SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom in de GRTDOJW SC!
Een leuke en gezellige SC voor mensen die echt geen reet te doen hebben. Hieronder een kleine FAQ.Onze FAQ
Ten allertijde ben je verplicht je te houden aan de FOK! huisregels
Q: Klinkt heel leuk dat SC maar ben ik wel welkom?
A: Uiteraard, mits je maar gezellig meedoet. Deze slowchat is voor iedereen die gezellig mee wil kletsen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch?
Q: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Als je gewoon normaal meedoet, dan hoor je er gewoon heel snel bij. Notoire bagger en zeikusers die hier alleen komen om te baggeren, bashen of wat dan ook zullen dan ook genegeerd worden.
Persoonlijke aanvallen zijn ook een no-go.Onze stamgasten
We noemen geen namen, dit veranderd nogal. Doe gewoon gezellig mee!
Voorstel voor meet:
Als je interesse hebt in een meet met mensen uit GRTDOJW, moet je MD maar even een pm sturen, dan kunnen we beter plannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel meet!
Kom allemaal naar het Amerikaanseland van dudesque. Alles wordt verzorgd alleen de reiskosten niet
Statistieken:
Met dank aan Piles voor de StatsWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
mobiel internetten is anders dan internetten op je laptop via wifi en dergelijke.quote:
Je kan dan ergens een vinkje bij opties aanzetten dat je wel alle plaatjes/ui's wil zien.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als ik een plaatje post in de OP kan je dat toch niet uitvinken
Waar?quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:29 schreef BobbyB het volgende:
Droomert je kan UI's gewoon aanzetten mobiel hoor.
ja en dan elke keer terug aanzetten als je op de computer gaat zekerquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:29 schreef Droomert het volgende:
[..]
Je kan dan ergens een vinkje bij opties aanzetten dat je wel alle plaatjes/ui's wil zien.
Is niet zo moeilijk
En standaard uit.
Klik op je username, dan krijg je een menutje. Kies "Opties" en dan "Avatars in topic tonen?"op Ja zetten.quote:
Alleen voor als je op de mobiele weergave zit.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja en dan elke keer terug aanzetten als je op de computer gaat zeker
Oeh, morgen even kijken dan.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klik op je username, dan krijg je een menutje. Kies "Opties" en dan "Avatars in topic tonen?"op Ja zetten.
daar ging het ook niet over, om ze in de OP te zettenquote:
Oh ging het over de OP.quote:
daar ging het toch niet om?quote:
ik had het daar wel overquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
daar ging het ook niet over, om ze in de OP te zetten
net gekeken, maar heel die optie zit er niet inquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klik op je username, dan krijg je een menutje. Kies "Opties" en dan "Avatars in topic tonen?"op Ja zetten.
dat niet eens, wat van mobiele mensenquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh ging het over de OP.
UI's in de OP is altijd kut. Mensen die gaan lopen miepen dat ze erin willen en dan niet meer komen posten enzo
droomert wilde UI's op mobiel zienquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:34 schreef Moeraskat het volgende:
wat is uberhaubt dan het probleem
cm ging iets in de OP zetten
dus ik zei.. dat UI's in de OP niet fijn waren
en toen..
naja nvm.
naja das ieder voor zichquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
droomert wilde UI's op mobiel zien
Alleen als je mobiel zit he.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
net gekeken, maar heel die optie zit er niet in
ehm ik wou iets in de OP gaan doen, WH was er tegenquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:34 schreef Moeraskat het volgende:
wat is uberhaubt dan het probleem
cm ging iets in de OP zetten
dus ik zei.. dat UI's in de OP niet fijn waren
en toen..
naja nvm.
ow ik dacht dat het daar nog altijd over ging. vond het al zo raarquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm ik wou iets in de OP gaan doen, WH was er tegen
halverwege het bespreken kwam Kruidkoekje om UI's mobiel te kunnen zien dat je weet wie wie is. Dus compleet buiten de OP om.
Daar gingen we allemaal op in, en waren de hele OP alweer vergeten
weet ik, maar kreeg die optie niet gevonden bij optiesquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen als je mobiel zit he.
[ afbeelding ]
Nu wel?quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet ik, maar kreeg die optie niet gevonden bij opties
maar wat wilde je nou met onze namen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm ik wou iets in de OP gaan doen, WH was er tegen
halverwege het bespreken kwam Kruidkoekje om UI's mobiel te kunnen zien dat je weet wie wie is. Dus compleet buiten de OP om.
Daar gingen we allemaal op in, en waren de hele OP alweer vergeten
nope.quote:
niks meerquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar wat wilde je nou met onze namen?
lijkt me lastig, maar wel op zich leukquote:
tijd om te soppenquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:40 schreef Ladylike het volgende:
Frisch gewaschen
Kleine ligt in bed, vriend is met kameraden weg
Nu tijd voor mezelf
Geil. Ik zeg doen!quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:40 schreef WAHRHEIT het volgende:
FOK!Feud klinkt als vuige spelletjes op een rl meating
quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:40 schreef Ladylike het volgende:
Frisch gewaschen
Kleine ligt in bed, vriend is met kameraden weg
Nu tijd voor mezelf
dat zei mn vriend ook alquote:
Vond hij het zo stoffig dan?quote:
Nja, de hond in de mand, vogel en hamster in de kooiquote:
ik ga rechtstreeks naar forum.fok.nl op mobiel.quote:
vogel en hamster in 1 kooi?quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja, de hond in de mand, vogel en hamster in de kooi
Voor de gein de hond in de kooi doen en de hamster en vogel in de mand.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja, de hond in de mand, vogel en hamster in de kooi
Nee, ik had de emmer al klaar staanquote:
ik ookquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ga rechtstreeks naar forum.fok.nl op mobiel.
Hond past nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor de gein de hond in de kooi doen en de hamster en vogel in de kooi.
ik zag ninja editquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor de gein de hond in de kooi doen en de hamster en vogel in de mand.
Kooi geeft beetje mee toch?quote:
Ik ookquote:
Ik ben niet meer zo scherp zo laat op de avond. Vergeef het me.quote:
Ja, dat welquote:
Voet ertegen...quote:
daar kan ik dat nergens vinden.quote:
jaquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben niet meer zo scherp zo laat op de avond. Vergeef het me.
Tittieboksquote:
duwen en proppen, dan past allesquote:
Gifje or didn't happen.quote:
Vast welquote:
Ik geef geen home-video's uit handenquote:
Niet alles. Probeer een olifant maar in een mug te stoppen.quote:
ik zeg: proberenquote:
Past het niet dan scheurt het welquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet alles. Probeer een olifant maar in een mug te stoppen.
dan krijg ik mijn GRTDOJW home collection niet compleetquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik geef geen home-video's uit handen
quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Past het niet dan scheurt het wel
Graagquote:
Hoe laat was je hier?quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet alles. Probeer een olifant maar in een mug te stoppen.
Dat werd mij laatst niet zo in dank afgenomen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Past het niet dan scheurt het wel
quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Graag
[..]
Hoe laat was je hier?
Oh wacht, je had het over hond + kooi natuurlijk
quote:
Je bent deel 1 al kwijt jonguhquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan krijg ik mijn GRTDOJW home collection niet compleet
Kan ik me wel voorstellen in sommige situatiesquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat werd mij laatst niet zo in dank afgenomen.
die heb ik nog gevondenquote:
stuur mij die ook ffquote:
quote:
Zoals toen ik het rokje van Rokje aantrok?quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen in sommige situaties
Dat is te makenquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zoals toen ik het rokje van Rokje aantrok?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
nee, zet hem niet publiekelijkquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
shit.. bewijs
Ik ga weer onder mn steen liggen denk ik
ja rokje pingde gister mij de foto's doorquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zoals toen ik het rokje van Rokje aantrok?
STOMME KOOI !!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Graag
[..]
Hoe laat was je hier?
Oh wacht, je had het over hond + kooi natuurlijk
Laf joe hunniequote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja rokje pingde gister mij de foto's door
nu niet terug krabbelenquote:
quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is te makenDaar heb ik gelukkig nooit last vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Oeh ik heb idd nog een bench van de hondquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
STOMME KOOI !!!!1:D!!!1!!1
11!!!11!!11!11einz!1!!!1!
1!1!11!!
!!!11
[ afbeelding ]
Ik ook nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig nooit last van
was wel een grote scheurquote:
nee niemand? ik voel een generatie kloof...quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
STOMME KOOI !!!!1:D!!!1!!1
11!!!11!!11!11einz!1!!!1!
1!1!11!!
!!!11
[ afbeelding ]
Alleen Moeraskat lag in een scheur.quote:
om mensen in te doen ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oeh ik heb idd nog een bench van de hond
Ik heb wel gereageerdquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
nee niemand? ik voel een generatie kloof...
quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen Moeraskat lag in een scheur.
Die was nog erg heel hoorquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen Moeraskat lag in een scheur.
Wat jij wilt schatjequote:
maak me gekquote:
Het zou wel passenquote:
Ja maar mijn FOK is raar die laat sommige reacties niet zien. ff refreshenquote:
Geef hem een rolstoel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:52 schreef Koen66 het volgende:
Fok loopt mobiel niet lekker meer bij mij
stomquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:52 schreef Koen66 het volgende:
Jij wilt alleen maar kijken?quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:52 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M sluit Lady en MK op in de bench
why notquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:52 schreef Koen66 het volgende:
heb ik ook soms last van.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar mijn FOK is raar die laat sommige reacties niet zien. ff refreshen
ik ben niet zo grootquote:
met 3en in de kooi word zo krapquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
stom
[..]
Jij wilt alleen maar kijken?
En dan op het dak zetten.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:52 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M sluit Lady en MK op in de bench
Ik ook niet, en niet breedquote:
Foeiquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dan op het dak zetten.
Zo, rust.
ik wel, ik ben moddervatsigquote:
nee, in de kamerquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dan op het dak zetten.
Zo, rust.
nietes !quote:
Ergerlijk is dat he. Wie weet hoevaak MK al gezegd heeft dat ze seks met me wil maar ik dat daarrdoor niet gelezen heb.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
why not
[..]
heb ik ook soms last van.
Gatverquote:
Dat is omdat je het met ks schrijftquote:
Het is ook seksquote:
Scrollen hapert en hikt, sinds 1 week ofzeauquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
why not
[..]
heb ik ook soms last van.
Hey Droomert!quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:55 schreef kruidkoekje het volgende:
dat was droomert
woensdag 11 januari 2012 @ 19:12 • 238
Droomert
Waarom heeft de mobiele versie geen UI's?
Dit is alweer heel anders praten
nietquote:
oeps, sorryquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:55 schreef kruidkoekje het volgende:
dat was droomert
woensdag 11 januari 2012 @ 19:12 • 238
Droomert
Waarom heeft de mobiele versie geen UI's?
Dit is alweer heel anders praten
neem mij ook wat lekkers meequote:
mij verkopen ze niet in de supermarktquote:
dank uquote:
Wordt je wel thuisbezorgd?quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mij verkopen ze niet in de supermarkt
quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gatver
[..]
Dat is omdat je het met ks schrijftseks
nope.quote:
quote:
onder anderequote:
een Freebee zeker?quote:
ik geef zegeltjes altijd weg aan oudevrouwtjes. die kunnen er beter op kwijlenquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
onder andere
doe jij er dan aan likken ?
friwsbeewquote:
Garpjequote:
Dus wel voor veel geld te krijgen?quote:
nee ik ben niet modervatsigquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Garpje![]()
![]()
likje
[..]
Dus wel voor veel geld te krijgen?
nee, bij 1000 euro aan boodschappen bij de aldi krijg je 1 zegeltje. Bij 1000 zegeltjes kun je je boekje inleveren voor een pin-up van mijquote:
Maar je houdt wel van modervatsig?quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik geef zegeltjes altijd weg aan oudevrouwtjes. die kunnen er beter op kwijlen
Ik ook, alles gefrituurd is lekkerquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar je houdt wel van modervatsig?
iddquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook, alles gefrituurd is lekker
ehm, na 1 week kamperen op een aparte manier zie ik hier graag van afquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook, alles gefrituurd is lekker
toen ik in ...quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm, na 1 week kamperen op een aparte manier zie ik hier graag van af
Lekker tochquote:
neeeeeeeeequote:Op woensdag 11 januari 2012 20:06 schreef BobbyB het volgende:
Hou op met CM plagen, anders laat ik Moeraskat huilen
te laatquote:
ja t gaat snel nu. maar koekje gaat slapenquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dank u
mja was het spoor even bijster
riep ook nog iemand iets anders richting mij, ben ik ook kwijt geraakt tussen pagina 5 en deze pagina
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm, na 1 week kamperen op een aparte manier zie ik hier graag van af
goeie nacht koekjequote:Op woensdag 11 januari 2012 20:07 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
ja t gaat snel nu. maar koekje gaat slapen![]()
neequote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:08 schreef BobbyB het volgende:
Constant verwachten ze in Nederland dat buitenlanders gewoon Nederlands gaan spreken, maar ondertussen komen ze wel met een Friese Carglass reclame
slaap lekker mevrouw, niet teveel kruimelenquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:07 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
ja t gaat snel nu. maar koekje gaat slapen![]()
quote:
wanneer begin je ?quote:
kruimels in bedquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
slaap lekker mevrouw, niet teveel kruimelen
ik doe niet meequote:
Ik las seksquote:
moet dat filmpje nog bekijkenquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:08 schreef BobbyB het volgende:
Constant verwachten ze in Nederland dat buitenlanders gewoon Nederlands gaan spreken, maar ondertussen komen ze wel met een Friese Carglass reclame
waar het hart van vol isquote:
Friezen zijn ook een geval apart. Trivia: wist je dat je mag eisen dat je gemeente (wanneer ze met je communiceren) dat met Friestalige brieven doet ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:08 schreef BobbyB het volgende:
ik zou je doenquote:
Friesland:quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:09 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Friezen zijn ook een geval apart. Trivia: wist je dat je mag eisen dat je gemeente (wanneer ze met je communiceren) dat met Friestalige brieven doet ?
Zouden ze niet erg vinden denk ikquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Friesland:
los steken van nederland en weg duwen
Ik vroeg een leuke vriendin voor kerst. Maar MK kon niet.quote:
Leugensquote:
o ik dacht dat je een fries kreegquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vroeg een leuke vriendin voor kerst. Maar MK kon niet.
Landgrenzen omheen trekken en het zelf uit laten zoeken dan maar.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:09 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Friezen zijn ook een geval apart. Trivia: wist je dat je mag eisen dat je gemeente (wanneer ze met je communiceren) dat met Friestalige brieven doet ?
new kidsquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Landgrenzen omheen trekken en het zelf uit laten zoeken dan maar.
Bij vrouwen maakt het niet uit welke taal ze spreken, snappen doen mannen ze toch nooit.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o ik dacht dat je een fries kreeg
maar wat moet je nu met een fries ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij vrouwen maakt het niet uit welke taal ze spreken, snappen doen mannen ze toch nooit.
Alsof ik vrouwen snapquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij vrouwen maakt het niet uit welke taal ze spreken, snappen doen mannen ze toch nooit.
quote:
weggeschoten caviaquote:
Dat ook.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar wat moet je nu met een fries ?
Die moet je nog uitleggen wat een auto is
Ja maar jij... oh hey 4ebequote:
Wist je al lang man, doe het pas 17 jaarquote:
Whiepquote:
gianni61quote:
Ja.. oh hai.quote:
is een complete cultuurschok als ze de grens overstappenquote:
Alleen Doutzen is leuk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is een complete cultuurschok als ze de grens overstappen
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:16 schreef BobbyB het volgende:
Roses are red, violets are fine. I'll be the six if you'll be the nine.
mwa, heb je ook niks aanquote:
en zo zijn er wel meerquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:16 schreef BobbyB het volgende:
Alfa'squote:
Toch zijn het niet de dingen die ik in de poëzie van de kleine schrijfquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en zo zijn er wel meer
Roses are red, violets are blue, white is your face, when i cum all over you
vies beertjequote:Op woensdag 11 januari 2012 20:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en zo zijn er wel meer
Het duurde even voordat ik hem snapte.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:16 schreef BobbyB het volgende:
Zullen we onderhand eens onze wegen laten scheiden? In augustus zitten we 4 jaar samen in een SC. Ik heb het zelfs met vriendinnen nooit zo lang volgehouden.quote:
Jaquote:
Jaquote:
Jupilerquote:
Alfa's op wielen.quote:
Dat je het bijhoudt...quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:18 schreef BobbyB het volgende:
Zullen we onderhand eens onze wegen laten scheiden? In augustus zitten we 4 jaar samen in een SC. Ik heb het zelfs met vriendinnen nooit zo lang volgehouden.
lolquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zullen we onderhand eens onze wegen laten scheiden? In augustus zitten we 4 jaar samen in een SC. Ik heb het zelfs met vriendinnen nooit zo lang volgehouden.
Roses are red, violets are blue, if you have alzheimers, roses are redquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en zo zijn er wel meer
slaap lekkerquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Roses are red, violets are blue, if you have alzheimers, roses are red
als je 4ebe maar hier laat danquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet leuk vinden neequote:
wil je het rubbertje omdoen, vraagt ze: Wie is er jarig ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet leuk vinden nee
Ik hou alles bij.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je het bijhoudt...
Ik zit al vanaf 2003 op fok, btw.
die ligt aan de beruchte GRTDOJW kettingquote:
Bedoelde meer dat mijn vriendin dan constant in de spotlight zou staanquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wil je het rubbertje omdoen, vraagt ze: Wie is er jarig ?
Eng.quote:
Uiteraard.quote:
Ik ben wild en ongetemd, hoowr...quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die ligt aan de beruchte GRTDOJW ketting
Niet waar.quote:
dat ook jahquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat mijn vriendin dan constant in de spotlight zou staan
wel. lees maar op mn facebookquote:
daarom aan de kettingquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben wild en ongetemd, hoowr...
nietquote:
wel.quote:
oew, das wel een zware keuzequote:
Roses are straight, violets are twisted, bend over love, you're about to get fistedquote:
ze geloven niet dat ik jarig benquote:
Ohquote:
quote:
STELLETJE ONGELEAUVIGE THEAUMASSENquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ze geloven niet dat ik jarig ben
Ze willen mij aan de ketting leggen.quote:
pfft jij was later jarigquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wel.
en niet op die facebook die jij hebt
Thnxquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
STELLETJE ONGELEAUVIGE THEAUMASSEN
gefeliciteerd hoor hey hey
waarom?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze willen mij aan de ketting leggen.
alleen maar om te zorgen dat je bij ons blijftquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze willen mij aan de ketting leggen.
Hoe romantischquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Roses are straight, violets are twisted, bend over love, you're about to get fisted
ik ben 2x jarigquote:
ik wil ooooooooooooooookquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Thnx![]()
papa had boschebollen gekocht speciaal
Als ik het eerder geweten had, had ik je wel een superduperspeciale wallpost voor je gemaaktquote:
ik vier het gewoon elke dag.. m'n verdagdagquote:
Ik ben altijd romantischquote:
is je andere fb vandaag dan jarig? die wat ik heb nietquote:
Ik las verhaardag.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik vier het gewoon elke dag.. m'n verdagdag
bijna niemand weet het. en van de mensen van wie ik het verwacht had hebben niks gezegd.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als ik het eerder geweten had, had ik je wel een superduperspeciale wallpost voor je gemaakt
Leggen jou erbij HAHAHAHHAquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
waarom?NIEMAND legt mijn sistah aan de ketting
dat viert bonnie.. welke bonnie? ;kquote:
nee t staat allebei op die andere datumquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is je andere fb vandaag dan jarig? die wat ik heb niet
Van harte gefeliciteerd danquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bijna niemand weet het. en van de mensen van wie ik het verwacht had hebben niks gezegd.![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bijna niemand weet het. en van de mensen van wie ik het verwacht had hebben niks gezegd.![]()
het gevaar het gevaar oh oh het gevaar u_uquote:
dit dus ROkjequote:Op woensdag 11 januari 2012 20:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen maar om te zorgen dat je bij ons blijft
thnxquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd danhad ik het idd geweten had ik een smsje gestuurd
o dat is wel heel jammer jahquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
thnx
ach ja geeft niet. alleen papa mama en ik vieren het ook. komt ook niemand ofzo. alleen mn zussen zijn het dit jaar ook vergeten wat ik jammer vind... maar goed..
omdat ze overdag werktquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:30 schreef gianni61 het volgende:
rokje, waarom kom jij de laatste tijd altijd als ik weg moet?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
thnx
ach ja geeft niet. alleen papa mama en ik vieren het ook. komt ook niemand ofzo. alleen mn zussen zijn het dit jaar ook vergeten wat ik jammer vind... maar goed..
waarom moet jij weg op het moment dat ik kom fokken?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:30 schreef gianni61 het volgende:
rokje, waarom kom jij de laatste tijd altijd als ik weg moet?
*gooit wat leftover spaghetti*quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:30 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik heb hoooooooooooooongerrrrrrrrrr. Feeeeeed me
ik ben een nachtdier..quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
waarom moet jij weg op het moment dat ik kom fokken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |