwield met 2 Blades Swords, Exquisite, de een doet 15 frost dmg (Icingdeath), de ander 15 fire (Firebrand)
- Elven Bow met Soultrap
- Crafted Nightingale Armorset met +40 health, +25% 1h dmg, +25% bow dmg en muffle
- +30 health ring
Nice, ik moet ook maar een warrior char gaan maken. Ben nu mage.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Achja, nu heb ik Drizzt met het volgende:
[..]
Ook lekker
edit: en ik zie hem nog altijd meer als een fighter dan een rogue/assassin, ook omdat ik de DB heb uitgeroeid en de Thieves links laat liggen.
M'n beste warrior tot nu toe was Indoril Nerevar (eckten weten), een lvl 34 dunmer met 1h/shield/heavy armor/smithing, kerel was niet te stoppen, iig niet door enemies, maar wel door een corrupted savefilequote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:20 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nice, ik moet ook maar een warrior char gaan maken. Ben nu mage.
Door enemies heen gaan met een grote battleaxe.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
M'n beste warrior tot nu toe was Indoril Nerevar (eckten weten), een lvl 34 dunmer met 1h/shield/heavy armor/smithing, kerel was niet te stoppen, iig niet door enemies, maar wel door een corrupted savefile
Haha, ze falen altijd.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Slaap lekker, Gissur:
[ afbeelding ]
Vooral tegenover Drizzt Do' FUCKING Urdenquote:
Meur zequote:Op zaterdag 14 januari 2012 03:58 schreef Skillstorm het volgende:
Tijd om te slapen, moet morgen werken om 12 uur.
Wapen wegstoppen en boete betalen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:31 schreef Terriroty het volgende:
Omg,
Ik moet me melden bij die gast van de stormcloack voor een voorbereiding voor een aanval
Wilt die me vermoorden omdat ik een paard heb gestolen xD
Stopt die hier op een begeven moment mee of kan ik die quest niet meer afmaken
Eastmarch = Windhelmquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:35 schreef Terriroty het volgende:
Maar als ik m'n wapen weg stop doet die me nog steeds aanvallen.
(ik word trouwens aangevallen in zoon kamp)
En ik heb bounty in Eastmar ofzo en volgens mij bestaat die niet
Daar moet je puur geluk mee hebbenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:40 schreef golfo het volgende:
Weet iemand hoe je een dark brotherhood assassin achter je aan krijgt? Ik hoor daar veel verhalen over, maar ik heb ze nog nooit gezien in het wild of de steden. Ik vermoord weleens nutteloze mensen, maar er gebeurd niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan iemand mij vertellen waar ik de sleutel vind?Rise Against site.. Come join us!
PSN: MoodChange
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:13 schreef Chaos-Zero het volgende:
Jongens ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik kom er ECHT niet meer uit.Je kunt die guards gewoon afslachten hoor, sleutel van hun lijk looten en wegwezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan iemand mij vertellen waar ik de sleutel vind?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Dat is wel zo, maar ik heb dus geen wapen en met mn handen schiet het niet op. Daarbij komt, als ik er door een gezien wordt, ik gelijk een stuk of 5/6 op me af krijg waardoor ik sowieso dood gaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je kunt die guards gewoon afslachten hoor, sleutel van hun lijk looten en wegwezen
Heb je je gear niet aan die wood elf in de winking skeever gegeven dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:16 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar ik heb dus geen wapen en met mn handen schiet het niet op. Daarbij komt, als ik er door een gezien wordt, ik gelijk een stuk of 5/6 op me af krijg waardoor ik sowieso dood ga
Het enige wat ik heb qua gear is de party boots en party clothesquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb je je gear niet aan die wood elf in de winking skeever gegeven dan?
Jamaar... heb je je standaard gear aan die gast meegegeven of niet? Zo ja, dan ligt het in een kist in dat kamertje bij de keukenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:23 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Het enige wat ik heb qua gear is de party boots en party clothes
Ah ja dat heb ik gedaan. Dan ga ik nu maar ff op zoek naar de keuken. Thanks voor de tip!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jamaar... heb je je standaard gear aan die gast meegegeven of niet? Zo ja, dan ligt het in een kist in dat kamertje bij de keuken
Succes, je komt de Embassy niet meer in als je via de keuken naar buiten bent gesneaktquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:33 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Ah ja dat heb ik gedaan. Dan ga ik nu maar ff op zoek naar de keuken. Thanks voor de tip!
Ik kwam ook niet langs die guards heen dus heb ze allemaal maar dood gemaakt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Succes, je komt de Embassy niet meer in als je via de keuken naar buiten bent gesneakt
Krijg je later terugquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:40 schreef Chaos-Zero het volgende:
Trouwens, ligt daar ook de rest, of krijg ik dat nog terug? Zoals potions, gold, etc..
Da's al zowat in het begin als je achter de woodelf aan gaat nadat die ene gast voor afleiding zorgt in de Embassyquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:28 schreef Chaos-Zero het volgende:
Top! Maarre, waar kan ik in godsnaam die kut keuken vinden?
Hmm crap, moet ik maar ff de weg terug vinden danquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's al zowat in het begin als je achter de woodelf aan gaat nadat die ene gast voor afleiding zorgt in de Embassy
Of een eerdere save ladenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:08 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Hmm crap, moet ik maar ff de weg terug vinden dan
Als mage had ik tenminste altijd mijn magic nog, alleen niet de equipement (ik had per ongeluk niets goeds mee gegeven omdat ik dacht dat je het misschien kwijt was) die zorgt voor minder magicka kosten. Dat maakte de gevechten (heb de hele zooi vermoord want ik kwam op de eerste verdieping niet geslopen langs die mage die daar staat.) wel lastigquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:08 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Hmm crap, moet ik maar ff de weg terug vinden dan
Ik moet op HAVO ook gewoon eentje maken hoor, moeten 80 uur in.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 04:14 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hehe, profiel werk stuk....heb er nooit een moeten maken (omdat ik niet op het vwo zit) maar een vriend van mij zeikt er constant over, dat hij er 100 uur in moet steken etc.
\m/quote:
Had ik ook vroeger.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:00 schreef Kakpizza het volgende:
Ik kan nu gewoon geen Skyrim spelen op m'n PS3.
Ouders kijken TV. TV -> PS3
neuk mijn leven x1000
Als het dat kistje is in die kamer waar die deur op slot zit, daar had ik alles uit gepakt, maar daar zat zeker niet mijn eigen gear in.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's al zowat in het begin als je achter de woodelf aan gaat nadat die ene gast voor afleiding zorgt in de Embassy
Dat minikamertje tussen keuken en "rest", waar de woodelf zegt dat ie de deur achter je dicht moet doen en hoopt dat niemand jullie gezien heeftquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:35 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Als het dat kistje is in die kamer waar die deur op slot zit, daar had ik alles uit gepakt, maar daar zat zeker niet mijn eigen gear in.
Daar zit alles in wat je aan de wood-elf hebt gegeven in Solitude, de rest krijg je terug na de quest.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:35 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Als het dat kistje is in die kamer waar die deur op slot zit, daar had ik alles uit gepakt, maar daar zat zeker niet mijn eigen gear in.
Ja mooi kut dus, daar zat dus niet mijn gear in die ik aan had...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat minikamertje tussen keuken en "rest", waar de woodelf zegt dat ie de deur achter je dicht moet doen en hoopt dat niemand jullie gezien heeft
Misschien nog te cryptisch?
1. Je komt de Embassy binnen
2. Vraagt woodelf om een drankje
3. Biedt dat drankje aan aan die knakker die met je mee naar binnen kwam (volgens mij een Nord of Imperial), hij leidt de boel af
4. Jij peert em met woodelf richting de keuken, een Khajit jammert dat ze geen vreemde geuren in de keuken wil.
5. Woodelf opent een deur naar een soort van rommelkamertje met 2 deuren, daar zie je een gewone bruine lootkist op de grond staan. Daar zit je gear in als je dat aan hem hebt gegeven in de Winking Skeever in Solitude.
6. Loot je gear, trek het aan en ga door de volgende deur.
Dat kamertje bedoel ik dus
Had ik ook, totdat diablo lod rsi creëerde... Daarom nu altijd consoles of iig controllers.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:34 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Had ik ook vroeger.
Toen verkocht ik mijn PS3 en maakte mijn eigen gaming pc.
Beste keuze ooit.
Jezus hey hoe lastig is het. IN DAT KISTJE ZIT ALLEEN DE GEAR DIE JE AAN DE WOOD-ELF IN DE WINKING SKEEVER IN SOLITUDE HEBT GEGEVEN.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:03 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Ja mooi kut dus, daar zat dus niet mijn gear in die ik aan had...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hoe word ik trouwens thane van riften?
Volgens mij heeft hij er niks aan gegeven, dit had ik ook, ben je melee? dan ben je hard genaaid, ranger ook, magic dan heb je nog een kans, ik, als ranger heb een half uur op hetzelfde gastje zitten slaan en rennen, maar het lukte maar niet toen ben ik opnieuw begonnenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:11 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Jezus hey hoe lastig is het. IN DAT KISTJE ZIT ALLEEN DE GEAR DIE JE AAN DE WOOD-ELF IN DE WINKING SKEEVER IN SOLITUDE HEBT GEGEVEN.
90quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:13 schreef Pheno het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
mavo maar 20 uur loollzzquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:28 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik moet op HAVO ook gewoon eentje maken hoor, moeten 80 uur in.
Heb 't wel bijna af nu, dan kan de PS3 weer aangeslingerd worden.
Devil May Cry 3 / Demon Souls / dat soort titels zijn nog ouderwetse zelfmartelingquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Deze klopt gewoon té erg
Wh- hoe bedoel je vast?quote:Op zondag 15 januari 2012 10:45 schreef DeeCruise het volgende:
Gvd, 4e build bezig met thieves quest, zit ik vast in een cave... Enige overgebleven optie is om oude save te laden.. <zucht>
quote:Op zondag 15 januari 2012 12:08 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Wh- hoe bedoel je vast?
Kan je niet je waypoint volgen?
Al die master spells zijn koning maar ik ben archer/one handed en heb de perks ook hard nodig voor andere dingen als lockpicking en sneak.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:12 schreef BoerBert het volgende:
Die Master Destruction spellsDie moet ik hebben.
AL AF BROEDERquote:Op zondag 15 januari 2012 11:59 schreef Kakpizza het volgende:
Ben nu bezig met College of Winterhold
TUURLIJK MANquote:Op zondag 15 januari 2012 14:59 schreef Toilutpaper het volgende:
als je de main quest eindigt kun je daarna nog wel verder, toch? dan eindigt de game toch niet?
Ja, een Elder Dragon midden in de College net nadat ikquote:Op zondag 15 januari 2012 06:03 schreef NorthernStar het volgende:
Er zijn mensen die na tig uren spelen nog nooit M'aiq zijn tegengekomen. Wat heb jij nog nooit meegemaakt?
Wat ik nog niet heb gehad:
- een drakenaanval in een van de ommuurde steden of the college of winterhold
- een mammoet of ander dier wat uit de lucht dood neervalt
- de finishing move waarbij je op de draak klimt en hem een zwaard in zn hoofd zet
Wel meegemaakt:
- een mammoet die toen hij dood ging door de grond viel waarna alleen zijn pootjes nog boven de grond uitstaken (was erg komisch)
- de Khajiit Traders die niet meer in sync met hun tentjes waren. Als zij bijvoorbeeld naar Riften gingen stonden de tentjes leeg in Windhelm en zaten zij op de kale grond bij Riften.
- midden in een gevecht onderbroken worden door een vluchteling of koerier die een praatje met je begint terwijl jij ondertussen wordt afgeslacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.."But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
zonet die finishing move met een draak...quote:Op zondag 15 januari 2012 06:03 schreef NorthernStar het volgende:
Er zijn mensen die na tig uren spelen nog nooit M'aiq zijn tegengekomen. Wat heb jij nog nooit meegemaakt?
Wat ik nog niet heb gehad:
- een drakenaanval in een van de ommuurde steden of the college of winterhold
- een mammoet of ander dier wat uit de lucht dood neervalt
- de finishing move waarbij je op de draak klimt en hem een zwaard in zn hoofd zet
Wel meegemaakt:
- een mammoet die toen hij dood ging door de grond viel waarna alleen zijn pootjes nog boven de grond uitstaken (was erg komisch)
- de Khajiit Traders die niet meer in sync met hun tentjes waren. Als zij bijvoorbeeld naar Riften gingen stonden de tentjes leeg in Windhelm en zaten zij op de kale grond bij Riften.
- midden in een gevecht onderbroken worden door een vluchteling of koerier die een praatje met je begint terwijl jij ondertussen wordt afgeslacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
Ik wil een mod waarbij ik een soort kasteel maak en dan dat ik als ik met iemand praat er een aanval komt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Deze klopt gewoon té erg
Nou ik had al eerder verteld dat ik naa 180 uur spelen mijn eerste 2 slaughter fish tegen kwam. Vervolgens hoor ik hier dat iedereen ze overal tegenkomt oa bij dat eerste dorpje, kort rondwandelen daar leverde echter niets op... maakt me ook niet uit.. mijn spells werken niet in het water dus ze zijn toch maar lastig.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:55 schreef Toilutpaper het volgende:
[..]
zonet die finishing move met een draak...
De master destruction spell is niet erg handig, het opladen is te lang; dualcast thunderbolt spammen werkt beter.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:38 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Al die master spells zijn koning maar ik ben archer/one handed en heb de perks ook hard nodig voor andere dingen als lockpicking en sneak.
Load autosave?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:09 schreef DeeCruise het volgende:
[..]![]()
Heb er 230 uur inzitten, dus ik ben er wel bekend mee hoor. Nee, ik heb de stomme fout gemaakt om met een low-level character de thieves guild quest te doorlopen. Nu zit ik in een one way cave vol met bandits (in mijn eentje) waar ik langs gesneaked ben met invisibility potions (anders maak ik ze nooit op) in de verwachting dat er weer een nooduitgang zou zijn bij de "boss". Nu blijkt het een one-way grot te zijn en ze one-shotten me allemaal de tering in..
Hahah had ik ookquote:Op zondag 15 januari 2012 16:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tullius: I'm raising you to Praefect. Take this blade blablabla...
*Orcish Shield received
Deadric bow denk ikquote:
Tijdens de verdediging van Whiterun?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:03 schreef BoerBert het volgende:
Ik net die Imperials quest doen, loop ik voor m'n huisje in Whiterun langs, ligt daar ineens een dode Lydia
Ik kwam van Dragonsreach af, moest nog eerst de poort door naar buitenquote:Op zondag 15 januari 2012 17:17 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Tijdens de verdediging van Whiterun?
Als ze door de poort zijn ben je toch al af of zo?
Trouwens, ik gebruik bijna nooit followers.
Met een speciale naam? Anders is het gewoon een Elven of Dwarven Bowquote:Op zondag 15 januari 2012 16:46 schreef SosuaCafe het volgende:
Had ik een of andere goud gevleugelde superboog gevonden onder een waterval, duikt er een sabre cat in mn nek. Niet op de kaart gekeken waar ik was..
jaquote:Op zondag 15 januari 2012 17:16 schreef Toilutpaper het volgende:
zijn er nog draken na de dood van alduin?
ojaa, sorry....quote:Op zondag 15 januari 2012 18:05 schreef Bakakame het volgende:
Spoilers toilut, kun je t in een spoilertag zetten?
quote:Op zondag 15 januari 2012 18:08 schreef Toilutpaper het volgende:
[..]
ojaa, sorry....Ja, maar ik vind het toch leuker om zelf alles mee te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je 't nu alsnog in spoilertags zetten, ook in je vorige posts?
komt goed, was't even vergetenquote:Op zondag 15 januari 2012 18:34 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het toch leuker om zelf alles mee te maken
Kun je 't nu alsnog in spoilertags zetten, ook in je vorige posts?
je moet eerst met de makkelijke dingen beginnen.. beetje dieren killen met je magie enzovoort...quote:Op zondag 15 januari 2012 18:42 schreef delano.888 het volgende:
Dit spel is af en toe echt te moeilijk. Ik heb nu 20 uur gespeeld ofzo en ben level 7speel volledig mage btw (high elf)
Maar vandaag bijvoorbeeld, kom ik bij een vuurtoren aan waar iemand vermoord is, en moet ik de kelder in om uit te zoeken wat er is gebeurt.
Ik had sven bij me, tot op zijn tanden in de armor en weapons, en heb elke keer zon conjure fire nogwat gedaan. Maar nog ging ik echt 10x dood. Uiteindelijk ging zelfs sven dood. Ik was er toen echt helemaal klaar mee, ben met die quest gestopt (ben er dus niet achter WAT er precies aan de hand was) en heb mijn moeilijkheidsgraad verlaagd, stond standaard op 3 van de 5, nu 2 van de 5 (weet de woorden niet)
Maar dan nog, dit spel zou af en toe wat minder onmogelijk moeten zijn. Of word dit echt beter als ik verder ben?
Ik wil echt mage spelen, anders doe ik wel fallout, de magie is wat skyrim uniek maakt.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als dit je eerste Elder Scrolls-game is kun je het beste een warrior maken, hoogste survivability enzo
Arme meisje zal het wel besterven van de kou zegquote:Op zondag 15 januari 2012 19:23 schreef delano.888 het volgende:
Skyrim IRL:
[ afbeelding ]
http://9gag.com/gag/1812982
quote:Op zondag 15 januari 2012 20:25 schreef Skillstorm het volgende:
Wtf?..Ach, ik kan Blood on Ice niet doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
Heb hem vandaag gehaald.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lol, wat is die Gauldur Chain makkelijk op het einde als je goed bent in stealth en archery![]()
Zijn Elder Dragons een stap voor Ancient?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben intussen lvl 38, maar een elder dragon is me nog een maatje te groot met zijn vuur.
Ik kon met mijn boogje nauwelijks schade doen bij 'em.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:59 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Zijn Elder Dragons een stap voor Ancient?
Ik vermoord ze en ze kunnen niet eens een aanval doen, omdat impact ze stunned... liggen nu 3 dode Elder Dragons in Winterhold
Ward spell!quote:Op zondag 15 januari 2012 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kon met mijn boogje nauwelijks schade doen bij 'em.En zijn vuur maakte me gelijk half dood.
Ja ik ook, had tot dat moment een +44 health necklace om, maar aangezien Gauldur ook +30 stam en magicka geeft wilde ik wel 14 health opofferen... ookal gebruik ik nooit manaquote:
Elemental protectionquote:
Mja, heel soms dan... ik heb enorm veel healpots bij altijdquote:
je bent kutquote:Op zondag 15 januari 2012 22:24 schreef Nezhi het volgende:
Net mijn zesde assassin vermoord.![]()
Zou niet weten waardoor ze komen x)
Die gebruik ik nooit.quote:
Deze 2 heb ik ook, als je de locatie weet, kun je me die dan zeggen? ik kan ze maar niet vinden (zonder hulp van wiki)quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 22:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel een aardige questchain, had wel ff een "neeee"-momentje.
Doe de quest en kom er achterquote:
SPOILER: Frostflow Lighthouse questOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Die quest heb ik nog niet.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe de quest en kom er achter
Het is de lighthouse ten oosten van Dawnstar
Zie m'n spoilerquote:Op zondag 15 januari 2012 23:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die quest heb ik nog niet.
Ben nu in Riften, en moet eerst richting Solitude om een aantal quest daar af te ronden.
Moet vast nog wel eens daar in de buurt zijn.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zie m'n spoiler
Die quest krijg je pas als je binnen bent geweest en het dagboek bij de dooie hebt gelezen
Aaah nu ben ik die ook aan het doenquote:Op zondag 15 januari 2012 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zie m'n spoiler
Die quest krijg je pas als je binnen bent geweest en het dagboek bij de dooie hebt gelezen
Zoals het hoort. Magic is voor mietjes.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja ik ook, had tot dat moment een +44 health necklace om, maar aangezien Gauldur ook +30 stam en magicka geeft wilde ik wel 14 health opofferen... ookal gebruik ik nooit mana
Cast hem op de vrouw misschien.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:03 schreef Pindakaaspot het volgende:
Ik heb sinds kort ook Skyrim en wilde naar die magic school in Winterhold. Ik praat met de vrouw op de brug en dan moet ik een spreuk op haar doen. Dus ik koop die spreuk voor 30 gold. Dan doe ik hem alleen gebeurt er dan niks. Weet iemand wat ik moet doen?
Ik ben naar m'n huis gelopen voor de Novice Hood die ik tijdens de tutorial had opgeraapt.. Als je die niet meer hebt, moet je ff iets anders zoeken met +Magica..quote:Op maandag 16 januari 2012 11:03 schreef Pindakaaspot het volgende:
Ik heb sinds kort ook Skyrim en wilde naar die magic school in Winterhold. Ik praat met de vrouw op de brug en dan moet ik een spreuk op haar doen. Dus ik koop die spreuk voor 30 gold. Dan doe ik hem alleen gebeurt er dan niks. Weet iemand wat ik moet doen?
Bedankt, zat de hele tijd die spells op die vrouw te castenquote:Op maandag 16 januari 2012 12:52 schreef Jeff89 het volgende:
Ohja, en je moet die spell casten op dat plateau op de grond naast die vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |