quote:
onder anderequote:
een Freebee zeker?quote:
ik geef zegeltjes altijd weg aan oudevrouwtjes. die kunnen er beter op kwijlenquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
onder andere
doe jij er dan aan likken ?
friwsbeewquote:
Garpjequote:
Dus wel voor veel geld te krijgen?quote:
nee ik ben niet modervatsigquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Garpje![]()
![]()
likje
[..]
Dus wel voor veel geld te krijgen?
nee, bij 1000 euro aan boodschappen bij de aldi krijg je 1 zegeltje. Bij 1000 zegeltjes kun je je boekje inleveren voor een pin-up van mijquote:
Maar je houdt wel van modervatsig?quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik geef zegeltjes altijd weg aan oudevrouwtjes. die kunnen er beter op kwijlen
Ik ook, alles gefrituurd is lekkerquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar je houdt wel van modervatsig?
iddquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook, alles gefrituurd is lekker
ehm, na 1 week kamperen op een aparte manier zie ik hier graag van afquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook, alles gefrituurd is lekker
toen ik in ...quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm, na 1 week kamperen op een aparte manier zie ik hier graag van af
Lekker tochquote:
neeeeeeeeequote:Op woensdag 11 januari 2012 20:06 schreef BobbyB het volgende:
Hou op met CM plagen, anders laat ik Moeraskat huilen
te laatquote:
ja t gaat snel nu. maar koekje gaat slapenquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dank u
mja was het spoor even bijster
riep ook nog iemand iets anders richting mij, ben ik ook kwijt geraakt tussen pagina 5 en deze pagina
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm, na 1 week kamperen op een aparte manier zie ik hier graag van af
goeie nacht koekjequote:Op woensdag 11 januari 2012 20:07 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
ja t gaat snel nu. maar koekje gaat slapen![]()
neequote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:08 schreef BobbyB het volgende:
Constant verwachten ze in Nederland dat buitenlanders gewoon Nederlands gaan spreken, maar ondertussen komen ze wel met een Friese Carglass reclame
slaap lekker mevrouw, niet teveel kruimelenquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:07 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
ja t gaat snel nu. maar koekje gaat slapen![]()
quote:
wanneer begin je ?quote:
kruimels in bedquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
slaap lekker mevrouw, niet teveel kruimelen
ik doe niet meequote:
Ik las seksquote:
moet dat filmpje nog bekijkenquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:08 schreef BobbyB het volgende:
Constant verwachten ze in Nederland dat buitenlanders gewoon Nederlands gaan spreken, maar ondertussen komen ze wel met een Friese Carglass reclame
waar het hart van vol isquote:
Friezen zijn ook een geval apart. Trivia: wist je dat je mag eisen dat je gemeente (wanneer ze met je communiceren) dat met Friestalige brieven doet ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:08 schreef BobbyB het volgende:
ik zou je doenquote:
Friesland:quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:09 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Friezen zijn ook een geval apart. Trivia: wist je dat je mag eisen dat je gemeente (wanneer ze met je communiceren) dat met Friestalige brieven doet ?
Zouden ze niet erg vinden denk ikquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Friesland:
los steken van nederland en weg duwen
Ik vroeg een leuke vriendin voor kerst. Maar MK kon niet.quote:
Leugensquote:
o ik dacht dat je een fries kreegquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vroeg een leuke vriendin voor kerst. Maar MK kon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |