Landgrenzen omheen trekken en het zelf uit laten zoeken dan maar.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:09 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Friezen zijn ook een geval apart. Trivia: wist je dat je mag eisen dat je gemeente (wanneer ze met je communiceren) dat met Friestalige brieven doet ?
new kidsquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Landgrenzen omheen trekken en het zelf uit laten zoeken dan maar.
Bij vrouwen maakt het niet uit welke taal ze spreken, snappen doen mannen ze toch nooit.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o ik dacht dat je een fries kreeg
maar wat moet je nu met een fries ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij vrouwen maakt het niet uit welke taal ze spreken, snappen doen mannen ze toch nooit.
Alsof ik vrouwen snapquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij vrouwen maakt het niet uit welke taal ze spreken, snappen doen mannen ze toch nooit.
quote:
weggeschoten caviaquote:
Dat ook.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar wat moet je nu met een fries ?
Die moet je nog uitleggen wat een auto is
Ja maar jij... oh hey 4ebequote:
Wist je al lang man, doe het pas 17 jaarquote:
Whiepquote:
gianni61quote:
Ja.. oh hai.quote:
is een complete cultuurschok als ze de grens overstappenquote:
Alleen Doutzen is leuk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is een complete cultuurschok als ze de grens overstappen
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:16 schreef BobbyB het volgende:
Roses are red, violets are fine. I'll be the six if you'll be the nine.
mwa, heb je ook niks aanquote:
en zo zijn er wel meerquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:16 schreef BobbyB het volgende:
Alfa'squote:
Toch zijn het niet de dingen die ik in de poëzie van de kleine schrijfquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en zo zijn er wel meer
Roses are red, violets are blue, white is your face, when i cum all over you
vies beertjequote:Op woensdag 11 januari 2012 20:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en zo zijn er wel meer
Het duurde even voordat ik hem snapte.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:16 schreef BobbyB het volgende:
Zullen we onderhand eens onze wegen laten scheiden? In augustus zitten we 4 jaar samen in een SC. Ik heb het zelfs met vriendinnen nooit zo lang volgehouden.quote:
Jaquote:
Jaquote:
Jupilerquote:
Alfa's op wielen.quote:
Dat je het bijhoudt...quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:18 schreef BobbyB het volgende:
Zullen we onderhand eens onze wegen laten scheiden? In augustus zitten we 4 jaar samen in een SC. Ik heb het zelfs met vriendinnen nooit zo lang volgehouden.
lolquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zullen we onderhand eens onze wegen laten scheiden? In augustus zitten we 4 jaar samen in een SC. Ik heb het zelfs met vriendinnen nooit zo lang volgehouden.
Roses are red, violets are blue, if you have alzheimers, roses are redquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en zo zijn er wel meer
slaap lekkerquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Roses are red, violets are blue, if you have alzheimers, roses are red
als je 4ebe maar hier laat danquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet leuk vinden neequote:
wil je het rubbertje omdoen, vraagt ze: Wie is er jarig ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet leuk vinden nee
Ik hou alles bij.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je het bijhoudt...
Ik zit al vanaf 2003 op fok, btw.
die ligt aan de beruchte GRTDOJW kettingquote:
Bedoelde meer dat mijn vriendin dan constant in de spotlight zou staanquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wil je het rubbertje omdoen, vraagt ze: Wie is er jarig ?
Eng.quote:
Uiteraard.quote:
Ik ben wild en ongetemd, hoowr...quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die ligt aan de beruchte GRTDOJW ketting
Niet waar.quote:
dat ook jahquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat mijn vriendin dan constant in de spotlight zou staan
wel. lees maar op mn facebookquote:
daarom aan de kettingquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben wild en ongetemd, hoowr...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |