Van harte gefeliciteerd danquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bijna niemand weet het. en van de mensen van wie ik het verwacht had hebben niks gezegd.![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bijna niemand weet het. en van de mensen van wie ik het verwacht had hebben niks gezegd.![]()
het gevaar het gevaar oh oh het gevaar u_uquote:
dit dus ROkjequote:Op woensdag 11 januari 2012 20:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen maar om te zorgen dat je bij ons blijft
thnxquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd danhad ik het idd geweten had ik een smsje gestuurd
o dat is wel heel jammer jahquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
thnx
ach ja geeft niet. alleen papa mama en ik vieren het ook. komt ook niemand ofzo. alleen mn zussen zijn het dit jaar ook vergeten wat ik jammer vind... maar goed..
omdat ze overdag werktquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:30 schreef gianni61 het volgende:
rokje, waarom kom jij de laatste tijd altijd als ik weg moet?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
thnx
ach ja geeft niet. alleen papa mama en ik vieren het ook. komt ook niemand ofzo. alleen mn zussen zijn het dit jaar ook vergeten wat ik jammer vind... maar goed..
waarom moet jij weg op het moment dat ik kom fokken?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:30 schreef gianni61 het volgende:
rokje, waarom kom jij de laatste tijd altijd als ik weg moet?
*gooit wat leftover spaghetti*quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:30 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik heb hoooooooooooooongerrrrrrrrrr. Feeeeeed me
ik ben een nachtdier..quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
waarom moet jij weg op het moment dat ik kom fokken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |