jodenquote:
Knvb zou meedenken en coulant zijn, maar officieel inderdaad niet toegestaan.quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik dus, er was een verbod ofzo
[..]
achja niks aan te doen
Waarom ben je eigenlijk nog niet weg? Of zijn we nog steeds aan het wachten op de eerste post van je hier die wat toevoegt...quote:
Welke datum is NEC precies?quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:15 schreef Caland het volgende:
VVV trouwens weer combi dit seizoen ()
nec vrij vervoer.
Maar las van de week dat ze samen met nog 2 clubs weer in iets zitten en een plan moeten volgen zodat ze over paar maanden uit die cat1 mogen, dan kunnen ze gewoon weer kopen, maar dan is het al te laat voor Guidetti denk ikquote:Op donderdag 12 januari 2012 02:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Knvb zou meedenken en coulant zijn, maar officieel inderdaad niet toegestaan.
Er is toch helemaal geen ruimte om coulant te zijn, beter ook. Vanaf april weer in categorie 2, maar ook dan zullen we niet gigantisch veel kunnen uitgeven. Al is het wel lekker dat je in ieder geval weer je eigen geld enigszins mag beheren.quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Knvb zou meedenken en coulant zijn, maar officieel inderdaad niet toegestaan.
Baasquote:
We zitten al bijna 3 jaar in die categorie. Beetje sensatiekop was dat, want feitelijk verandert er niks.quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar las van de week dat ze samen met nog 2 clubs weer in iets zitten en een plan moeten volgen zodat ze over paar maanden uit die cat1 mogen, dan kunnen ze gewoon weer kopen, maar dan is het al te laat voor Guidetti denk ik
Nice Mac maak je nog een trip report.quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:22 schreef stevenmac26 het volgende:
Winterstop mag ook wel weer snel voorbij zijn
Ben er serieus helemaal klaar mee
En dan komt mijn trip naar United-Ajax eindelijk beetje dichterbij
Waren de woorden van dat hbo-ertje van de knvb, niet van Feyenoord. Van Geel denkt niet aan kopen, maar is alert voor transfervrije pareltjes.quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is toch helemaal geen ruimte om coulant te zijn, beter ook. Vanaf april weer in categorie 2, maar ook dan zullen we niet gigantisch veel kunnen uitgeven. Al is het wel lekker dat je in ieder geval weer je eigen geld enigszins mag beheren.
Verder is het wel vrij snel gegaanquote:Op donderdag 12 januari 2012 02:23 schreef Caland het volgende:
[..]
We zitten al bijna 3 jaar in die categorie. Beetje sensatiekop was dat, want feitelijk verandert er niks.
Wel is er bij de laatste meting een positief aantal punten behaald voor de eerste keer. 2 keer op rij positief = cat. 2
Ik kom wel verslag uitbrengenquote:Op donderdag 12 januari 2012 02:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nice Mac maak je nog een trip report.
Winterstop.quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:22 schreef stevenmac26 het volgende:
Winterstop mag ook wel weer snel voorbij zijn
Ben er serieus helemaal klaar mee
En dan komt mijn trip naar United-Ajax eindelijk beetje dichterbij
Ja maar let op, straks is de stop voorbij en dan krijgen we winter met sneeuw en shit en wedstrijden die niet door gaanquote:Op donderdag 12 januari 2012 02:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Winterstop.Het is fucking BBQ-weer buiten en we zitten hier al 3 weken uit onze neus te vreten. Idioterie ten top. Voetbal is een wintersport, voor mannen.
Mooi man, en in februari gaan er natuurlijk bakken met sneeuw vallen waardoor de helft weer wordt afgelast.quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Winterstop.Het is fucking BBQ-weer buiten en we zitten hier al 3 weken uit onze neus te vreten. Idioterie ten top. Voetbal is een wintersport, voor mannen.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar let op, straks is de stop voorbij en dan krijgen we winter met sneeuw en shit en wedstrijden die niet door gaan
quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi man, en in februari gaan er natuurlijk bakken met sneeuw vallen waardoor de helft weer wordt afgelast.
Vroeger had je nog van die gave zaaltoernooien in Duitsland. Ik weet niet die halletoernooien nog bestaan eigenlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja manquote:Op donderdag 12 januari 2012 02:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vroeger had je nog van die gave zaaltoernooien in Duitsland. Ik weet niet die halletoernooien nog bestaan eigenlijk.
Kou.quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi man, en in februari gaan er natuurlijk bakken met sneeuw vallen waardoor de helft weer wordt afgelast.
Ok cool, dan toch maar weer eens doorzappen tot de duitse zenders.quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja man![]()
Vorige week liep er nog 1 uit de hand in Hamburg omdat supporters van St Pauli en Lubeck met elkaar op de vuist gingen
Ik hou er wel van hoor. Een van de meest epische wedstrijden tegen nac voor de beker toen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kou.Als er iets is dat ik haat, dan is het kou. Heb godverdomme ooit eens op station Lage Zwaluwe gestaan met -12 na die wedstrijd tegen Twente voor de beker. Nog nooit zo koud gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |