Kennelijk bij megaupload dus, al die websites die films streamen doen dat praktisch. Maar vaak zijn er nog wel wat andere kleinere bronnen....kut amerikanen met hun download gezeikquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:21 schreef mitchelll0181 het volgende:
Weet nie waar t vandaan komthaha
Ik ken enkel SRS Labs iWow Plugin. In iTunes zelf zit wel een EQ.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:28 schreef Dimens het volgende:
Hebben jullie een equalizer op jullie Mac geïnstalleerd? Ik ben wat aan het rond zoeken en zoek een goede (liefst gratis natuurlijk) equalizer.
Heel de muziek wordt verneukt zeg. Onzuiver geluid komt er dan uit de speaker.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:25 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik ken enkel SRS Labs iWow Plugin. In iTunes zelf zit wel een EQ.
A 'perfect' iTunes equalizer setting
Perfect iTunes EQ Settings - Demystify the EQ sliders in iTunes
Normaal luister ik ook nooit muziek via m'n Mac. Maar ben nu ergens en wil muziek luisteren via Bose Portable Sounddock en daar zit geen Treble of Bass op en op de Mac ook niet echt. Geen goede in elk geval.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:39 schreef Estolan het volgende:
Gewoon een goede receiver en speakers kopen
quote:Op zondag 22 januari 2012 00:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Normaal luister ik ook nooit muziek via m'n Mac. Maar ben nu ergens en wil muziek luisteren via Bose Portable Sounddock en daar zit geen Treble of Bass op en op de Mac ook niet echt. Geen goede in elk geval.
Dan maar gewoon zo doen dus.
Dus voor 25 euro kan ik een merendeel van mijn illegaal gedownloade liedjes gewoon omzetten in legale tracks?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:59 schreef drbarisart het volgende:
ok, iTunes Match is echt geniaal. Net even aangezet op een lege Air en gelijk 50 GB aan muziek ter beschikking.
Thanks, had niet door dat het onder beveiliging zat. Kon nu ook gewoon mijn oude remote koppelen en de nieuwe nietquote:Op zondag 22 januari 2012 15:46 schreef Martijn85 het volgende:
Ja, bij Beveiliging en privacy de infrarood uitschakelen optie aanvinken
illegaal gedownloade liedjes bestaan niet in NL.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:36 schreef fyah het volgende:
[..]
Dus voor 25 euro kan ik een merendeel van mijn illegaal gedownloade liedjes gewoon omzetten in legale tracks?
Niet meer centraal, maar rechtsklikken op het dockicoon van een programma geeft je de optie.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:50 schreef -_Tommy_- het volgende:
Hmm heb ooit spaces ingesteld dus voor programma's een verschillend venster, kan alleen nu onder Lion het niet meer vinden waar ik dat kan veranderen.... Whellup!
Ja. System Preferences - Language & Text - Text - Correct spelling automaticallyquote:Op zondag 22 januari 2012 20:34 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe kan ik de automatische spellingcheck in een iMac uitzetten? Ik ben in Safari al gegaan naar het kopje 'Wijzig' en vervolgens naar 'Spelling en grammatica' maar ik krijg het vinkje voor 'Corrigeer spelling automatisch' niet weg en er worden allerlei dingen 'verkeerd verbeterd'.
Aah dank, zocht hier ook al een tijdje naarquote:
Dat vinkje had ik al uitgezet maar hij doet het nog steeds.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:37 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Niet meer centraal, maar rechtsklikken op het dockicoon van een programma geeft je de optie.
[..]
Ja. System Preferences - Language & Text - Text - Correct spelling automatically
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |