Waarheen?quote:Op maandag 16 januari 2012 01:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
Fuck yeah!! Vakantie met m'n vrienden geboekt
Succes!quote:Op zondag 15 januari 2012 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
Zenuwachtig. Morgen een mri-scan, en de vorige keer heb ik daar ruim een maand last van gehad
Succes!quote:
Carnavalllllquote:Op maandag 16 januari 2012 11:27 schreef Bienelientjee het volgende:
Was het maar vast 18 februari. Heb zin in iets leuks, maar dat duurt nog een maand!
Nah, niet carnaval!quote:Op maandag 16 januari 2012 11:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Carnavalllll
Lerenlerenleren... morgen beginnen de tentamens weer
Wij hebben niet zo'n hoog budget.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:52 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Nah, niet carnaval!Op wintersportvakantie met mijn vrijwilligerswerk!
De knokploeg langs laten gaan?quote:Op maandag 16 januari 2012 11:34 schreef Muck het volgende:
Gefrustreerd. Ik ben al sinds mei 2011 bezig met de aanvraag voor een uitkering, maar ik krijg gewoon totaal geen medewerking vaan het UWV en de sociale dienst
Het is ook niet zomaar een uitje met werknemers ofsow. We begeleiden een groep kids/jongeren tot 18 jaar (met gedragsproblemen) die op wintersportvakantie gaan. Ik ga mee als 1 van de vier begeleiders.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wij hebben niet zo'n hoog budget.
Goed ideequote:
Gelukkig!quote:OT, redelijk, de mri viel, door de valium en morfine redelijk mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |