echt he, dat viel mij ook opquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:10 schreef TUFKAL het volgende:
Hoe ze tegen dat kind pratenkan het nog liefdelozer?
Inderdaad, hoe moet ze zich dan gewenst voelen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:10 schreef TUFKAL het volgende:
Hoe ze tegen dat kind pratenkan het nog liefdelozer?
Lekker zakelijk. "gewoon waar we beide bij zijn,ja?"quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe moet ze zich dan gewenst voelen?
in een glas gewone cola zitten 100 kilocalorieėn, in een glas cola-light 0...iedere calorie is er éénquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:13 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Alsof dat zoveel beter ismarketing dingetje.
En suiker?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
in een glas gewone cola zitten 100 kilocalorieėn, in een glas cola-light 0...iedere calorie is er één
Wat dacht je van de zoetstoffen die er in zitten. En de cafeļne.. en.. en..quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
in een glas gewone cola zitten 100 kilocalorieėn, in een glas cola-light 0...iedere calorie is er één
in cola-light zit 0,0 gram suiker...dat is namelijk door aspartaam (of een andere zoetstof) vervangen...quote:
MAAR DAAR KRIJG JE KANKER VAN!quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
in cola-light zit 0,0 gram suiker...dat is namelijk door aspartaam (of een andere zoetstof) vervangen...
Cafeļne schijnt de vetverbranding te bevorderen...quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat dacht je van de zoetstoffen die er in zitten. En de cafeļne.. en.. en..
Dan drink je lekker koffie zonder suiker en melk en niet zoals de gemiddelde 14jarige sloten met energiedrankjesquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Cafeļne schijnt de vetverbranding te bevorderen...
Aspartaam is een twijfelachtig goedje. En kleurstoffen etc. Beter drink je gewoon water.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
in cola-light zit 0,0 gram suiker...dat is namelijk door aspartaam (of een andere zoetstof) vervangen...
Doe het liever op een andere manier.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Cafeļne schijnt de vetverbranding te bevorderen...
Nope.quote:
Of tomatensap, dat vind ik dan weer lekker. Maar de meeste mensen vinden dat vies.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:21 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Aspartaam is een twijfelachtig goedje. En kleurstoffen etc. Beter drink je gewoon water.
Ja en ik heb makkelijk praten. Vind cola niets bijzonders drink t alleen af en toe op een warme zomerdagquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Of tomatensap, dat vind ik dan weer lekker. Maar de meeste mensen vinden dat vies.
10 kilo is ook niet zoveel natuurlijkquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
In haar gezicht zie ik nog niet echt dat ze is afgevallen. Of eigenlijk helemaal niet zo.
Jawel joh, kilotje of 15 denk ik.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
In haar gezicht zie ik nog niet echt dat ze is afgevallen. Of eigenlijk helemaal niet zo.
Ligt eraan wat je weegtquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:25 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
10 kilo is ook niet zoveel natuurlijk
Ik houd ook niet van cola, ik drink dan liever tonic.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:24 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja en ik heb makkelijk praten. Vind cola niets bijzonders drink t alleen af en toe op een warme zomerdag
dus dit. Doe dan iig je jas en schoenen uitquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:27 schreef DeLuna het volgende:
Wel met die jas aan wegen.Ze is dus gewoon 99kg ofzo.
quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ze hoeft niet mee te doen met THOV
The Holland Of Voice?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ze hoeft niet mee te doen met THOV
Ik kijk dit programma altijd het liefst met een zak snoep of chipsquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Zo en ik heb een oliebol op, ingevroren en in de microgolf gestopt
Krijg altijd zo'n trek van al die dikkerdjes op de buis
14? Ik zapte er even langs en vond haar er zeker niet uitzien als 14quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:34 schreef davo1979 het volgende:
Viel het iemand anders ook op wat voor bh ze aan had, en dat het nou niet echt een bh is voor een 14 jarige?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |