Waarheen?quote:Op maandag 16 januari 2012 01:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
Fuck yeah!! Vakantie met m'n vrienden geboekt
Succes!quote:Op zondag 15 januari 2012 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
Zenuwachtig. Morgen een mri-scan, en de vorige keer heb ik daar ruim een maand last van gehad
Succes!quote:
Carnavalllllquote:Op maandag 16 januari 2012 11:27 schreef Bienelientjee het volgende:
Was het maar vast 18 februari. Heb zin in iets leuks, maar dat duurt nog een maand!
Nah, niet carnaval!quote:Op maandag 16 januari 2012 11:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Carnavalllll
Lerenlerenleren... morgen beginnen de tentamens weer
Wij hebben niet zo'n hoog budget.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:52 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Nah, niet carnaval!Op wintersportvakantie met mijn vrijwilligerswerk!
De knokploeg langs laten gaan?quote:Op maandag 16 januari 2012 11:34 schreef Muck het volgende:
Gefrustreerd. Ik ben al sinds mei 2011 bezig met de aanvraag voor een uitkering, maar ik krijg gewoon totaal geen medewerking vaan het UWV en de sociale dienst
Het is ook niet zomaar een uitje met werknemers ofsow. We begeleiden een groep kids/jongeren tot 18 jaar (met gedragsproblemen) die op wintersportvakantie gaan. Ik ga mee als 1 van de vier begeleiders.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wij hebben niet zo'n hoog budget.
Goed ideequote:
Gelukkig!quote:OT, redelijk, de mri viel, door de valium en morfine redelijk mee
Dit dus! En geen zin in school. Als ik niet die stomme presentatie had zou ik gewoon thuisblijven en tentamens voorbereiden!quote:
Het is vandaag officieel blue monday, dus dan is het geoorloofd somber te zijnquote:Op maandag 16 januari 2012 19:52 schreef patrickpsv het volgende:
Behoorlijk gefrustreerd, want het schiet niet op, ook al heb ik vandaag gewoon leuke dingen gedaan, toch zijn het negatieve dingen die blijven hangen helaas. Maargoed zodadelijk weer wat afleiding.
Pliesie bellenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:58 schreef welkominspace het volgende:
net ruzie met de buurman, die begon meteen weer messen te trekken enzo
Fijne man zo te horenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:58 schreef welkominspace het volgende:
net ruzie met de buurman, die begon meteen weer messen te trekken enzo
doen we niet aan in deze buurtquote:
ja, ik sprak hem erop aan dat hij z'n troep niet in mijn tuin moet gooienquote:
Waardeloos is dat he?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ben bang dat ik iemand leuk begin te vinden... we zijn dan ook vrij close, maar ze heeft een vriend. Kutzooi
Helaas is het niet alleen op blue mondayquote:Op maandag 16 januari 2012 22:43 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Het is vandaag officieel blue monday, dus dan is het geoorloofd somber te zijn
Had eerder vanavond ook even een stevige dip, gelukkig heb ik me er over heen kunnen zetten en mijn administratie gedaan. Nu voel ik me wel ok.
Nou, ik ga me nog kutter voelen als zij mij leuk begint te vinden. Dan kom ik namelijk in de positie terecht die ik zo verafschuw.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:28 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Waardeloos is dat he?![]()
OT: voel me prima, ben erg in mijn nopjes met mijn hobbies.
Ik weet nav je andere posts hier dat je al veel langer somber bent, probeerde het met humor te benaderen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:28 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Helaas is het niet alleen op blue monday![]()
Vandaag ook weer een goede dag gehad en toch krijg ik meteen weer een dipje als ik thuis ben, voelt gewoon alsof ik terug bij af ben op een andere manier.
Mja, contact verminderen een optie?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nou, ik ga me nog kutter voelen als zij mij leuk begint te vinden. Dan kom ik namelijk in de positie terecht die ik zo verafschuw.
Ik moet koste wat kost voorkomen dat ik overkom als iemand die haar wil afpakken. Initiatief op 0 dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |