Vroeger had je nog van die gave zaaltoernooien in Duitsland. Ik weet niet die halletoernooien nog bestaan eigenlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Winterstop.Het is fucking BBQ-weer buiten en we zitten hier al 3 weken uit onze neus te vreten. Idioterie ten top. Voetbal is een wintersport, voor mannen.
Ja manquote:Op donderdag 12 januari 2012 02:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vroeger had je nog van die gave zaaltoernooien in Duitsland. Ik weet niet die halletoernooien nog bestaan eigenlijk.
Kou.quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi man, en in februari gaan er natuurlijk bakken met sneeuw vallen waardoor de helft weer wordt afgelast.
Ok cool, dan toch maar weer eens doorzappen tot de duitse zenders.quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja man![]()
Vorige week liep er nog 1 uit de hand in Hamburg omdat supporters van St Pauli en Lubeck met elkaar op de vuist gingen
Ik hou er wel van hoor. Een van de meest epische wedstrijden tegen nac voor de beker toen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kou.Als er iets is dat ik haat, dan is het kou. Heb godverdomme ooit eens op station Lage Zwaluwe gestaan met -12 na die wedstrijd tegen Twente voor de beker. Nog nooit zo koud gehad.
In de jeugd: wedstrijd op bevroren veld en na 1 minuut een bal keihard op mijn bovenbeenquote:Op donderdag 12 januari 2012 02:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kou.Als er iets is dat ik haat, dan is het kou. Heb godverdomme ooit eens op station Lage Zwaluwe gestaan met -12 na die wedstrijd tegen Twente voor de beker. Nog nooit zo koud gehad.
Om te kijken: jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 02:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hou er wel van hoor. Een van de meest epische wedstrijden tegen nac voor de beker toen.
'Per ongeluk' op iemands tenen gaan staan.quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In de jeugd: wedstrijd op bevroren veld en na 1 minuut een bal keihard op mijn bovenbeenik haat kou...
Wees blij dat jullie geen betonnen bak hebbenquote:Op donderdag 12 januari 2012 02:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In de jeugd: wedstrijd op bevroren veld en na 1 minuut een bal keihard op mijn bovenbeenik haat kou...
quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb al 4 jaar geen winterjas meer.quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hou er wel van hoor. Een van de meest epische wedstrijden tegen nac voor de beker toen.
Misschien eens aankloppen bij het leger des heils.quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb al 4 jaar geen winterjas meer.Ik heb het altijd dubbel zo koud.
En na afloop je veters niet kunnen loskrijgen, omdat je te verkleumd bent... Toch wel mooie herinneringen stiekemquote:Op donderdag 12 januari 2012 02:36 schreef Caland het volgende:
[..]
'Per ongeluk' op iemands tenen gaan staan.
Zijn favebook ik heb om zijn shirt gevraagd.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien eens aankloppen bij het leger des heils.
Hij zit op z'n gsm en is stoned als een garnaal. Dit gebeurt gewoon elke avond.quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je een bepaald postaantal halen ofzo.
Een legging? Dat is van na mijn tijd... Te groot shirt en broek, want doorgeschoven gekregen van het eerste (ook helemaal verkleurd) en gewoon normaal zwarte schoenen!quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Iedereen kent dat gevoel. Maargoed, hoeveel ik kou ook haat...ik was nooit een van die homo's die een legging droeg.
Gast...in 1992 speelden we al met leggings. Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een legging? Dat is van na mijn tijd... Te groot shirt en broek, want doorgeschoven gekregen van het eerste (ook helemaal verkleurd) en gewoon normaal zwarte schoenen!
Denk dat je een slidingbroekje bedoelt?quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast...in 1992 speelden we al met leggings. Hoe oud ben je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |