Wat ben je aant doen met dat ding manquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:35 schreef Norrage het volgende:
En mijn ATV problemen gaan maar door...Nu doet ie het niet meer!
Nu wil ik hem gewoon restoren en schijt aan die jailbreak en zo maar hij geeft een error dat ie dat niet kan. Is er een andere manier niet via itunes om het te restoren?
IK PROBEER HET GELUID VIA MIJN SPEAKERS TE LATEN GAAN!!!!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:46 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Wat ben je aant doen met dat ding man
Nouja daar zit ik al lang in, maar dan zegt ie dat mijn Apple TV niet geschikt is voor de "requested build"quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:38 schreef Junkie het volgende:
Dit al geprobeerd?
Enter DFU Mode on the Apple TV 2
Ja lach maar!quote:
Ondersteunt meer formaten, je kan er standaard geen films mee afspelen.. Ja alleen itunes content .. Kut dus.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:58 schreef Norrage het volgende:
Even een serieuze vraag: Wat heb je in godsnaam aan die ATV jailbreak? Met die Apple TV 2 kan je toch alles wat je na de jailbreak ook kan? Mediacenter heb je gewoon etc...
Het enige nuttige is dat je kan ssh-en en dat je hem kan restoren (wat ik niet eens kan nu dus)
Nouja, dat vraag ik me dus af. Wat is het nu van Xbmc? En met je iphone als remote kan je gewoon alle formats afspelen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:10 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Ondersteunt meer formaten, je kan er standaard geen films mee afspelen.. Ja alleen itunes content .. Kut dus.
Xbmc .. Geweldige mediaplayer
Icefilms ... Films streamen vanaf het internet zonder te downloaden .. Geweldig
Dan gaat ie weer aan, geef ie een Apple logootje en dan verder niks...en dan reset ie weer opnieuw...en krijg ik 5 minuten later weer een apple logootje...etcquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:32 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ff resetten.. Menu en play 10 sec ingedruky houden. Wat doettie dan ?
Over welke datakabel heb je het nu?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:37 schreef mitchelll0181 het volgende:
Okeeee... Ik weet wel dat ze gevoelig zijn met datakabels .. Ff andere kabel proberen en dan herstellen .. Zonder de voedingskabel erin
Ja. Maar ik heb dus maar 1 zo'n kabeltje, die heb ik nu ook geleend. En waarom zou ie het nu niet meer doen? Ik heb het toch eerder al gebruikt? pffff....quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:40 schreef mitchelll0181 het volgende:
Om te herstellen .. Ik neem aan dat je hem geprobeerd hebt te herstellen met itunes
Ik ben nu ook wel nieuwsgierig naar die Icefilms van je, dus ik ga nog maar weer eens een keer een poging wagen. Kan gelukkig tegelijkertijd schaatsen kijkenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:50 schreef mitchelll0181 het volgende:
Okeeee ... Mischien iets met die jb te maken ... Zo, maak je gelijk je geluid ffhahaha
Oh ik heb al die andere meuk er al op weten te krijgen. Dit moet ook wel lukkenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:54 schreef mitchelll0181 het volgende:
Moet wel via ssh enzo .. Maja zat manuals op internet
Werkt IceFilms uberhaupt nog wel nu Megaupload uit de lucht is?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:54 schreef mitchelll0181 het volgende:
Moet wel via ssh enzo .. Maja zat manuals op internet
Kennelijk bij megaupload dus, al die websites die films streamen doen dat praktisch. Maar vaak zijn er nog wel wat andere kleinere bronnen....kut amerikanen met hun download gezeikquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:21 schreef mitchelll0181 het volgende:
Weet nie waar t vandaan komthaha
Ik ken enkel SRS Labs iWow Plugin. In iTunes zelf zit wel een EQ.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:28 schreef Dimens het volgende:
Hebben jullie een equalizer op jullie Mac geïnstalleerd? Ik ben wat aan het rond zoeken en zoek een goede (liefst gratis natuurlijk) equalizer.
Heel de muziek wordt verneukt zeg. Onzuiver geluid komt er dan uit de speaker.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:25 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik ken enkel SRS Labs iWow Plugin. In iTunes zelf zit wel een EQ.
A 'perfect' iTunes equalizer setting
Perfect iTunes EQ Settings - Demystify the EQ sliders in iTunes
Normaal luister ik ook nooit muziek via m'n Mac. Maar ben nu ergens en wil muziek luisteren via Bose Portable Sounddock en daar zit geen Treble of Bass op en op de Mac ook niet echt. Geen goede in elk geval.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:39 schreef Estolan het volgende:
Gewoon een goede receiver en speakers kopen
quote:Op zondag 22 januari 2012 00:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Normaal luister ik ook nooit muziek via m'n Mac. Maar ben nu ergens en wil muziek luisteren via Bose Portable Sounddock en daar zit geen Treble of Bass op en op de Mac ook niet echt. Geen goede in elk geval.
Dan maar gewoon zo doen dus.
Dus voor 25 euro kan ik een merendeel van mijn illegaal gedownloade liedjes gewoon omzetten in legale tracks?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:59 schreef drbarisart het volgende:
ok, iTunes Match is echt geniaal. Net even aangezet op een lege Air en gelijk 50 GB aan muziek ter beschikking.
Thanks, had niet door dat het onder beveiliging zat. Kon nu ook gewoon mijn oude remote koppelen en de nieuwe nietquote:Op zondag 22 januari 2012 15:46 schreef Martijn85 het volgende:
Ja, bij Beveiliging en privacy de infrarood uitschakelen optie aanvinken
illegaal gedownloade liedjes bestaan niet in NL.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:36 schreef fyah het volgende:
[..]
Dus voor 25 euro kan ik een merendeel van mijn illegaal gedownloade liedjes gewoon omzetten in legale tracks?
Niet meer centraal, maar rechtsklikken op het dockicoon van een programma geeft je de optie.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:50 schreef -_Tommy_- het volgende:
Hmm heb ooit spaces ingesteld dus voor programma's een verschillend venster, kan alleen nu onder Lion het niet meer vinden waar ik dat kan veranderen.... Whellup!
Ja. System Preferences - Language & Text - Text - Correct spelling automaticallyquote:Op zondag 22 januari 2012 20:34 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe kan ik de automatische spellingcheck in een iMac uitzetten? Ik ben in Safari al gegaan naar het kopje 'Wijzig' en vervolgens naar 'Spelling en grammatica' maar ik krijg het vinkje voor 'Corrigeer spelling automatisch' niet weg en er worden allerlei dingen 'verkeerd verbeterd'.
Aah dank, zocht hier ook al een tijdje naarquote:
Dat vinkje had ik al uitgezet maar hij doet het nog steeds.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:37 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Niet meer centraal, maar rechtsklikken op het dockicoon van een programma geeft je de optie.
[..]
Ja. System Preferences - Language & Text - Text - Correct spelling automatically
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |