Druk zijn is juist goed, 't behoed je voor het malen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:43 schreef Mishu het volgende:
Grrrr.... waarom heeft iedereen opeens een relatie behalve ik?![]()
![]()
En waarom heeft iedereen het niet druk behalve ik die het steeds veels te druk heeft?
Tis niet eerluk![]()
Klopt helemaal. Was vandaag bezig en voelde me een stuk beter. Ook erg fijne collega's om me heen, lekker gepraat en gewerkt. Nouja werken, beetje ouwehoeren, beetje klooien, gewoon leuk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:59 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Druk zijn is juist goed, 't behoed je voor het malen.
Uuhm... lees even terug... same here *:quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:43 schreef Mishu het volgende:
![]()
En waarom heeft iedereen het niet druk behalve ik die het steeds veels te druk heeft?
Tis niet eerluk![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:59 schreef Mieska het volgende:
Zenuwachtig voor morgen... autorijexamen...
Ik ben al 1 jaar en anderhalve maand singlequote:Op woensdag 11 januari 2012 20:43 schreef Mishu het volgende:
![]()
Tis niet eerluk![]()
Om je even blij te makenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:42 schreef kingtoppie het volgende:
Wat valt het me toch op dat vrouwen ''mysterieus'' blijven...
Ik zou graag horen waarom je moe bent, waarom je zin hebt in morgen ,waarom je zenuwachtig bent en waarom je het druk hebt...
Wat ik helemaal vervelend vind zijn die posts in de strekking van:
''Kut, ik lig in het ziekenhuis''
HACK geef gewoon aan waarom, heb je serieus zoveel aandacht nodig dat je wilt zien dat mensen gechoqueerd reageren: ''Ojeeeee, wat is er gebeurt?''
Verzuurd uit*
Waarom ben jij verzuurd?quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:42 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zou graag horen waarom je moe bent, waarom je zin hebt in morgen ,waarom je zenuwachtig bent en waarom je het druk hebt...
HACK geef gewoon aan waarom, heb je serieus zoveel aandacht nodig dat je wilt zien dat mensen gechoqueerd reageren: ''Ojeeeee, wat is er gebeurt?''
Verzuurd uit*
Je komt over als een perv die geobsedeerd is door vrouwen en alle ins en outs wil weten.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:42 schreef kingtoppie het volgende:
Verzuurd uit*
Negeer je bewust alle posts van de mannen hier ofwatt?quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:42 schreef kingtoppie het volgende:
Verzuurd uit*
Ik denk dat de achterliggende kern is dat ik momenteel niet gelukkig met mezelf ben (te dikkig) en om dat gevoel weg te stoppen en ook alle stress ga ik weer etenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik ben al 1 jaar en anderhalve maand single
En volgens mij ben ik niet desperatekomt allemaal goewwwwd
Zooo herkenbaar.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:51 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik denk dat de achterliggende kern is dat ik momenteel niet gelukkig met mezelf ben (te dikkig) en om dat gevoel weg te stoppen en ook alle stress ga ik weer eten
Was er maar iemand die mij het gevoel gaf dat ik de moeite waard ben zoals ik ben. Dan val ik vanzelf af omdat ik die leegte niet meer voel.
Te dikkig bestaat niet hèquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:51 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik denk dat de achterliggende kern is dat ik momenteel niet gelukkig met mezelf ben (te dikkig) en om dat gevoel weg te stoppen en ook alle stress ga ik weer eten
Was er maar iemand die mij het gevoel gaf dat ik de moeite waard ben zoals ik ben. Dan val ik vanzelf af omdat ik die leegte niet meer voel.
Dit dus. Daarom hebben ik en andere met mij hem ook geblokkeerd op dm.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je komt over als een perv die geobsedeerd is door vrouwen en alle ins en outs wil weten.
Doe eens niet... zelfs ik als man krijg de kriebels van je
ik loop al bijna 2 jaar alleen door het leven, maar sinds kort is daar verandering in gekomenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik ben al 1 jaar en anderhalve maand single
En volgens mij ben ik niet desperatekomt allemaal goewwwwd
amen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je komt over als een perv die geobsedeerd is door vrouwen en alle ins en outs wil weten.
Doe eens niet... zelfs ik als man krijg de kriebels van je
als je weinig drinkt krijg je ook hoofdpijn. Een soort van kater omdat je hersens dan onvoldoende vocht hebben. Wsl drink je tijdens je ontbijt waardoor t wegtrekt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:03 schreef Bienelientjee het volgende:
Sta al 3 ochtenden achter mekaar op met een vreemde hoofdpijn. Die na een uurtje dan weer wegzakt........Ontzettend irritant wakker worden is dat!!
ik weet hoe je je voelt, dat komt door een stukje ervaring..quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:51 schreef Mishu het volgende:
[..]
Volgende keer beter manquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:18 schreef MrManuel het volgende:
Net gezakt voor rijbewijs..
Voel me kut..
Was dat het maar!quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
als je weinig drinkt krijg je ook hoofdpijn. Een soort van kater omdat je hersens dan onvoldoende vocht hebben. Wsl drink je tijdens je ontbijt waardoor t wegtrekt.
Stja ze twijfelde of k zou zakken of slagen.. En op het allerlaats bij het trg komen tijdens het parkeren zag k een fietser te laat en remde zij..quote:
jij laat niets aan de verbeelding over.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:58 schreef formerjellybean het volgende:
He wat irritant, deze maand even veel te veel bloedverlies gehad,
Wat is er loos Garyquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:16 schreef Gary_Oak het volgende:
De hele dag depressief in bed gelegen...
waarover?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:10 schreef Trashcanman het volgende:
Klote, ben de hele avond al aan het malen.
quote:
Same, alleen geen zin om te slapenquote:
quote:
Sterktequote:Op vrijdag 13 januari 2012 05:09 schreef Carooltje79 het volgende:
Jeetje net het telefoontje gehad...ex-schoonvader is dood... Pfff klotezooi! Geen idee wat ik nu voel...gaat zoveel door me heen nu
Vast niet.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:21 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Vast niet.
Er sterven dagelijks zoveel mensen dat er vast wel iemand met je mee sterft.
Probeer uit dat denkpatroon te komenquote:
Succes! You go girl!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:33 schreef ovoxo het volgende:
Straks tentamen, nog even alles doornemen en dan ben ik er wel klaar voor denk ik
Succesquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:33 schreef ovoxo het volgende:
Straks tentamen, nog even alles doornemen en dan ben ik er wel klaar voor denk ik
Bedanktquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:47 schreef Sooph het volgende:
[..]
Succes
Goed, lekker bezig met leren.
Nu niks zitten toen in de trein? - Boring!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:05 schreef kwiwi het volgende:
Godver, wou ik m'n treinreis goed benutten, ben ik de artikelen die er voor nodig waren thuis vergeten
Ik zit te FOK!lenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:06 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Nu niks zitten toen in de trein? - Boring!
Geen tijd voor Fok!? Pffquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zit te FOK!lenMaar daar had ik eigenlijk de tijd niet voor vandaag.
Dingen in mijn sociale leven die ik anders wil hebben, een liefdesleven wat nergens over gaat en mijn gezondheid. Dingen die ik gewoonlijk wel kan handelen (vooral wat gezondheid betreft is er eigenlijk niets aan de hand) maar gisteravond was ik nogal negatief.quote:
Ik herken dat gevoel, broederquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:43 schreef Gary_Oak het volgende:
Pijnlijk om haar weer te zien, en pijnlijk om weer te zien dat we weer vreemdelingen voor elkaar zijn.
Smurfig.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:59 schreef Carooltje79 het volgende:
Wat eeen emottionele achtbaan vandaag... Ben blij dat ik thuis in bedje lig...hoop dat het slapen lukt vannacht. Ow jah en ik wil een knuffel
Wat liefquote:
Heel veel sterkte.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:13 schreef Mishu het volgende:
Vandaag van mijn vader te horen gekregen dat mijn zus dood gaat, hoe raar dat ook klinkt. Ze geven haar nog maximaal 3 jaar. Waarom is er geen behandeling denk ik dan, ze waren er toch vroeg bij
Heel erg veel sterkte inderdaad.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:13 schreef Mishu het volgende:
Vandaag van mijn vader te horen gekregen dat mijn zus dood gaat, hoe raar dat ook klinkt. Ze geven haar nog maximaal 3 jaar. Waarom is er geen behandeling denk ik dan, ze waren er toch vroeg bij
Oei sterkte jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:13 schreef Mishu het volgende:
Heel veel sterkte.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:13 schreef Mishu het volgende:
Veel sterktequote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:13 schreef Mishu het volgende:
Sterkte!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:13 schreef Mishu het volgende:
Lees het nu pas, wat klote... sterktequote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:13 schreef Mishu het volgende:
Hier ook heel veel sterkte en geniet van de tijd die je nog met haar hebt .quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:13 schreef Mishu het volgende:
Wie is er nou nog ongesteld tegenwoordig.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wie is er nou nog ongesteld tegenwoordig.
Herkenbaarquote:
Het laatste programma heb ik opgenomen om het morgen overdag te kijken.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:16 schreef Dejannn het volgende:
Zulke shit moet je ook niet kijken voor de avond als je weet dat je daar vatbaar voor bent.
Ik voel me nu erg goed eigenlijk. Chill em absoluut met wat muziek en een pilsje
Dat moet ik ook doen, maar heb er zo geen motivatie voorquote:Op zondag 15 januari 2012 11:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vandaag toch maar eens echt intensief gaan leren
Tis me toch geluktquote:Op zondag 15 januari 2012 12:08 schreef cafpow het volgende:
[..]
Dat moet ik ook doen, maar heb er zo geen motivatie voor
Waarheen?quote:Op maandag 16 januari 2012 01:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
Fuck yeah!! Vakantie met m'n vrienden geboekt
Succes!quote:Op zondag 15 januari 2012 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
Zenuwachtig. Morgen een mri-scan, en de vorige keer heb ik daar ruim een maand last van gehad
Succes!quote:
Carnavalllllquote:Op maandag 16 januari 2012 11:27 schreef Bienelientjee het volgende:
Was het maar vast 18 februari. Heb zin in iets leuks, maar dat duurt nog een maand!
Nah, niet carnaval!quote:Op maandag 16 januari 2012 11:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Carnavalllll
Lerenlerenleren... morgen beginnen de tentamens weer
Wij hebben niet zo'n hoog budget.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:52 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Nah, niet carnaval!Op wintersportvakantie met mijn vrijwilligerswerk!
De knokploeg langs laten gaan?quote:Op maandag 16 januari 2012 11:34 schreef Muck het volgende:
Gefrustreerd. Ik ben al sinds mei 2011 bezig met de aanvraag voor een uitkering, maar ik krijg gewoon totaal geen medewerking vaan het UWV en de sociale dienst
Het is ook niet zomaar een uitje met werknemers ofsow. We begeleiden een groep kids/jongeren tot 18 jaar (met gedragsproblemen) die op wintersportvakantie gaan. Ik ga mee als 1 van de vier begeleiders.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wij hebben niet zo'n hoog budget.
Goed ideequote:
Gelukkig!quote:OT, redelijk, de mri viel, door de valium en morfine redelijk mee
Dit dus! En geen zin in school. Als ik niet die stomme presentatie had zou ik gewoon thuisblijven en tentamens voorbereiden!quote:
Het is vandaag officieel blue monday, dus dan is het geoorloofd somber te zijnquote:Op maandag 16 januari 2012 19:52 schreef patrickpsv het volgende:
Behoorlijk gefrustreerd, want het schiet niet op, ook al heb ik vandaag gewoon leuke dingen gedaan, toch zijn het negatieve dingen die blijven hangen helaas. Maargoed zodadelijk weer wat afleiding.
Pliesie bellenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:58 schreef welkominspace het volgende:
net ruzie met de buurman, die begon meteen weer messen te trekken enzo
Fijne man zo te horenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:58 schreef welkominspace het volgende:
net ruzie met de buurman, die begon meteen weer messen te trekken enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |