nietquote:
wel.quote:
oew, das wel een zware keuzequote:
Roses are straight, violets are twisted, bend over love, you're about to get fistedquote:
ze geloven niet dat ik jarig benquote:
Ohquote:
quote:
STELLETJE ONGELEAUVIGE THEAUMASSENquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ze geloven niet dat ik jarig ben
Ze willen mij aan de ketting leggen.quote:
pfft jij was later jarigquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wel.
en niet op die facebook die jij hebt
Thnxquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
STELLETJE ONGELEAUVIGE THEAUMASSEN
gefeliciteerd hoor hey hey
waarom?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze willen mij aan de ketting leggen.
alleen maar om te zorgen dat je bij ons blijftquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze willen mij aan de ketting leggen.
Hoe romantischquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Roses are straight, violets are twisted, bend over love, you're about to get fisted
ik ben 2x jarigquote:
ik wil ooooooooooooooookquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Thnx![]()
papa had boschebollen gekocht speciaal
Als ik het eerder geweten had, had ik je wel een superduperspeciale wallpost voor je gemaaktquote:
ik vier het gewoon elke dag.. m'n verdagdagquote:
Ik ben altijd romantischquote:
is je andere fb vandaag dan jarig? die wat ik heb nietquote:
Ik las verhaardag.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik vier het gewoon elke dag.. m'n verdagdag
bijna niemand weet het. en van de mensen van wie ik het verwacht had hebben niks gezegd.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als ik het eerder geweten had, had ik je wel een superduperspeciale wallpost voor je gemaakt
Leggen jou erbij HAHAHAHHAquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
waarom?NIEMAND legt mijn sistah aan de ketting
dat viert bonnie.. welke bonnie? ;kquote:
nee t staat allebei op die andere datumquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is je andere fb vandaag dan jarig? die wat ik heb niet
Van harte gefeliciteerd danquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bijna niemand weet het. en van de mensen van wie ik het verwacht had hebben niks gezegd.![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bijna niemand weet het. en van de mensen van wie ik het verwacht had hebben niks gezegd.![]()
het gevaar het gevaar oh oh het gevaar u_uquote:
dit dus ROkjequote:Op woensdag 11 januari 2012 20:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen maar om te zorgen dat je bij ons blijft
thnxquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd danhad ik het idd geweten had ik een smsje gestuurd
o dat is wel heel jammer jahquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
thnx
ach ja geeft niet. alleen papa mama en ik vieren het ook. komt ook niemand ofzo. alleen mn zussen zijn het dit jaar ook vergeten wat ik jammer vind... maar goed..
omdat ze overdag werktquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:30 schreef gianni61 het volgende:
rokje, waarom kom jij de laatste tijd altijd als ik weg moet?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
thnx
ach ja geeft niet. alleen papa mama en ik vieren het ook. komt ook niemand ofzo. alleen mn zussen zijn het dit jaar ook vergeten wat ik jammer vind... maar goed..
waarom moet jij weg op het moment dat ik kom fokken?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:30 schreef gianni61 het volgende:
rokje, waarom kom jij de laatste tijd altijd als ik weg moet?
*gooit wat leftover spaghetti*quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:30 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik heb hoooooooooooooongerrrrrrrrrr. Feeeeeed me
ik ben een nachtdier..quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
waarom moet jij weg op het moment dat ik kom fokken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |