moeraskat ik wil met jouquote:
euwquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohai
ik vond het toetje niet zo lekker
jah is even snel lijstjequote:Op woensdag 11 januari 2012 18:55 schreef gianni61 het volgende:
JohnFuckinMayer.
je hebt trouwens wel wat spelfoutjes in je lijst
spreek graag in meervoudquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:58 schreef kruidkoekje het volgende:
maak maar foto van t toetje, eet ik hem digitaal op
het is kruidkoekje, crazym
houd je erbuiten voor nuquote:
dat doe je alquote:
Just sayingquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
houd je erbuiten voor nu
je weet nog niet wat precies bedoeling is
MaleDuck..quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:58 schreef Crazy-M het volgende:
Lijst nu (type fouten worden vanzelf aangepast):
Smokez, Gianni61, Wahrheit, LadyLike, Whitelightning, NBT, Moeraskatje, JijHebtgeenrokje, BobbyB, Deveilswhore, Lipjes, Kruidenkoekje, Crazy-M, De_dakgoot, Omdatappel, Prof_Hoax, Johnfuckingmayer, Seraphina
niet vals spelen dan..quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:00 schreef Droomert het volgende:
Wordfeud is niet meer leuk sinds je vals kan spelen.
ik doe hem wel op de postquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:58 schreef kruidkoekje het volgende:
maak maar foto van t toetje, eet ik hem digitaal op
het is kruidkoekje, crazym
er hoeft ook niks met photoshopquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:03 schreef Moeraskat het volgende:
er komt iets met namen en jij houdt ons - de photoshop peepz van grtdojw WH EN IK- ER BUITEN![]()
ADFNJIOPA:EROOTJW#{JOR@#RMLTW#:MRWEF
DAN NOGquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
DAN NOG
je sluit ons buiten![]()
GEMEENERIKERD!
kom WH we bollen het af
* Moeraskat pakt WH bij zn hand.
NOU IK OOK NIETquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]crazy-m doet lekker even zijn eigen ding
en Wahrheit wilt geen namen in de OP
nou dan niet, maar dan komt ie er ook nooit meer inquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
NOU IK OOK NIET
ik maak het uit
waarinquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nou dan niet, maar dan komt ie er ook nooit meer in
cm sluit mij buitenquote:
lekkerquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:10 schreef kruidkoekje het volgende:
dakgoot ik heb je uitgenodigd. ik ben apteltaart ofzo iets
op, ik had wel een leuk idee, maar nu al 2 tegen zijn, dan laat maar zittenquote:
ik voel me gwn buitengeslotenquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
op, ik had wel een leuk idee, maar nu al 2 tegen zijn, dan laat maar zittendan steek ik er ook geen moeite in
niet buitensluiten, maar wou gewoon ff iedereen verassen, maar gaat dus niet meer doorquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
cm sluit mij buiten
* Moeraskat kruipt op gianni's schoot
waarom begin je er dan over. had je kunnen verwachtenquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet buitensluiten, maar wou gewoon ff iedereen verassen, maar gaat dus niet meer door
ik ben juist heel benieuwdquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
op, ik had wel een leuk idee, maar nu al 2 tegen zijn, dan laat maar zittendan steek ik er ook geen moeite in
ik zal jou eens buiten latenquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:12 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
ik ben juist heel benieuwdanders die niet willen er buiten laten
kom maar poesje, tis al goedquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
cm sluit mij buiten
* Moeraskat kruipt op gianni's schoot
te zwaar met laden dan hequote:Op woensdag 11 januari 2012 19:12 schreef Droomert het volgende:
Waarom heeft de mobiele versie geen UI's?
Dit is alweer heel anders praten
nou daarom ga ik er ook niet mee door.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
waarom begin je er dan over. had je kunnen verwachten
* Moeraskat krult opquote:
wat is dat toch met dat valsspelenquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:13 schreef kruidkoekje het volgende:
en niet vals spelen he dakgoot. eigen koppiekoppie gebruiken
ja verwacht wel veel 3 letter wordenquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:13 schreef kruidkoekje het volgende:
en niet vals spelen he dakgoot. eigen koppiekoppie gebruiken
wordt toch niet meer gebruikt dan, dus sorryquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:12 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
ik ben juist heel benieuwdanders die niet willen er buiten laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |