Dat is gaaf! Ik deed toen ook al mee. Wat ik jammer vind, ik heb in juli een nieuwe account aan moeten maken van bloodymary naar bloodymary1 en nu ben ik heel mijn historie kwijt.....quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:39 schreef K4rJ4kC het volgende:
deze was beter: Streamverslagen van 03-12-2000
Laat Rob de Nijs erbuitenquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Eigenlijk heeft hij er nog best lang over gedaan.
In Comic Sans.quote:
kan je geen mail sturen naar forum@fok.nlquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:42 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is gaaf! Ik deed toen ook al mee. Wat ik jammer vind, ik heb in juli een nieuwe account aan moeten maken van bloodymary naar bloodymary1 en nu ben ik heel mijn historie kwijt.....
Is dat niet gek? Het is wel van meer dan 10 jaar, maar zoveel zijn het er ook weer niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:47 schreef K4rJ4kC het volgende:
[..]
kan je geen mail sturen naar forum@fok.nl
Heb een oudejaarslot gekocht.quote:
Gisteren was het 10 januari.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:52 schreef Specularium het volgende:
Gemiddeld 111 posts per dag, vandaag is het 11-1.
[/noaluminiumfolie]
Waar haal je de genialiteit vandaan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gisteren was het 10 januari.
Zeg dat eens tien keer snel achterelkaar.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb een oudejaarslot gekocht.
Was over de datum.
Comic Sans is er voor iedereen, ram dit maar op je toetsenbord:quote:
Ohh een jaloers iemand nou hoera voor jou ook dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:57 schreef Noppie2000 het volgende:
Overdreven gedoe, onterechte voorkeursbehandeling, kut-user die absoluut niet grappig is.
Hoe de-activeer ik dit.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:00 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Comic Sans is er voor iedereen, ram dit maar op je toetsenbord:
[ afbeelding ]
Maar gefeliciteerd beste tong!
Hoezo? Het stond er duidelijk wat er zou gebeuren en dat gebeurde ook.quote:
Iemand respecteren omdat hij niets anders doet dan op fok zittenquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:00 schreef Flurry het volgende:
111 per dag.... ik kan niet anders dan daar respect voor hebben
Oftewel dezelfde cheatcode intikken maar dan met shift ingedrukt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:04 schreef K4rJ4kC het volgende:
[..]
shift de hele tijd ingedrukt houden
Jouw batterijen inmiddels uitgewerkt ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:05 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Iemand respecteren omdat hij niets anders doet dan op fok zitten
Waarom moest dat?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:42 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat is gaaf! Ik deed toen ook al mee. Wat ik jammer vind, ik heb in juli een nieuwe account aan moeten maken van bloodymary naar bloodymary1
Uiteraardquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:04 schreef Karina het volgende:
Maar waarom Dione? Vanwege de decolleté zeker
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jouw batterijen inmiddels uitgewerkt ?
Zo'n Tarzan gaat ook niet een heel leven mee.
Door wijziging van internetprovider moest ik opnieuw inloggen op Fok! en ik wist mijn wachtwoord niet meer. Kon het ook niet per mail opvragen omdat ik een ander emailadres had gekregen, dus had ik maar een nieuwe naam aangemaakt. Maar nu heb ik spijt, want het is toch wel leuk soms om die oude posts terug te kunnen zien.quote:
No shit Sherlock.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:00 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Comic Sans is er voor iedereen, ram dit maar op je toetsenbord:
[ afbeelding ]
Maar gefeliciteerd beste tong!
Je kunt gewoon een FA benaderen en zeggen wat je oude e-mailadres was, dan fixen ze het zo voor je.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Door wijziging van internetprovider moest ik opnieuw inloggen op Fok! en ik wist mijn wachtwoord niet meer. Kon het ook niet per mail opvragen omdat ik een ander emailadres had gekregen, dus had ik maar een nieuwe naam aangemaakt. Maar nu heb ik spijt, want het is toch wel leuk soms om die oude posts terug te kunnen zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |