SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: ardpsiko
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: ardpsiko
quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:49 schreef ardi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
Vertel mij eens heeeeeeeeeel snel hoe ik dat ook krijgquote:Op donderdag 12 januari 2012 08:48 schreef NorthernStar het volgende:
Skyrim Desktop
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
best aardig
viaquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Vertel mij eens heeeeeeeeeel snel hoe ik dat ook krijg
En zo, het resultaat:quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:40 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
via
http://rainmeter.net/cms/
en
http://axerron.deviantart.com/art/Skyrim-Rainmeter-Skin-271352340
Welk programma is dat?quote:Op donderdag 12 januari 2012 08:48 schreef NorthernStar het volgende:
Skyrim Desktop
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
best aardig
OH SO BIG FAILquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:13 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Welk programma is dat?
EDIT: oh oeps
De fail was zo groot dat het even nodig was.quote:
Ehm, nee.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De fail was zo groot dat het even nodig was.
Ehm, ja, de 3 laatste posts gingen exact over diezelfde vraag voordat jij hem stelde.quote:
Dus, ik keek gewoon niet, kan gebeuren.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ehm, ja, de 3 laatste posts gingen exact over diezelfde vraag voordat jij hem stelde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, heb gister dat stuk gedaanquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:18 schreef delano.888 het volgende:
Dus, weer ontopic? Vet spel enzeuw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zat ik dus op te wachtenquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:53 schreef Pheno het volgende:
Mensen met minder dan 24G aan geheugen
quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:23 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Jezus, zie het nu ook.
Wat probeerde hij te maken? Een pc of een ruimteschip?
24G is gewoon overbodig troepquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:53 schreef Pheno het volgende:
Mensen met minder dan 24G aan geheugen
4GB is wel voldoende tegenwoordigquote:
Herkenbaar. Waar blijft die tijd.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
4GB is wel voldoende tegenwoordig
Nee, dan vroegah! Toen hadden we Windows 95 met 16 MB geheugen
Ja want geheugensnelheden worden niet meer opgekrikt?quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:13 schreef Pheno het volgende:
tweehonderd euro en je hebt al 24G. Koopje en je bent klaar voor alles wat Microsoft en co naar je gaan smijten
Vroegah? TOen hadden we dos met 512kb ....quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
4GB is wel voldoende tegenwoordig
Nee, dan vroegah! Toen hadden we Windows 95 met 16 MB geheugen
133MHz, biatchquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:20 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Opscheppen met je Pentium II 400 MHz
Vast, ooit. Who cares? Dan koop je weer nieuw geheugen als je je mainboard upgrade. 4G is nu genoeg omdat Skyrim niet meer wil pakkenquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja want geheugensnelheden worden niet meer opgekrikt?.
24gb is echt overdone tenzij je virtueel veel rommel draait.
Ik kon mijn allereerste spel maar niet installeren, World Cup 98. Maar de computer voldeet wel aan de minimum systeemeisen. Hadden we helemaal de computer weggebracht om hem na te laten kijken, bleek de prullenbak vol te zitten waardoor onvoldoende schijfruimte wasquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
133MHz, biatch
Groot was mijn woede toen ik C&C Tiberian Sun niet kon spelen (die had 166MHz nodig)
quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik kon mijn allereerste spel maar niet installeren, World Cup 98. Maar de computer voldeet wel aan de minimum systeemeisen. Hadden we helemaal de computer weggebracht om hem na te laten kijken, bleek de prullenbak vol te zitten waardoor onvoldoende schijfruimte was
Oude spellingquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
World Cup 98![]()
tevens: "voldeet"
quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik kon mijn allereerste spel maar niet installeren, World Cup 98. Maar de computer voldeet wel aan de minimum systeemeisen. Hadden we helemaal de computer weggebracht om hem na te laten kijken, bleek de prullenbak vol te zitten waardoor onvoldoende schijfruimte was
Klassiekertjequote:Op donderdag 12 januari 2012 15:31 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Vroeger, toen je koe nog met een korte oe schreef.
Je kunt die ouwe meuk toch gewoon op je pc spelen ?quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja, en door dat gepraat wil ik nu een ouwe bak er bij hebben, max 166 MHz, Win98 SE, onboard kutvideokaartje met max 800x600 pixels en 64MB geheugen om alle oude games weer te spelen![]()
Virtual Server oid is niet prettig met m'n huidige scherm, plus het steeds heen en weer switchen tussen normaal en virtual is irritant
Het meeste werkt helaas niet (of véél te snel of te langzaam) of de beeldverhoudingen kloppen totaal niet meer (en om dat nou elke keer aan te passen gaat me ook te ver)quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:40 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Je kunt die ouwe meuk toch gewoon op je pc spelen ?
"Some call this junk , but I call this treasure"
http://www.dosbox.com/quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het meeste werkt helaas niet (of véél te snel of te langzaam) of de beeldverhoudingen kloppen totaal niet meer (en om dat nou elke keer aan te passen gaat me ook te ver)
Je hebt hotkeys, 7 stuks in totaal. Beter iets dan niets tochquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:20 schreef Sloggi het volgende:
Ik vind het erg jammer dat je niet langer gewoon hotkeys hebt, maar je op een knop moet drukken en een selectie moet maken uit een lijst. Veel omslachtiger en het haalt het tempo veel te veel uit het spel.
Quickmenu met q en dan als je op een item gaat staan een cijfer indrukken ?quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:41 schreef Sloggi het volgende:
Heb ik iets gemist dan. Kun je gewoon 1-7 instellen?
Niet als je je keys remapped, een andere toets voor autorun instellen verneukt het hele zooitje alquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:41 schreef Sloggi het volgende:
Heb ik iets gemist dan. Kun je gewoon 1-7 instellen?
Sjiek hendig.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:43 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Quickmenu met q en dan als je op een item gaat staan een cijfer indrukken ?
Compleet overkill, plus over 2 generaties processoren moet je weer een nieuw moederbord hebben en past je geheugen niet meer.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:13 schreef Pheno het volgende:
tweehonderd euro en je hebt al 24G. Koopje en je bent klaar voor alles wat Microsoft en co naar je gaan smijten
Ach, het is wel leuk om een super pc te hebben.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Compleet overkill, plus over 2 generaties processoren moet je weer een nieuw moederbord hebben en past je geheugen niet meer.
Ik heb er nu 8GB in zitten en dat is meer dan voldoende. 4GB is puur voor te gamen al meer dan zat.
Ik ken geen enkele game die 8GB voltrekt.
Weggegooid geld dus die 24GB. Die kan je beter opmaken in de kroeg met je vrienden en aan een uit etentje met je vriendin imo
Wat? Betrap je jezelf er steeds op dat je het toch elke keer gebruikt?quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:44 schreef Sloggi het volgende:
En fast travel moet er uit, zo'n koetsenier is meer dan genoeg.
Dunno, kzat op 325 terwijl ik maar tot 300 kon dragen. Kreeg de melding dat ik niet meer kon rennen, maar ik kon het nog steedsquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:37 schreef vosss het volgende:
Zit er eik een max aan wat je echt mee kan zeulen?
Als je over je weight zit dan slenter je vooruit, maar is er een max? Dus dattie gewoon zegt dat je niet meer op kan pakken en niet meer kan bewegen?
Kan toch overal? Ik dumpte mijn crafting zooi in een krat bij de smid in Whiterun en alle kisten in Dragonsreach werden volgestouwd met armor.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:07 schreef DjinN het volgende:
Ik vind fasttravel fijn als ik eerlijk ben. Soms heb ik gewoon geen zin om een heel takkeneind te lopen, en fasttravel is dan een goede uitkomstIk ga toch ook niet lopend naar de andere kant van NL als ik met de trein kan
![]()
Heb btw mn eerst draak verslagen jeeeeuujj. Nu Breezehome gekochtKan ik eindelijk mn loot dumpen, ik was namelijk een beetje heel erg overburden
quote:Another option is to dump unlimited amount of heavy equipment into a corpse and reanimate it using a spell, staff or power, such as the resurrection power gained by The Ritual Stone. The player can then fast travel to any destination and the corpse follows. If the time it took is enough for the spell to run its course, the corpse will 'die' again upon reaching the destination, and the player can loot its body for all the equipment they gave it initially.
Ik had pas 1000 terwijl ik 450 kon hebben, en ik liep zoals altijd wanneer je overpacked bent.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:37 schreef vosss het volgende:
Zit er eik een max aan wat je echt mee kan zeulen?
Als je over je weight zit dan slenter je vooruit, maar is er een max? Dus dattie gewoon zegt dat je niet meer op kan pakken en niet meer kan bewegen?
ik had laatst zo'n menneke meegenomen. Liep ik perongeluk op een groepje giants en mammoets af. Dat kon mn slaafje helaas niet meer navertellenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:51 schreef delano.888 het volgende:
Of gewoon 8 followers hebben die alles voor je zeulen
Ja, dat kanquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:58 schreef Under_Score het volgende:
kun je nog, zoals in oblivion, gewoon tot 1 punt onder je max dragen, dan wat je verder nog mee wil nemen, bijv een heel zwaar armor ofzo gewoon optillen met je use knop en dan alsnog gewoon lopen?
Volgens mij kunnen meerdere kisten resettenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Kan toch overal? Ik dumpte mijn crafting zooi in een krat bij de smid in Whiterun en alle kisten in Dragonsreach werden volgestouwd met armor.
Vewwy nice!quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:19 schreef delano.888 het volgende:
Hehe, eindelijk een foutje gefixt in de skin, valt iemand wat op?
[ afbeelding ]
(ik heb zelf nooit gezegd dat ik 24gb ram heb)![]()
Je draak vloog achteruit?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:19 schreef delano.888 het volgende:
Hehe, eindelijk een foutje gefixt in de skin, valt iemand wat op?
Ik moest Measure=Memory naar Measure=Physicalmemory veranderen om het te fixen. Die andere 16gb was een andere soort memory ofzo geen idee maar telt iig niet mee.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:56 schreef NorthernStar het volgende:
Die skin heeft een ingebouwde Fortify Ram 400%
Daedric Armour > Dragon Armour toch?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:54 schreef Cremesoep het volgende:
in welke mijn kun je veel ebony ores vinden? heb mn smithing naar 100 geboost, maar wil nog geen dragon armour ivm op enzo
Mensen zonder 24GB RAM. Ik heb het wel, no bullshit.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:52 schreef delano.888 het volgende:
Ik bedoel dus dat iedereen op de vorige pagina helemaal zat te zeiken om me 24GB ram en hoe nutteloos dat was.
Ik heb alleen helemaal geen 24GB ram. Dat was een bug in de skin.
Met Destruction en Conjuration hoef je NIETS met One handed, blocking en smithingquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:42 schreef Amoeba het volgende:
Zo, even een avond verknald aan Enchanting en Smithing naar 100 levelen.
Nu dikke gear maken, alles opgelost.
Gericht op One Handed icm Destruction/Blocking/Conjuration.
[quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:51 schreef Nezhi het volgende:
Ik loop hier echt constant maar mijn Dead Thrall te spawnen. Heb hem al 5x oid in een hoopje stof veranderd met chain lightning, per ongeluk
De enige reden dat ik nog weerwolf ben: 100 % disease resistquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pffff, ik ging een grot in en had ineens vampirism, snel een eerdere save geladen en als een gek naar een altar gesprint
Mwa, ik vind weerwolf gewoon niet tof. Heb meestal wel wat cure disease potions in m'n inv, maar was het dit keer glad vergetenquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:56 schreef Aezeal het volgende:
[..]
De enige reden dat ik nog weerwolf ben: 100 % disease resist
na de eerste keer nooit meer shapechange gedaan. Ook apart trouwens ik wil een survival mode met verplicht eten, slapen en anders stat verlies als bij new vegas. En voor wolfjes een automatisch moment dat ze shape changen 1x per week 's nachts, de hele nacht.
Mwah weerwolf is best matig.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:56 schreef Aezeal het volgende:
[..]
De enige reden dat ik nog weerwolf ben: 100 % disease resist
na de eerste keer nooit meer shapechange gedaan. Ook apart trouwens ik wil een survival mode met verplicht eten, slapen en anders stat verlies als bij new vegas. En voor wolfjes een automatisch moment dat ze shape changen 1x per week 's nachts, de hele nacht.
Je hoeft helemaal geen takkeneind te lopen, je kunt gewoon de paardenkoets nemen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:07 schreef DjinN het volgende:
Ik vind fasttravel fijn als ik eerlijk ben. Soms heb ik gewoon geen zin om een heel takkeneind te lopen, en fasttravel is dan een goede uitkomstIk ga toch ook niet lopend naar de andere kant van NL als ik met de trein kan
![]()
Mijn char zou jouw char nu killen. Klootzak.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 02:49 schreef Hooidraad het volgende:
Mijn huwelijk met Uthgerd is gestrand. One does not simply divorce in Skyrim dus daar moest een zwaard aan te pas komen. Valt dat arme mens ook nog eens dwars door de stoel heen. Rip rip rip.
Jordis wilde het niet doen, dus heb ik zelf maar weer mijn handen vuil moeten maken
Toch maar een bloemetje neergelegd als goedmakertje.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 03:08 schreef dragonborn het volgende:
[..]
Mijn char zou jouw char nu killen. Klootzak.
Je hebt dus meerdere vormen van fast travel. IRL is dat niet raar maar in een spel welquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:11 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal geen takkeneind te lopen, je kunt gewoon de paardenkoets nemen.
Hoef morgen pas om half 1 op school te zijn, maar heb een toets.quote:
Ik moet om 7 uur al op. Verdomde PWSquote:Op vrijdag 13 januari 2012 04:10 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hoef morgen pas om half 1 op school te zijn, maar heb een toets.
Ik ga nu wel slapen....
MAAR IK WIL TOCH DOOR.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |