quote:
TURKS?quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:26 schreef Caland het volgende:
'De pietjes die hier in huis zitten.'
Een Turkse tokkie, dat dit kan![]()
Hoezee, als ze die BH nou nog eens effe uit deed?quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:42 schreef Caland het volgende:
Topic heeft meer Sanna nodig.
[ afbeelding ]
Door die hardcore-hooligan Galatasaray-vriend van mij, die meeging naar Fey-PSV?quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:44 schreef Caland het volgende:
Hoe kom ik er dan bij dat je een Turk bent
Die maat van 'm was toch Turk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:44 schreef Caland het volgende:
Hoe kom ik er dan bij dat je een Turk bent
Man...heerlijk. Bedankt Caland.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:42 schreef Caland het volgende:
Topic heeft meer Sanna nodig.
[ afbeelding ]
Damn , kan hier geen plaatjes zien...quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Man...heerlijk. Bedankt Caland.
Lachen jullie maar met z'n allen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:45 schreef DonRaja het volgende:
@ Helpmefok, niet jou schuld, maar het zou niemand anders zo kunnen overkomen toch?
Anyway, je bent wel een beetje de mascotte van dit topic![]()
Ontopic, ik heb nu een pareltje in het vizier:
Afgetest bij de kampioen van België, direct beschikbaar, niet duur (zelfs bereid contributie te betalen) en nog in het bezit van een Feyenoordshirt met nummer 10.
Wie wat hoe?quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:45 schreef DonRaja het volgende:
Ontopic, ik heb nu een pareltje in het vizier:
Afgetest bij de kampioen van België, direct beschikbaar, niet duur (zelfs bereid contributie te betalen) en nog in het bezit van een Feyenoordshirt met nummer 10.
Weet je wie ook leuk lacht?quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lachen jullie maar met z'n allen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Weet je wie ook leuk lacht?Mama Bruins is een urban legend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afgeschreven bij de nummer 2 van Oostenrijk bedoeld hij zekerquote:
Ik zie het stiekem ook nog wel goed komen met Bruins, weet alleen niet of dat bij Feyenoord gaat zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lachen jullie maar met z'n allen.
Zoals ik gister zei: hij past sowieso niet in dit systeem, dus puur om die reden zou je hem niet moeten halen. Voor de rest is Bruins natuurlijk helemaal klaar voor zijn wederopstanding.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:52 schreef Helpmefok het volgende:
Nee maar serieus: ik stel een algeheel Bruins-verbod in. Die gozer moeten we niet willen hebben bij Feyenoord.
Schoot me zomaar ineens in mijn kop afgelopen nacht.
NIET dat ik Bruins niet zie slagen (die gaat echt wel in de eruopese subtop komen). Ons positiespel is echter totaal niet ingesteld op een dergelijke speler.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:52 schreef Helpmefok het volgende:
Nee maar serieus: ik stel een algeheel Bruins-verbod in. Die gozer moeten we niet willen hebben bij Feyenoord.
Schoot me zomaar ineens in mijn kop afgelopen nacht.
NIET dat ik Bruins niet zie slagen (die gaat echt wel in de eruopese subtop komen). Ons positiespel is echter totaal niet ingesteld op een dergelijke speler.
Ja wat nou. Bouw je je elftal om deze gast heen heb je een wereldspeler in de maak. Echter, waarom zou je dat doen als we nu al om de kampioenstitel meedoen?quote:
Een elftal om Bruins bouwenquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja wat nou. Bouw je je elftal om deze gast heen heb je een wereldspeler in de maak. Echter, waarom zou je dat doen als we nu al om de kampioenstitel meedoen?
Spelbrekerquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:22 schreef kapiteintje het volgende:
Mag ik iedereen er even op wijzen dat de user-awards reeds zijn gepasseerd en dat al die geilpijperij op elkaar een beetje als mosterd na de maaltijd komt?
Hoop niet dat ik hem een ban heb aangesmeerdquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:21 schreef TheFastOne het volgende:
TheGreatHooD krijgt te weinig krediet![]()
TheGreatHooD
Ja leukquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:37 schreef kapiteintje het volgende:
Stokstaart, heb je de OP al bekeken.
Dit! TheGreatHooDquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:21 schreef TheFastOne het volgende:
TheGreatHooD krijgt te weinig krediet![]()
TheGreatHooD
quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:03 schreef kapiteintje het volgende:
Is er geen Feyenoord-nieuws ofzo?
quote:Feyenoord plukte Karim Saïdi in 2004 weg bij Club Africain uit Tunesië en betaalde hem een riant salaris. Saïdi bleef tot zijn terugkeer naar zijn voormalig werkgever tot 2008 in Rotterdam. De 28-jarige verdediger werd wel twee keer verhuurd, aan Lecce (Italië) en Sivasspor (Turkije).
Tot zijn eigen verbazing ging Saïdi flink verdienen toen hij naar Feyenoord kwam. “Ik wist niets van de Nederlandse competitie en plots kon ik daar vierhonderdduizend euro per jaar verdienen, toen het minimumloon voor een speler van buiten de Europese Unie. Was dat even schrikken”, vertelt de Tunesiër aan Voetbal International. “Ik had niets gevraagd, ik wilde gewoon voetballen.”
Dat deed de stopper naar behoren, want al na een half seizoen werd de verbintenis verlengd. “Na zes maanden braken ze mijn contract al open: in plaats van twee jaar kreeg ik er nog eens drie bij.” Niet veel later vertrokken trainer Ruud Gullit en technisch directeur Mark Wotte echter. “Hun vervangers brachten twee verdedigers mee. Zo gaat dat”, weet Saïdi, die momenteel voor Lierse SK uitkomt.
Maar Saidi haalde natuurlijk bij lange na het niveau niet van Cory Gibbs.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:21 schreef Keltie het volgende:
Die laatste zin is trouwens wel pijnlijk.. 'die namen 2 verdedigers mee.' .. In mijn beleving was die Saidi best okey?
Gibbs was er toch al onder Gullit? De vervangers avn Gullit namen 2 verdedigers mee, ff googlen wie dat ook alweer waren...quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar Saidi haalde natuurlijk bij lange na het niveau niet van Cory Gibbs.
Nog gelinkt aan Chelseaquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Saidi was echt een beest in z'n eerste seizoen
Jammer dat het er daarna nooit meer zo uitgekomen is
twitter:MegaFeyenoord twitterde op woensdag 11-01-2012 om 19:21:20Volgens RTV Rijnmond richt #Cissé zich na zijn enkelblessure op VVV en zal hij het duel met Basel laten schieten. reageer retweet
twitter:MegaFeyenoord twitterde op woensdag 11-01-2012 om 19:14:32Het oefenduel tegen Basel begint zaterdag al om half drie en is helaas nergens live te zien. #behalveinhetstadion reageer retweet
twitter:MegaFeyenoord twitterde op woensdag 11-01-2012 om 19:17:10#Feyenoord speelt zaterdag op dit veld, op de Marbella Football Grounds, waar ook getraind wordt. http://t.co/XAq0CmuT reageer retweet
?quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stoned in de shoo zat daar Leroy Fer !
Enkel? Hij heeft juist zo'n bazenbijnaam...quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:23 schreef Gert het volgende:
twitter:MegaFeyenoord twitterde op woensdag 11-01-2012 om 19:21:20Volgens RTV Rijnmond richt #Cissé zich na zijn enkelblessure op VVV en zal hij het duel met Basel laten schieten. reageer retweet
Die kan ik nog wel voor je regelen in 't klein.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:54 schreef inZanity het volgende:
Weet nog goed dat ie toen een Palestina shirt aantrok na de training. Die foto daarvan helaas nergens meer te vinden op internet..
Aight! Thanks man!quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:03 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Die kan ik nog wel voor je regelen in 't klein.
Edit: Bij deze ...
[ afbeelding ]
Is goed gelukt he?quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:40 schreef Dekatria het volgende:
De OPje kan merken dat het winterstop is, godsjezus man
DE STOKSTAART IS BLAUW
quote:Guidetti trainde in winterstop uren in Keniaanse hitte
John Guidetti heeft gedurende zijn twee weken vakantie in Kenia in de winterstop absoluut niet stil gezeten. In een interview met het Zweedse FotbollDirect.se laat de spits van Feyenoord weten uren in de brandende zon in Kenia getraind te hebben om meer fysieke inhoud te krijgen. Hij hoopt daardoor in de tweede seizoenshelft een hoger niveau te kunnen behalen. Samen met zijn vader trainde hij uren in de hitte van 40 graden. 'Ik heb geïnvesteerd in ontwikkeling van mijn passing en heb gemiddeld twee tot drie trainingslopen gedaan.'
'Of ik niet bang was om me te zwaar te belasten? Helemaal niet, de warmte is goed voor mijn lichaam. We spelen nu nog een wedstrijden, dus ik kan me juist nu nog verder belasten. Ik moet fysiek beter worden. Ik merk nu het verschil al. Dit geeft me een goede basis voor de tweede seizoenshelft om mezelf verder te verbeteren.'
Alsof je van in de brandende zon trainen zoveel sterker wordt.quote:
Zegt hij dat dan ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof je van in de brandende zon trainen zoveel sterker wordt.
Kapiteintje baas -o-quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof je van in de brandende zon trainen zoveel sterker wordt.
Nee, maar er wordt nu zo'n heroïsch beeld geschetst van een zwetende Guidetti die als een hongerneger uren aan het hardlopen is voor een kommetje rijst en 2 handjes water. Terwijl het volgens mij alleen maar nadelig is.quote:
Ook nog Europese ervaring, uit onze eigen geweldige jeugdopleiding, alleen de pech gehad dat ie er onder de verkeerde trainer zat want anders had ie nu al bij een Europese grootmacht gezeten, snel een contract aanbieden en je zult zien dat ie onder Koeman, Feyenoord's glorietijden laat herleven.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ferne Snoyl zit ook weer zonder club. Ik zou hem zeker terughalen als ik Van Geel was, wat een toppertje met een Feyenoord verleden is dat.
Kenia is het land bij uitstek waar de beste en snelste hardlopers vandaan komen, dus het zal wel meevallen met de nadelen als je ziet onder welke omstandigheden hij zich in het zweet werkt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar er wordt nu zo'n heroïsch beeld geschetst van een zwetende Guidetti die als een hongerneger uren aan het hardlopen is voor een kommetje rijst en 2 handjes water. Terwijl het volgens mij alleen maar nadelig is.
Wat is dit nu weer voor dom argument?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:26 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Kenia is het land bij uitstek waar de beste en snelste hardlopers vandaan komen, dus het zal wel meevallen met de nadelen als je ziet onder welke omstandigheden hij zich in het zweet werkt.
Wat loop jij achterlijk te lullen over kommetjes rijst dan.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor dom argument?
Die jongen traint zich in z'n eigen tijd in z'n vakantie notabene het leplazerus in de brandende zon daar waar 99 van de 100 voetballers op hun luie reet blijven zitten, zegt wel wat over z'n instellingquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar er wordt nu zo'n heroïsch beeld geschetst van een zwetende Guidetti die als een hongerneger uren aan het hardlopen is voor een kommetje rijst en 2 handjes water. Terwijl het volgens mij alleen maar nadelig is.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ferne Snoyl zit ook weer zonder club. Ik zou hem zeker terughalen als ik Van Geel was, wat een toppertje met een Feyenoord verleden is dat.
Vind het geweldig dat hij voor zichzelf traint, maar dat 'uren in de brandende zon bij 40 graden' is gewoon dom en het wordt er voor m'n gevoel extra dik bovenop gelegd om het allemaal maar zo heroisch mogelijk over te doen komen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
Die jongen traint zich in z'n eigen tijd in z'n vakantie notabene het leplazerus in de brandende zon daar waar 99 van de 100 voetballers op hun luie reet blijven zitten, zegt wel wat over z'n instelling
[..]
Speelt over een paar jaar gewoon in de Europese (sub)top. Wat zullen wij ons voor de kop slaan als we straks 20 miljoen mislopen..
Het geeft zijn gedrevenheid aan. En dat straalt hij altijd uit. Het is geen pose.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind het geweldig dat hij voor zichzelf traint, maar dat 'uren in de brandende zon bij 40 graden' is gewoon dom en het wordt er voor m'n gevoel extra dik bovenop gelegd om het allemaal maar zo heroisch mogelijk over te doen komen.
Maargoed, ik zal wel weer overdrijven.
Dat jij doet alsof het slecht voor die jongen is om in een land als Kenia te trainen onder die omstandigheden, onzin natuurlijk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor dom argument?
Het is ook geen big deal. Vind het alleen opmerkelijk dat er weer gelijk zo'n cult-sfeertje omheen moet hangen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Het geeft zijn gedrevenheid aan. En dat straalt hij altijd uit. Het is geen pose.
Daarnaast is het zo dat dit een vertaalde tekst is van een interview dat hij aan een Zweeds blad heeft gegeven. Je weet niet hoe het gegaan is.
Misschien heeft hij meteen die journalist in z'n oren geblèrd: "Weet je wat IK gedaan heb!!? Godverdomme UREN getraind in de bloedhitte! Dagelijks in mijn vakantie!!"
Het kan ook zijn dat die journalist zelf gevraagd heeft of hij zijn conditie bijhield op vakantie en dat hij daarop antwoordde. En dan vindt Guidetti het leuk/stoer om te zeggen dat het 40 graden was en die journalist vindt het leuk om dat op te schrijven. Big deal.
Je doet nu net of Kenianen het puur aan hun Keniaanse omgeving te danken hebben dat ze zo goed kunnen lopen. Op de langere termijn klopt het wel, maar het is natuurlijk niet zo dat Guidetti daar even 1,5 week in de zon gaat lopen en met het uithoudingsvermogen van een Gebrselassi terugkomt. Daarbij zijn negers over het algemeen beter gebouwd voor loopsporten door een andere bekkenstand, spieropbouw etc. Dat heeft echt niet alleen met die hitte van je te maken hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:46 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat jij doet alsof het slecht voor die jongen is om in een land als Kenia te trainen onder die omstandigheden, onzin natuurlijk.
Overigens is het trainen in de hitte goed voor je wanneer je veelvuldig moet sporten in koudere landen, nog een pluspunt dus, je wordt er sneller van dan wanneer je dezelfde training onder ideale omstandigheden zou uitvoeren (zo'n 13 graden is ideaal voor het lichaam).
Buiten dat levert het ook nog eens een verhoging in bloedplasma op, maakt je bloed dunner en vermeerderd het je rode bloedcellen waardoor je je spieren beter voorziet van zuurstof.
En dat alles door in de hitte te trainen, vandaar de link met de Afrikaanse atleten dus die prima voor de dag komen.
De link met die atleten legde ik natuurlijk omdat die jongens amper tot geen geld hebben en dus onder mindere omstandigheden trainen als onze huurling, als die jongens zonder perfecte omstandigheden al dusdanig presteren dat ze de beste ter wereld zijn, veel Europese sporters al graag naar Afrika gaan voor trainingsstages en die jongens zelf ook daar blijven trainen terwijl ze veelal moeten lopen in Europa, kan het vast geen kwaad als hij enkele uren per dag traint in een land als Kenia.
Komt toch gewoon omdat dat zand zo heet wordt onder je blote potenquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je doet nu net of Kenianen het puur aan hun Keniaanse omgeving te danken hebben dat ze zo goed kunnen lopen. Op de langere termijn klopt het wel, maar het is natuurlijk niet zo dat Guidetti daar even 1,5 week in de zon gaat lopen en met het uithoudingsvermogen van een Gebrselassi terugkomt. Daarbij zijn negers over het algemeen beter gebouwd voor loopsporten door een andere bekkenstand, spieropbouw etc. Dat heeft echt niet alleen met die hitte van je te maken hoor.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt toch gewoon omdat dat zand zo heet wordt onder je blote poten
Voeten worden witheet iig.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Maakt planking wel nog lastiger. Ik ben benieuwd of hij daar een oplossing voor heeft kunnen vinden.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel makkelijk te traceren voor roofvogels zo zonder schutkleur en opvallende cape. Het is dat Vitesse hun mascotte laatst is overleden.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:57 schreef kapiteintje het volgende:
Een dier dat overigens wél goed bestand is tegen de Afrikaanse hitte:
[ afbeelding ]
Zo'n roofvogel zal 't niet na kunnen vertellen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel makkelijk te traceren voor roofvogels zo zonder schutkleur en opvallende cape. Het is dat Vitesse hun mascotte laatst is overleden.
Vind het wel een goede TT eigenlijk, niks mis mee. Waarom zou je op minder hopen met de huidige stand van zaken. Of het werkelijk gaat lukken is een tweede.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Optimistisch?'Waar we gaan voor de CL'
Feyenoord gaat alles winnen tweede helft.
Mwoah ik vind zowel AZ als Twente verre van overtuigend dit jaar dus zo gek is het niet eens. Alleen PSV lijkt me een maatje te groot. Al zou ik persoonlijk al tevreden zijn als we uberhaupt Europees voetbal halen.quote:
Niks mis mee. Wij zeggen ook: 'We gaan voor het kampioenschap'.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind het wel een goede TT eigenlijk, niks mis mee. Waarom zou je op minder hopen met de huidige stand van zaken. Of het werkelijk gaat lukken is een tweede.
Ik ben Feyenoorder zolang mijn handhavings stage in Rotterdam loopt. Dus spreek voor jezelfquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niks mis mee. Wij zeggen ook: 'We gaan voor het kampioenschap'.
Ohja, had je al gezegd; was ik vergeten sorry.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben Feyenoorder zolang mijn handhavings stage in Rotterdam loopt. Dus spreek voor jezelf
Jullie zijn dan ook een bende arrogante kwallen bij mekaar.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niks mis mee. Wij zeggen ook: 'We gaan voor het kampioenschap'.
Daar is ook niks mis mee.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jullie zijn dan ook een bende arrogante kwallen bij mekaar.
Ok. Succes met het halen van de vCL. Ik denk wel dat het gaat lukken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zolang je het voor het Ajax-topic bewaart niet nee. Hier hebben we er geen boodschap aan.
Madame paon..quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie? Zit je weer aan die pietermannen van je Dr. Mikey?
quote:Gebeurtenissen rond benefietduel leidt tot kamervragen
11 januari 2012
De gebeurtenissen en mediaberichtgeving rond het benefietduel IJsselmeervogels - Feyenoord heeft inmiddels zelfs tot kamervragen geleid. Feyenoord had begin deze week laten weten zich enorm gestoord te hebben aan de berichtgeving.
Feyenoord Netwerk
Vragen van de leden Van Dekken, Recourt en Marcouch (allen PvdA) aan de ministers van Volksgezondheid, Welzijn en Sport en van Veiligheid en Justitie over “doorgesnoven” en “ladderzatte” hooligans die de benefietwedstrijd tussen IJsselmeervogels en Feyenoord van afgelopen zaterdag hebben verstoord (ingezonden 11 januari 2012)
Feyenoord Netwerk
1 Heeft u kennisgenomen van het artikel: “Voetbaltuig verstoort wedstrijd voor zieken”?
2 Is het waar dat “doorgesnoven” en “ladderzatte” hooligans de benefietwedstrijd ten behoeve van kinderen met ernstige ziektes tussen IJsselmeervogels en Feyenoord van afgelopen zaterdag hebben verstoord? Hoe beoordeelt u deze gebeurtenis mede in het kader van het actieplan 'Voetbal en Veiligheid en eerdere wantoestanden rond (amateur)wedstrijden?
3 Kunt u uitleggen hoe het mogelijk is dat hooligans met een stadionverbod aanwezig zijn bij een benefietwedstrijd terwijl al eerder bekend was dat deze hooligans van plan waren rellen te schoppen tijdens dit evenement?
4 Waarom ontkende de politie in eerste instantie dat de inzet van de ME voor, tijdens en na de benefietwedstrijd te maken had met de toeloop van het grote aantal aanwezige supporters, en niet met de aanwezigheid van een grote groep hooligans in het centrum van Spakenburg en op het terrein van voetbalvereniging IJsselmeervogels?
5 Waarom werd niet ingegrepen door de ME op deze hooligans toen het sportpark van IJsselmeervogels werd bestormd zonder betaling en fouillering en de kantine van voetbalvereniging IJsselmeervogels werd vernield?
6 Deelt u de mening dat hooligans met een stadionverbod niet alleen bij reguliere wedstrijden, maar ook bij benefietwedstrijden en andere vriendschappelijke wedstrijden geweerd moeten worden? Zo nee, waarom niet?
7 Biedt de Voetbalwet voldoende mogelijkheden om hooligans met een stadionverbod bij (vriendschappelijke) wedstrijden weg te houden? Zo ja, waarom waren zij dat toch aanwezig bij deze wedstrijd? Zo nee, waarom niet?
8 Bent u bereid de Voetbalwet dusdanig aan te passen dat relschoppers met een stadionverbod voortaan ook geweerd worden bij andere (amateur)voetbalwedstrijden? Zo nee, waarom niet?
9 Bent u bereid actie te ondernemen om de gedupeerde organisator (Thomas van de Groep memorial) materieel te compenseren voor het door hooligans aangedane leed? Zo ja, bent u van plan deze compensatie te verhalen
Feyenoord Netwerk
In de Gooi- en Eemlander reageerde IJsselmeervogels-voorzitter Peter van Diermen verontwaardigd omdat de PvdA heeft gehandeld op basis van 'overdreven verhalen in de media'. Hij zegt: ,,Niemand uit de Tweede Kamer heeft contact met onze club opgenomen om te vragen wat er nou eigenlijk is gebeurd. Men is blind achter de opgezwollen verhalen uit De Telegraaf aangegaan. Ik geloof dat Kamervragen 4000 euro per stuk kosten. Die negen keer 4000 euro hadden ze beter kunnen doneren aan de Kanjerketting.''
Helemaal gezien dat laatste stukje waarin IJsselmeervogels een goed punt heeft. Wie gaat er in godsnaam op basis van Telegraaf-verhalen kamervragen stellen? Misschien moeten ze maar eens kamervragen stellen over het feit dat men kamervragen stelt op basis van opgeblazen Telegraaf-artikelen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:37 schreef Cara het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
trieste, triest politieke poppenkast
PSV wordt toch 2e?quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ok. Succes met het halen van de vCL. Ik denk wel dat het gaat lukken.
Hij is gewoon stoned of bezopen. Dagelijks terugkerend fenomeen. Zit dan met z'n tella op de bank te chillen met een jonko in z'n anoe.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Dr.Mickey ben jij het iets brutalere alter ego van Tong?
Dat is een tijd gele.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ajax 1, Feyenoord 2, PSV 3.
Net als vroegah
Het staat je vrij om die onzin in je eigen topic te plempen hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ajax 1, Feyenoord 2, PSV 3.
Net als vroegah
Klopt. Maar ook hier.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het staat je vrij om die onzin in je eigen topic te plempen hoor.
Toen wij kampioen werden, Willem II de CL in ging als 2e, Ajax 6e werd op 23 punten achterstand.quote:
Was dat de tijd dat Ajax met Fred Grim in het doel speelde en Ferdi Vierklau nog een hoofdrol vertolkte in de verdediging?quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:54 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Toen wij kampioen werden, Willem II de CL in ging als 2e, Ajax 6e werd op 23 punten achterstand.
Dat is pas een tijd geleden.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:54 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Toen wij kampioen werden, Willem II de CL in ging als 2e, Ajax 6e werd op 23 punten achterstand.
Dat is pas een tijd geleden.
Zo gaan wij in de toekomst ook praten over Feyenoord.quote:
Het is me wat. Ik zal me nu alvast maar boos maken.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo gaan wij in de toekomst ook praten over Feyenoord.Het jaar 2010.
Ik houd maar op met het posten in deze topic![]()
2006-2009, naast 2010-2011, waren ook niet echt super voor Feyenoord.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo gaan wij in de toekomst ook praten over Feyenoord.Het jaar 2010.
Ik houd maar op met het posten in deze topic![]()
2010 ... 10-0.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
2006-2009, naast 2010-2011, waren ook niet echt super voor Feyenoord.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In de 10e wedstrijd, 10e maand...2010...10-0...met 10 man.
Doe rustig G, ik heb respect voor je, je weet toch.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:15 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga niet in op jullie troll-gedrag, maar kunnen jullie a.u.b. lekker optyfen naar dat neuzen-topic.
Heb niks liggen, dus 't zal zo een heerlijke Hertog Jan worden. Op de 2e seizoenshelft.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Inderdaad Kapiteintje ook een joint,?
proost ik hou me aan de Whote Widow.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb niks liggen, dus 't zal zo een heerlijke Hertog Jan worden. Op de 2e seizoenshelft.
Quote van 0,95.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:21 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Feyenoord wordt kampioen hoorde ik vandaag iemand zeggen. Wat zou je daarvoor kunnen krijgen bij een wedkantoor?
Geen idee.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:21 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Feyenoord wordt kampioen hoorde ik vandaag iemand zeggen. Wat zou je daarvoor kunnen krijgen bij een wedkantoor?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:24 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar ik krijg denk ik een alcoholvergiftiging, relatieproblemen, ontslag op staande voet en m'n eigen risico voor 2012 zal er ook wel aangaan.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:24 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar ik krijg denk ik een alcoholvergiftiging, relatieproblemen, ontslag op staande voet en m'n eigen risico voor 2012 zal er ook wel aangaan.
quote:
Jep. Maargoed, ik heb het al vorig topic gezegd Gert: we kunnen in Rotterdam, na jaren van mineur, éíndélíjk weer eens dromen. Daarnaast hebben we de afgelopen jaren zoveel pech gehad, ik voel in al mijn aderen dat al het 'opgespaarde geluk'dit jaar in één keer uitbetaald gaat wordenquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:32 schreef Gert het volgende:
Feyenoord is in rap tempo overeind gekrabbeld dit seizoen. En er zit een stijgende lijn in. Dat laatste betekent dat de huidige 5e plaats misschien nog een 4e of zelfs 3e kan worden. Maar daar houdt het feest dit seizoen ook echt wel op.
Het is al vaker gezegd hier, en ook als indek-gedrag afgedaan, maar het is nog helemaal niet zeker dat er 3 punten in Venlo worden gepakt. Laten we dat eerst eens afwachten, en dan de neuzen te grazen nemen. En áls dat alletwee lukt, sta je ineens (minimaal) derde. Kijk, then we're talking.
Wel lekker bekkie die Debra.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
Omdat ik één smilie post in plaats van een heel relaas?
Nee, gewoon nogal moe. Heb net met mijn vriendin de laatste 7 afleveringen van Dexter liggen kijken. Jezus, hoe vrouwen opgaan in hun series. Elke keer als ik nu een move maak hoor ik 'wat zou Debra gaan doen dan
'.
ZuchtVrouwen.
Dat moesten we dan maar niet doen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:24 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Geen idee.
DIe lipgloss valt steeds nét buiten d'r lippenquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel lekker bekkie die Debra.
O da's off topic. Eh... lijkt ze op de moeder van Bruins?
Realistisch is het niet. Maar het kan. Keep dreaming!quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jep. Maargoed, ik heb het al vorig topic gezegd Gert: we kunnen in Rotterdam, na jaren van mineur, éíndélíjk weer eens dromen. Daarnaast hebben we de afgelopen jaren zoveel pech gehad, ik voel in al mijn aderen dat al het 'opgespaarde geluk'dit jaar in één keer uitbetaald gaat worden.
That's how god rolls ma nigga'.
Ik had overigens een oom die Gert heette. Wat een ontiegelijke mongool was dat. Maar jij bent eigenlijk heel lief.
Doe mij dan maar Kim Bauer.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel lekker bekkie die Debra.
O da's off topic. Eh... lijkt ze op de moeder van Bruins?
Waarom...? Je lever is volgens mij het enige zelfherstellende orgaan in je lichaam.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:40 schreef Typisch het volgende:
Als Feyenoord dit jaar kampioen wordt heb ik een nieuwe lever nodig.
Dat hebben we er wel voor over hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:35 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat moesten we dan maar niet doen.![]()
ook bij teveel Alcohol?quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom...? Je lever is volgens mij het enige zelfherstellende orgaan in je lichaam.
Wat een kut nick heb jij way to far..quote:
En ook een kut UI.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat een kut nick heb jij way to far..
Sorry Miki.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat een kut nick heb jij way to far..
Ja, en dan nog steeds hoger dan IQ 71.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
pff wat een kutniveau weer hier.
Bij feyenoord had bijna iedereen gewoon kunnen gaanquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:59 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Jij blij, kun je met je andere 410-vrienden toch nog naar AZ thuis.
Jep, jij misschien ook blij; wil je mee als mijn begeleider?quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:59 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Jij blij, kun je met je andere 410-vrienden toch nog naar AZ thuis.
Heb niet zoveel met dat gehandicaptenvak.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jep, jij misschien ook blij; wil je mee als mijn begeleider?
Onwaarheden, meeste jonkies komen bij Ajax.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij feyenoord had bijna iedereen gewoon kunnen gaan
Nee.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:02 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Heb niet zoveel met dat gehandicaptenvak.
[..]
Onwaarheden, meeste jonkies komen bij Ajax.
De hemel hier ver vandaan!quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Waar komen engelen toch vandaan!?
Hihi haha hoho sterk gecounterd man.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij feyenoord had bijna iedereen gewoon kunnen gaan
Goederentrein ofzo.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:05 schreef kapiteintje het volgende:
Kunnen al die 020-homo's weer terug in hun hondenhok?
Als ze maar voor Ajax zijn!quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
vinden engelen voetbal fijn?!
Dit is toch het hondenhok?quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:05 schreef kapiteintje het volgende:
Kunnen al die 020-homo's weer terug in hun hondenhok?
Doei Smoofie!quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ze maar voor Ajax zijn!
[..]
Dit is toch het hondenhok?
Onderzoek namens KNVB Expertise, gebundeld in het Eredivisie Fanonderzoek zegt het volgende:quote:
Harde feiten! Harde feiten!quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:08 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Onderzoek namens KNVB Expertise, gebundeld in het Eredivisie Fanonderzoek zegt het volgende:
De gemiddelde leeftijd van Ajax-fans (die wedstrijden bezoeken in het stadion) ligt op 34,4 jaar en is daarmee het laagst van de Eredivisie.
Feyenoord ligt op 39,9 jaar en staat hiermee in de middenmoot.
Nog een leuk feitje, het aantal jaren clubbezoek ligt bij Feyenoord op een gemiddelde van 17,9 jaar, Ajax staat op een degradatieplaats met slechts 12,2 jaar.
Graag gedaan.
http://www.frfc1908.nl/webshop/quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:10 schreef DonRaja het volgende:
Gasten, pass die jonkoes en ga pitten. Morgen is al deze bagger weggeveegd.
Btw Caland, toffe sjaal, waar is die aan te schaffen dan?
Ik heb echt zwaar zin in 1, maar heb niks mang.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:10 schreef DonRaja het volgende:
Gasten, pass die jonkoes en ga pitten. Morgen is al deze bagger weggeveegd.
Btw Caland, toffe sjaal, waar is die aan te schaffen dan?
Cool, thanks.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:11 schreef Caland het volgende:
[..]
http://www.frfc1908.nl/webshop/
Aanradert. nu al beter dan die troep in de fanshop.
Fuck...een heerlijke Mojito met de zon op m'n knar. Ik heb echt vakantie nodig man.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Cool, thanks.
Ga morgen bestellen, nu na een cocktailparty gaat typen op een blackberry zeeeeer traag...
quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij kan niet lezen?Dude... Ik voorspel morgen een unban Caland actie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Sommige mensen zitten morgen met 20 graden in de zon biertjes weg te happen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fuck...een heerlijke Mojito met de zon op m'n knar. Ik heb echt vakantie nodig man.
[..]
Jij kan niet lezen?sukkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
Tsja...ik heb nog m'n tentamens. Ga in februari overigens wel naar de Sahara dus ik haal die zon van jou wel in denk ik.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Sommige mensen zitten morgen met 20 graden in de zon biertjes weg te happen.
Ik ben begonnen met caipirinhas, volgens mij ook mojitos, maar de wijvenvariant: strawberrymojitosquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fuck...een heerlijke Mojito met de zon op m'n knar. Ik heb echt vakantie nodig man.
quote:
[..]
Jij kan niet lezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
Is volgens mij zonder munt toch? Anyway..non-discussie. Tenzij je een petitie wilt starten om in de Kuip caipirinha's te laten verkopen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met caipirinhas, volgens mij ook mojitos, maar de wijvenvariant: strawberrymojitos
Maandag vlucht terug, dinsdag tentamen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja...ik heb nog m'n tentamens. Ga in februari overigens wel naar de Sahara dus ik haal die zon van jou wel in denk ik.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Maandag vlucht terug, dinsdag tentamen.
Like a boss.
Pleur gewoon op naar het neuzentopic als je toch geen bijdrage gaat leverenquote:
"Meer dan bij andere clubs, vinden fans van Feyenoord het ondersteunen van hun club een reden om wedstrijden te bezoeken en - in dit geval - naar de kuip te gaan."quote:
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op donderdag 12 januari 2012 01:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is volgens mij zonder munt toch? Anyway..non-discussie. Tenzij je een petitie wilt starten om in de Kuip caipirinha's te laten verkopen?
Dit. Alle neuzen oppleuren naar het 020-topic.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Pleur gewoon op naar het neuzentopic als je toch geen bijdrage gaat leveren
Vraag het dan normaal, zonder verwijzingen naar WW2 of "neuzen"quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Pleur gewoon op naar het neuzentopic als je toch geen bijdrage gaat leveren
Wij houden ons alleen bezig met acties die een grote impact hebben.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee
Is misschien een goede petitie voor de blauwe ss-en
Op het moment dat jullie niet meer kokketeren met het jodendom, wellicht.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vraag het dan normaal, zonder verwijzingen naar WW2 of "neuzen".
Daar hebben ze mij gvd al voor, dáááhááág.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:14 schreef Smoofie het volgende:
Waarom haten jullie zo erg? Ik probeer gwn dit topic levend te houden, en jullie kunnen mij gebruiken voor je frustraties.
Jongens...het is goed nu. Die directe verwijzingen naar de joden-vervolging gaan mij ook wat te ver. Neemt niet weg dat die zelfverklaarde joden op moeten bokken.quote:
Je hebt gelijk: alle neuzen weer dezelfde kant op!quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jongens...het is goed nu. Die directe verwijzingen naar de joden-vervolging gaan mij ook wat te ver. Neemt niet weg dat die zelfverklaarde joden op moeten bokken.
Ik ben een jood..een echte.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jongens...het is goed nu. Die directe verwijzingen naar de joden-vervolging gaan mij ook wat te ver. Neemt niet weg dat die zelfverklaarde joden op moeten bokken.
Vertel je morgen over de states. Dat is me een verhaal gewordenquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vertel je morgen over de states. Dat is me een verhaal geworden
Ga nu slapen
Ook al, hadden we vandaag niet nog een onterechte turk?quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja faswel. Gister was je nog een turk.
quote:Talent in Marbella III: Terence Kongolo
Feyenoord-trainer Ronald Koeman geeft tijdens het trainingskamp in Spanje zes talenten uit de jeugdopleiding de kans zich te bewijzen. Tijdens de trip naar Marbella doet dagelijks één van de zes jeugdspelers verslag van zijn belevenissen bij het eerste elftal. Vandaag deel III: Terence Kongolo, de centrale verdediger die tijdens de eerste seizoenshelft al regelmatig bij Feyenoord één op de reservebank zat.
Kongolo: ‘Ik geniet hier in Spanje elke dag. Van de trainingen, van het samen zijn met de spelers van het eerste elftal en van het feit dat we in het buitenland zijn. Het is belangrijk om te genieten. De spelers van het eerste zijn aardige jongens. De meesten kennen we al jaren vanuit de jeugdopleiding. Zij hebben dezelfde weg afgelegd als wij nu doen.
We zijn deze week met zes jeugdspelers mee. We hebben steun aan elkaar, maar ook bijvoorbeeld aan Ruben Schaken. Hij zorgt goed voor ons. Maar eigenlijk zijn alle jongens goed voor ons. Ze vangen ons op, stellen ons op ons gemak en helpen ons met tips.
Hier in Spanje trainen we elke dag op hetzelfde terrein als Hamburger SV en Marokko, met Karim El Ahmadi. Ik vind het mooi om rond de trainingen spelers tegen te komen die ik nog nooit heb gezien, die ik alleen maar van televisie ken. De speelstijl van die ploegen is ook anders dan die in Nederland. Dat vind ik leuk om van dichtbij te zien.
Het niveau bij het eerste elftal ligt duidelijk hoger dan in de jeugd, maar ik ben hier toch gekomen met het idee om bij het eerste te blijven, om een vaste plaats in de selectie te verdienen. Natuurlijk ga ik daar voor. Tijdens de winterstop zijn een paar spelers vertrokken, waardoor er kansen liggen voor jeugdspelers. Feyenoord heeft momenteel niet veel centrale verdedigers, dus ga ik voor mijn kans. Maar mocht het niet lukken: jammer dan. Voor dit moment althans. Ik ben nog jeugdspeler.’
Gast is gewoon bezopen of ligt 't aan mij?quote:
haha...we moeten die malloot gewoon echt voor 10 miljoen kopen man.quote:
Mogen jullie al weer spelers kopen of niet?quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
haha...we moeten die malloot gewoon echt voor 10 miljoen kopen man.
Ja maar ze hadden toch verbod ofzo van de knvb?quote:
Slechts met heel beperkt budget geloof ik. Ik denk dat je dan aan max. 1.5 miljoen moet denken. Niks dus.quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mogen jullie al weer spelers kopen of niet?
wel zonde, leuke speler verder en vooral voor in Nederlandquote:Op donderdag 12 januari 2012 02:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Slechts met heel beperkt budget geloof ik. Ik denk dat je dan aan max. 1.5 miljoen moet denken. Niks dus.
Deze man hoort gewoon bij de echte g's te zijn swa. lil wayne, greg en vermeer.quote:
Blackjack Gregquote:Op donderdag 12 januari 2012 02:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Deze man hoort gewoon bij de echte g's te zijn swa. lil wayne, greg en vermeer.
Ruimte in salarissfeer om te huren. Kopen mag officieel nog niet, omdat cat.1quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Slechts met heel beperkt budget geloof ik. Ik denk dat je dan aan max. 1.5 miljoen moet denken. Niks dus.
En gewoon doorgaan he.quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Deze man hoort gewoon bij de echte g's te zijn swa. lil wayne, greg en vermeer.
Is nu al niet meer te betalen voor ons. City zal hem gewoon weg willen doen voor zoveel mogelijk geld, hoe rijk ze ook zijn. Soms baal ik er zo van dat we hier vastzitten in die klote-Eredivisie.quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wel zonde, leuke speler verder en vooral voor in Nederland
quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Blackjack Greg
Maar alsnog. Gaarne die 020 onzin in je eigen topic. Kom ik wel naar daar om die onzin daar te spuien.
quote:
Ja dat bedoelde ik dus, er was een verbod ofzoquote:Op donderdag 12 januari 2012 02:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ruimte in salarissfeer om te huren. Kopen mag officieel nog niet, omdat cat.1
achja niks aan te doenquote:Op donderdag 12 januari 2012 02:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is nu al niet meer te betalen voor ons. City zal hem gewoon weg willen doen voor zoveel mogelijk geld, hoe rijk ze ook zijn. Soms baal ik er zo van dat we hier vastzitten in die klote-Eredivisie.
Precies, het gaat over Guidetti. En dus niet over het broertje van Menzo en nog meer onbeduidende neuzen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Het gaat nog steeds over Guidetti. Wel een baas hoor.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies, het gaat over Guidetti. En dus niet over het broertje van Menzo en nog meer onbeduidende neuzen.![]()
neem een voorbeeld aan stevenmac ofzo.
jodenquote:
Knvb zou meedenken en coulant zijn, maar officieel inderdaad niet toegestaan.quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik dus, er was een verbod ofzo
[..]
achja niks aan te doen
Waarom ben je eigenlijk nog niet weg? Of zijn we nog steeds aan het wachten op de eerste post van je hier die wat toevoegt...quote:
Welke datum is NEC precies?quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:15 schreef Caland het volgende:
VVV trouwens weer combi dit seizoen ()
nec vrij vervoer.
Maar las van de week dat ze samen met nog 2 clubs weer in iets zitten en een plan moeten volgen zodat ze over paar maanden uit die cat1 mogen, dan kunnen ze gewoon weer kopen, maar dan is het al te laat voor Guidetti denk ikquote:Op donderdag 12 januari 2012 02:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Knvb zou meedenken en coulant zijn, maar officieel inderdaad niet toegestaan.
Er is toch helemaal geen ruimte om coulant te zijn, beter ook. Vanaf april weer in categorie 2, maar ook dan zullen we niet gigantisch veel kunnen uitgeven. Al is het wel lekker dat je in ieder geval weer je eigen geld enigszins mag beheren.quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Knvb zou meedenken en coulant zijn, maar officieel inderdaad niet toegestaan.
Baasquote:
We zitten al bijna 3 jaar in die categorie. Beetje sensatiekop was dat, want feitelijk verandert er niks.quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar las van de week dat ze samen met nog 2 clubs weer in iets zitten en een plan moeten volgen zodat ze over paar maanden uit die cat1 mogen, dan kunnen ze gewoon weer kopen, maar dan is het al te laat voor Guidetti denk ik
Nice Mac maak je nog een trip report.quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:22 schreef stevenmac26 het volgende:
Winterstop mag ook wel weer snel voorbij zijn
Ben er serieus helemaal klaar mee
En dan komt mijn trip naar United-Ajax eindelijk beetje dichterbij
Waren de woorden van dat hbo-ertje van de knvb, niet van Feyenoord. Van Geel denkt niet aan kopen, maar is alert voor transfervrije pareltjes.quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is toch helemaal geen ruimte om coulant te zijn, beter ook. Vanaf april weer in categorie 2, maar ook dan zullen we niet gigantisch veel kunnen uitgeven. Al is het wel lekker dat je in ieder geval weer je eigen geld enigszins mag beheren.
Verder is het wel vrij snel gegaanquote:Op donderdag 12 januari 2012 02:23 schreef Caland het volgende:
[..]
We zitten al bijna 3 jaar in die categorie. Beetje sensatiekop was dat, want feitelijk verandert er niks.
Wel is er bij de laatste meting een positief aantal punten behaald voor de eerste keer. 2 keer op rij positief = cat. 2
Ik kom wel verslag uitbrengenquote:Op donderdag 12 januari 2012 02:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nice Mac maak je nog een trip report.
Winterstop.quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:22 schreef stevenmac26 het volgende:
Winterstop mag ook wel weer snel voorbij zijn
Ben er serieus helemaal klaar mee
En dan komt mijn trip naar United-Ajax eindelijk beetje dichterbij
Ja maar let op, straks is de stop voorbij en dan krijgen we winter met sneeuw en shit en wedstrijden die niet door gaanquote:Op donderdag 12 januari 2012 02:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Winterstop.Het is fucking BBQ-weer buiten en we zitten hier al 3 weken uit onze neus te vreten. Idioterie ten top. Voetbal is een wintersport, voor mannen.
Mooi man, en in februari gaan er natuurlijk bakken met sneeuw vallen waardoor de helft weer wordt afgelast.quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Winterstop.Het is fucking BBQ-weer buiten en we zitten hier al 3 weken uit onze neus te vreten. Idioterie ten top. Voetbal is een wintersport, voor mannen.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar let op, straks is de stop voorbij en dan krijgen we winter met sneeuw en shit en wedstrijden die niet door gaan
quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi man, en in februari gaan er natuurlijk bakken met sneeuw vallen waardoor de helft weer wordt afgelast.
Vroeger had je nog van die gave zaaltoernooien in Duitsland. Ik weet niet die halletoernooien nog bestaan eigenlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja manquote:Op donderdag 12 januari 2012 02:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vroeger had je nog van die gave zaaltoernooien in Duitsland. Ik weet niet die halletoernooien nog bestaan eigenlijk.
Kou.quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi man, en in februari gaan er natuurlijk bakken met sneeuw vallen waardoor de helft weer wordt afgelast.
Ok cool, dan toch maar weer eens doorzappen tot de duitse zenders.quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja man![]()
Vorige week liep er nog 1 uit de hand in Hamburg omdat supporters van St Pauli en Lubeck met elkaar op de vuist gingen
Ik hou er wel van hoor. Een van de meest epische wedstrijden tegen nac voor de beker toen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kou.Als er iets is dat ik haat, dan is het kou. Heb godverdomme ooit eens op station Lage Zwaluwe gestaan met -12 na die wedstrijd tegen Twente voor de beker. Nog nooit zo koud gehad.
In de jeugd: wedstrijd op bevroren veld en na 1 minuut een bal keihard op mijn bovenbeenquote:Op donderdag 12 januari 2012 02:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kou.Als er iets is dat ik haat, dan is het kou. Heb godverdomme ooit eens op station Lage Zwaluwe gestaan met -12 na die wedstrijd tegen Twente voor de beker. Nog nooit zo koud gehad.
Om te kijken: jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 02:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hou er wel van hoor. Een van de meest epische wedstrijden tegen nac voor de beker toen.
'Per ongeluk' op iemands tenen gaan staan.quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In de jeugd: wedstrijd op bevroren veld en na 1 minuut een bal keihard op mijn bovenbeenik haat kou...
Wees blij dat jullie geen betonnen bak hebbenquote:Op donderdag 12 januari 2012 02:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In de jeugd: wedstrijd op bevroren veld en na 1 minuut een bal keihard op mijn bovenbeenik haat kou...
quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb al 4 jaar geen winterjas meer.quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hou er wel van hoor. Een van de meest epische wedstrijden tegen nac voor de beker toen.
Misschien eens aankloppen bij het leger des heils.quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb al 4 jaar geen winterjas meer.Ik heb het altijd dubbel zo koud.
En na afloop je veters niet kunnen loskrijgen, omdat je te verkleumd bent... Toch wel mooie herinneringen stiekemquote:Op donderdag 12 januari 2012 02:36 schreef Caland het volgende:
[..]
'Per ongeluk' op iemands tenen gaan staan.
Zijn favebook ik heb om zijn shirt gevraagd.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien eens aankloppen bij het leger des heils.
Hij zit op z'n gsm en is stoned als een garnaal. Dit gebeurt gewoon elke avond.quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je een bepaald postaantal halen ofzo.
Een legging? Dat is van na mijn tijd... Te groot shirt en broek, want doorgeschoven gekregen van het eerste (ook helemaal verkleurd) en gewoon normaal zwarte schoenen!quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Iedereen kent dat gevoel. Maargoed, hoeveel ik kou ook haat...ik was nooit een van die homo's die een legging droeg.
Gast...in 1992 speelden we al met leggings. Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een legging? Dat is van na mijn tijd... Te groot shirt en broek, want doorgeschoven gekregen van het eerste (ook helemaal verkleurd) en gewoon normaal zwarte schoenen!
Denk dat je een slidingbroekje bedoelt?quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast...in 1992 speelden we al met leggings. Hoe oud ben je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |