NOEM JIJ WH EEN POT ?quote:
* WhiteLightning doet een halsband omquote:
allo eitjequote:
dan is het zeker schoonquote:
* Crazy-M bijt WL in de kuitenquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning doet een halsband om
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:35 schreef kruidkoekje het volgende:
shit val nu al bijna in slaap.. wekker gaat om 04.30.. zal ik gaan slapen almoet toch weer tot zes werken..
je kunt je laptop ook proberenquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:33 schreef kruidkoekje het volgende:
scherm van tablet is mooier dan van men laptop.
op tablet geen last van de problemen met internetverbinding. of t is al verholpen
ik mag een keer uitslapenquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:35 schreef kruidkoekje het volgende:
shit val nu al bijna in slaap.. wekker gaat om 04.30.. zal ik gaan slapen almoet toch weer tot zes werken..
beertjes ?quote:
gummi barchen?quote:
ooooh lekkerquote:
* Crazy-M kruipt dicht tegen MK aanquote:
Hey dromertquote:
mijquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:53 schreef Crazy-M het volgende:
Even denken ...
Smokez, Gianni61, Wahrheit, LadyLike, Whitelightning, NBT, Moeraskatje, JijHebtgeenrokje, BobbyB, Deveilswhore, Lipjes, Kruidenkoekje, Crazy-M
Welke users vergeet ik nu die hier de laatste tijd erg veel komen ?
JFMquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:53 schreef Crazy-M het volgende:
Even denken ...
Smokez, Gianni61, Wahrheit, LadyLike, Whitelightning, NBT, Moeraskatje, JijHebtgeenrokje, BobbyB, Deveilswhore, Lipjes, Kruidenkoekje, Crazy-M
OMG, Sorryquote:
waarom noem jij ons opquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:53 schreef Crazy-M het volgende:
Even denken ...
even de volledige naam zoekenquote:
ohaiquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:54 schreef kruidkoekje het volgende:
hehe beter, crazy.
gianni, ik ben er
tablet gaat alleen niet zo snel :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |