quote:
Sterktequote:Op vrijdag 13 januari 2012 05:09 schreef Carooltje79 het volgende:
Jeetje net het telefoontje gehad...ex-schoonvader is dood... Pfff klotezooi! Geen idee wat ik nu voel...gaat zoveel door me heen nu
Vast niet.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:21 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Vast niet.
Er sterven dagelijks zoveel mensen dat er vast wel iemand met je mee sterft.
Probeer uit dat denkpatroon te komenquote:
Succes! You go girl!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:33 schreef ovoxo het volgende:
Straks tentamen, nog even alles doornemen en dan ben ik er wel klaar voor denk ik
Succesquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:33 schreef ovoxo het volgende:
Straks tentamen, nog even alles doornemen en dan ben ik er wel klaar voor denk ik
Bedanktquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:47 schreef Sooph het volgende:
[..]
Succes
Goed, lekker bezig met leren.
Nu niks zitten toen in de trein? - Boring!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:05 schreef kwiwi het volgende:
Godver, wou ik m'n treinreis goed benutten, ben ik de artikelen die er voor nodig waren thuis vergeten
Ik zit te FOK!lenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:06 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Nu niks zitten toen in de trein? - Boring!
Geen tijd voor Fok!? Pffquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zit te FOK!lenMaar daar had ik eigenlijk de tijd niet voor vandaag.
Dingen in mijn sociale leven die ik anders wil hebben, een liefdesleven wat nergens over gaat en mijn gezondheid. Dingen die ik gewoonlijk wel kan handelen (vooral wat gezondheid betreft is er eigenlijk niets aan de hand) maar gisteravond was ik nogal negatief.quote:
Ik herken dat gevoel, broederquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:43 schreef Gary_Oak het volgende:
Pijnlijk om haar weer te zien, en pijnlijk om weer te zien dat we weer vreemdelingen voor elkaar zijn.
Smurfig.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:59 schreef Carooltje79 het volgende:
Wat eeen emottionele achtbaan vandaag... Ben blij dat ik thuis in bedje lig...hoop dat het slapen lukt vannacht. Ow jah en ik wil een knuffel
Wat liefquote:
Heel veel sterkte.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:13 schreef Mishu het volgende:
Vandaag van mijn vader te horen gekregen dat mijn zus dood gaat, hoe raar dat ook klinkt. Ze geven haar nog maximaal 3 jaar. Waarom is er geen behandeling denk ik dan, ze waren er toch vroeg bij
Heel erg veel sterkte inderdaad.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:13 schreef Mishu het volgende:
Vandaag van mijn vader te horen gekregen dat mijn zus dood gaat, hoe raar dat ook klinkt. Ze geven haar nog maximaal 3 jaar. Waarom is er geen behandeling denk ik dan, ze waren er toch vroeg bij
Oei sterkte jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:13 schreef Mishu het volgende:
Heel veel sterkte.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:13 schreef Mishu het volgende:
Veel sterktequote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:13 schreef Mishu het volgende:
Sterkte!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:13 schreef Mishu het volgende:
Lees het nu pas, wat klote... sterktequote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:13 schreef Mishu het volgende:
Hier ook heel veel sterkte en geniet van de tijd die je nog met haar hebt .quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:13 schreef Mishu het volgende:
Wie is er nou nog ongesteld tegenwoordig.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wie is er nou nog ongesteld tegenwoordig.
Herkenbaarquote:
Het laatste programma heb ik opgenomen om het morgen overdag te kijken.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:16 schreef Dejannn het volgende:
Zulke shit moet je ook niet kijken voor de avond als je weet dat je daar vatbaar voor bent.
Ik voel me nu erg goed eigenlijk. Chill em absoluut met wat muziek en een pilsje
Dat moet ik ook doen, maar heb er zo geen motivatie voorquote:Op zondag 15 januari 2012 11:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vandaag toch maar eens echt intensief gaan leren
Tis me toch geluktquote:Op zondag 15 januari 2012 12:08 schreef cafpow het volgende:
[..]
Dat moet ik ook doen, maar heb er zo geen motivatie voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |