Hoe doe je dat dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik doe altijd net of ik Mart niet herken als ik 'm tegenkom. Volgens mij vindt hij dat niet leuk.
Popprijs is iets anders dan de grote prijs van NLquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:08 schreef Norrage het volgende:
Wow dit is goed!al die winnaars van de popprijs zijn echt goed
daar zal 'ie zich inderdaad vast druk om makenquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik doe altijd net of ik Mart niet herken als ik 'm tegenkom. Volgens mij vindt hij dat niet leuk.
Ik haal die 2 echt altijd door elkaar...quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Popprijs is iets anders dan de grote prijs van NL
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niks boeiends of grappigs aan imo, maar dat is Nico.
Hij wil maar wat graag herkend worden, volgens mij.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
daar zal 'ie zich inderdaad vast druk om maken
Dan ken je Mart dus niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij wil maar wat graag herkend worden, volgens mij.
z'n matties swa.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:12 schreef arucard het volgende:
Iets tegen buitenlandersDie gast was blank
Z'n tekst stond op de autocuequote:Op woensdag 11 januari 2012 20:14 schreef Karina het volgende:
Oh Matthijs speelt mee. Zou hij kunnen acteren?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een populistisch geraaskal van Prem
Mwoa, zelf enige ervaring met politie die nergens is te bekennen als ze nodig is. Voor flauwekulletjes als inbraken komen ze niet meer, hoor. Laat staan voor geluidsoverlast of andere hufterigheid.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:16 schreef Karina het volgende:
Die smoes gaat nu niet meer werken Prem.
Als hij nu iemand doodslaat zal de smoes "ik mikte op zijn borst" niet meer werkenquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mwoa, zelf enige ervaring met politie die nergens is te bekennen als ze nodig is. Voor flauwekulletjes als inbraken komen ze niet meer, hoor. Laat staan voor geluidsoverlast of andere hufterigheid.
Vind ik niet zo dom, als ze hier inbreken dan hoop ik voor de familie van de inbreker dat ie een testament heeft ergens.quote:
Het enige dat je hiermee aantoont is dat je minstens net zo dom bent als Prem.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:21 schreef TLC het volgende:
[..]
Vind ik niet zo dom, als ze hier inbreken dan hoop ik voor de familie van de inbreker dat ie een testament heeft ergens.
dat is niet wat prem nu zegtquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:19 schreef Specularium het volgende:
Theo heeft in 24 uur met... gezegd dat ie heel goed kan begrijpen dat mensen overgaan tot klappen als ze het niet met woorden kunnen winnen.
Zeg jij dan maar dag tegen je leven. Strafblad en een goede celstrafquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:21 schreef TLC het volgende:
[..]
Vind ik niet zo dom, als ze hier inbreken dan hoop ik voor de familie van de inbreker dat ie een testament heeft ergens heeft.
We got a badass over here.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:21 schreef TLC het volgende:
[..]
Vind ik niet zo dom, als ze hier inbreken dan hoop ik voor de familie van de inbreker dat ie een testament heeft ergens heeft.
Het moeilijke is om iets tegenover hufterigheid te zetten zoals Theo idd zei. Je bent al gauw geneigd tot vergelding, en dat is heel begrijpelijk want waarschijnlijk is de dader een lul of een koudbloedige gek. Of dat het juiste is is een andere vraag.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:22 schreef Cynix ® het volgende:
Ok, Theo praat redelijk. Of het realistisch is, is iets anders.
Noodweerquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:22 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Zeg jij dan maar dag tegen je leven. Strafblad en een goede celstraf![]()
Vind je werkelijk dat iemand de dood verdiend voor een inbraak? Jij bent er zeker ook zo een die gas geeft als een fietser door rood gaat
Dat weet ik.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:22 schreef claus_johann het volgende:
[..]
dat is niet wat prem nu zegt
Ken je het noodweerartikel en de jurisprudentie daaromheen? Daar red je het niet mee als je slaat om te doden.quote:
jahquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Pownewszijn er serieus mensen die daar naar kijken?
Die is al eens tafelheer geweest.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:25 schreef T3rr0r het volgende:
Theo zouden ze als tafelheer moeten vragen. Die weet goede discussies te voeren. Toptv!
Ja.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Pownewszijn er serieus mensen die daar naar kijken?
Noem mij ook maar gek, maar ik ben het wel met Prem eens, al gaat moord ook wel weer ver. Maar als inbreker stel je jezelf bloot aan het risico dat je een paar ferme tikken krijgt. Anders moet je gewoon niet gaan inbrekenquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:19 schreef Ascendancy het volgende:
Prem is een agressieve gek. Ik kan me best voorstellen dat je geweld gebruikt. Maar moord voor diefstal is een onevenredige straf.
oh, dat is nog niks wat Theo Maassen betreft ...quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Maar in het kader van het verhufteringsdebat is het wel een relevante uitspraak.
Ik kan alleen voor mezelf praten, ik weet alleen dat als er hier ooit iemand mn woning binnenstapt met verkeerde ideeen, dat ik die persoon zeker niet weg laat komen, en grootspraak of niet maar het boeit me dan erg weinig of ie een wapen heeft. En ik zou er ecdht niet mee zitten om zo n iemand om te brengen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:25 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ken je het noodweerartikel en de jurisprudentie daaromheen? Daar red je het niet mee als je slaat om te doden.
Daarnaast vraag ik nogmaals. Vind je werkelijk dat iemand voor diefstal de doodstraf verdiend en denk je werkelijk dat Nederland beter af is als mensen voor eigen rechter gaan spelen?
Verschil is alleen dat dit een grap is.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:28 schreef claus_johann het volgende:
[..]
oh, dat is nog niks wat Theo Maassen betreft ...
Niks mis mee.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:29 schreef Modus het volgende:
Ik snap niet zo goed waar Mart Smeets dat afzeiken door DWDD aan verdiend heeft. Volgens mij iemand met best wel een dikke huid, maar ze blijven maar aan de gang. Die komt daar echt nooit meer.
Jij bent overduidelijk het product van de verziekte maatschappij. Iemand ombrengen omdat hij je woning binnenstapt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:29 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik kan alleen voor mezelf praten, ik weet alleen dat als er hier ooit iemand mn woning binnenstapt met verkeerde ideeen, dat ik die persoon zeker niet weg laat komen, en grootspraak of niet maar het boeit me dan erg weinig of ie een wapen heeft. En ik zou er ecdht niet mee zitten om zo n iemand om te brengen.
Hopelijk praat je ook alleen voor jezelf.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:29 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik kan alleen voor mezelf praten, ik weet alleen dat als er hier ooit iemand mn woning binnenstapt met verkeerde ideeen, dat ik die persoon zeker niet weg laat komen, en grootspraak of niet maar het boeit me dan erg weinig of ie een wapen heeft. En ik zou er ecdht niet mee zitten om zo n iemand om te brengen.
Werd hij afgezeken dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:29 schreef Modus het volgende:
Ik snap niet zo goed waar Mart Smeets dat afzeiken door DWDD aan verdiend heeft. Volgens mij iemand met best wel een dikke huid, maar ze blijven maar aan de gang. Die komt daar echt nooit meer.
Ik stel je volgens mij nu als 2x een duidelijke vraag en jij komt alleen maar met loze bedreigingen naar een hypothetische situatie.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:29 schreef TLC het volgende:
[..]
Nou ja, de strekking van het filmpje en de motivatie erachter niet. Maar dan nog, die clip en de uitspraken in dat programma van Wilfried de Jong is niet hetzelfde als wat Prem nu zegt: inbrekers mag je doodslaan.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Verschil is alleen dat dit een grap is.
Jazeker droeg Matthijs een trui ala Demart..Heb erg genoten van de ''tv draait door'' rond Mart's 65sté verjaardag.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:11 schreef TUFKAL het volgende:
Draagt Matthijs een DeMart vanwege z'n verjaardag? Ja ik schakelde laat in en ja ik mag dat vragen!
Mart Smeets overledenquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:37 schreef Patch het volgende:
Heb ik iets gemist? Vanwaar die trui van Matthijs???
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:37 schreef Patch het volgende:
Heb ik iets gemist? Vanwaar die trui van Matthijs???
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:02 schreef TLC het volgende:
Als je nu pas zou kijken naar DWDD en je wist niet dat Mart jarig was zou je nog denken dat Mart overleden is.
(teletekst)quote:Kopspijkers-caberetiers in DWDD
De cabetiers uit Kopspijkers krijgen
een rubriek in De Wereld Draait Door.
Vanaf volgende maand is elke vrijdag Je
Mist Meer Dan Je Ziet te zien.Hierin
geven de caberetiers een vervolg aan
een filmpje uit het nieuws.Viggo Waas,
Peter Heerschop,Erik van Muiswinkel en
Thomas van Luyn werken er aan mee.
Uuh het is naast de krant mijn voornaamste bron van info...quote:
Begin van het einde. Als ze geforceerd grappig moeten gaan doen, met een groepje cabaretiers van 2 generaties geleden...quote:
Ja...ik vrees ook het allerergste...Alhoewel ik Thomas en Erik wel op dreef vind het laatste jaarquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Begin van het einde. Als ze geforceerd grappig moeten gaan doen, met een groepje cabaretiers van 2 generaties geleden...
Ik vind teletekst handig als ik snel iets wil checken (sportuitslagen, weer, etc.).quote:
Haha ik ook, letterlijk. Telefoon pakken, teletekst kijken...Ogen laten wennen aan het licht, zodat m'n doppen na 2 minuten zo groot zijn dat ik m'n contactlenzen erin kan peuren.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:24 schreef Modus het volgende:
[..]
Sowieso het eerste wat ik doe 's morgens.
Vroeger opstaanquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:40 schreef Bosbeetle het volgende:
jezus wat hebben jullie allemaal veel tijd sochtends...dingen lezen enzo. Ik sochtends amper tijd om te pissen want dan haal ik de trein niet.
Ja ik 15 minuten fietsen dat is eigenlijk perfectquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:42 schreef Felagund het volgende:
5-10 minuten lopen en ik ben op mijn werk.![]()
Eigenlijk is dat te dichtbij.
Ja, het niveau van beargumentatie van Theo was weer eens zwak. Het is natuurlijk een farce dat een zelfrespecterende advocaat pleit voor het recht in eigen handen nemen om een inbreker dood te knuppelen. Ik miste het argument: 'Daar is het rechtssysteem voor, dat moet jij weten als advocaat'. Het is iets anders als je diezelfde inbreker wilt uitschakelen zodat hij jou spullen niet steelt, maar iemand meteen doodknuppelenquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:47 schreef Cracka-ass het volgende:
Leuke discussie tussen Prem en Theo.
Ik had wel wat moeite met de naïviteit van Theo. Toen hij uitsprak zelf nooit agressief bejegend te worden impliceerde hij vervolgens dat het aan het gedrag van Prem ligt. Dan denk ik niet dat je op de hoogte bent van wat er in de maatschappij gebeurd.![]()
Ook mensen indelen in twee categorieën (mensen die vriendjes of vijanden leuk vinden) vind ik eenwaard.
Wonen in Zwolle en werken in Utrecht, it's a bitch.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:41 schreef Silenus het volgende:
Niet iedereen woont in een saaie forenzenstad waar je een uur reistijd nodig hebt om op je werk te komen.
Eerder opstaan.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:40 schreef Bosbeetle het volgende:
jezus wat hebben jullie allemaal veel tijd sochtends...dingen lezen enzo. Ik sochtends amper tijd om te pissen want dan haal ik de trein niet.
Nou, ik hou ook mijn hart vast of dit weer net zo leuk gaat worden als 'toen'.quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:48 schreef Bosbeetle het volgende:
Begin van het einde. Als ze geforceerd grappig moeten gaan doen, met een groepje cabaretiers van 2 generaties geleden...
Oh god en zichzelf bevlekkende Viggo, Peter en Erik.quote:
Tegenwoordig kan je ook gewoon verder gaan zonder te wachten.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:41 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ben ik een fossiel uit de jaren 60, maar ik heb dus to-taal niets met Teletekst. Zóóó traag. Minutenlang scrollen tot je op de goede pagina zit en dan nog eens wachten omdat wat je wilt lezen net op de 4e vervolgpagina staat.
Wat was er ook al weer mis met nu.nl?
Viggo Waasquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou, ik hou ook mijn hart vast of dit weer net zo leuk gaat worden als 'toen'.
Je leeft ook nog in de vroegere versies van teletekstquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:41 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ben ik een fossiel uit de jaren 60, maar ik heb dus to-taal niets met Teletekst. Zóóó traag. Minutenlang scrollen tot je op de goede pagina zit en dan nog eens wachten omdat wat je wilt lezen net op de 4e vervolgpagina staat.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jammer dat Tijl Beckand of Arie Koomen er niet bij zitten.
nog steeds enorme hoge cijfers jaquote:
En leuk Sinterklaas filmpje.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:45 schreef Tem het volgende:
Misschien kan Heerschop weer die leuke grap met de zomertijd doen...,
Ik heb ook een oude tv, hoe werkt dat dan? Kan je per direct zonder dat ie gaat zoeken naar een andere (sub)pagina?quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:42 schreef Felagund het volgende:
Tegenwoordig kan je ook gewoon verder gaan zonder te wachten.
Teletekst op internet bekijken? Doe ik ook vaak. Even snel pagina 101.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:41 schreef Cynix ® het volgende:
Maakt het niet minder grappigquote:
Sowieso niet, maar dit zag er wel erg kansloos uit ja.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:35 schreef Specularium het volgende:
Je gaat toch niet zo met je handen doen als je geen neger bent?
What has been seen, can not be unseenquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:35 schreef Specularium het volgende:
Je gaat toch niet zo met je handen doen als je geen neger bent?
Speelt ze mee in Iron Lady?quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:37 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Films met een naakte Carice van Houten
Wij doen dat hier elke dag gedurende 3 kwartier.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:40 schreef Specularium het volgende:
Kortom, we gaan een kwartier praten over iets dat je niet moet zien.
Dit dusquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:50 schreef NoCigar het volgende:
Ah, Kutlul gaat de gelovigen provoceren. De revolutionair, de heldhaftige strijder: een brok lef.
White Russianquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:52 schreef Lov1 het volgende:
Staphorst![]()
Vraagje, ik kijk dit weer voor het eerst sinds de winterstop; wat drinkt Matthijs? Thee met melk?
Neequote:
Nou Mart Smeets langerquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:53 schreef Sooph het volgende:
[..]
Neehij zit 50 jaar in het vak dacht ik?
Ik ook.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:53 schreef Specularium het volgende:
Gek genoeg zie ik liever de Cosby Show dan de Fresh Prince.
quote:
En is nooit grappig.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:58 schreef Specularium het volgende:
Herman Finkers vloekt ook nooit.
Ook zo'n baas.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:58 schreef Specularium het volgende:
Herman Finkers vloekt ook nooit.
!!!!quote:
quote:
quote:
dat zijn de minderjarige pijphoertjes van Giel.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:07 schreef Eenskijken het volgende:
wat zit daar voor aandachtshoer in het publiek met zon dom hoedje?
De nieuwe Birdy jonge!quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:07 schreef Eenskijken het volgende:
wat zit daar voor aandachtshoer in het publiek met zon dom hoedje?
Ja mmm ik weet het ook niet...quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:10 schreef TAV74 het volgende:
Ik vind veel van Kypski echt gaaf, maar dit is tergend.
Zeiden ze ookquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:11 schreef JackHerrer het volgende:
Ik had de intro niet geluisterd, maar dit is toch niet helemaal zijn eigen nummer?
Hij zei al dat hij dat stuk ging doen van tevoren.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:11 schreef JackHerrer het volgende:
Ik had de intro niet geluisterd, maar dit is toch niet helemaal zijn eigen nummer?
Wat was het idee er dan achter? hij drukt op play en twee violisten en cellist spelen matig mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |